Marten Design MilesIII 2
Det har jeg gjort nå siden MMIII ble parret med 300B. Skulle kanskje hatt en anelse- og da mener jeg en anelse- mer å gå på når de store orkesterne eller gjerne små ensembler krever sitt. Men det er så skjelden jeg tenker over det, at det er et ikkeproblem. Vi får se hva fremtiden bringer. Jeg har jo hatt storebror av mine blokker på besøk tidligere. Ble kanskje for mye av det gode i mitt lytterom. Men det var sykt moro. Har mange av de samme egenskapene. DPA leverer sin signatur.
Kanskje jeg bare klasker til.....
Slik det fungerer nå er det rett og slett vellyd som er i førersetet. Og bass, joda det er der i rikt monn med de 25w disse 300B PP produserer.
Den dynamikken du snakker om, er jeg sikker på er kul å ha i lytteriommet. Selv må jeg nok innrømme at det ikke er mitt oppsetts sterke side. Men dødt er det jo ikke
Så langt derifra.
Marten Design Miles III vet vi jo er en drøm parret med de rette rørkonstruksjonene.
Følger forøvrig med på hva som skjer i heimen din.
Og du har vel nok å bruke dagene på med større familie.
Slikt er bare hærlig.
Kos deg i jula
Det å trives når man lytter er jo det essensielle i det vi holder på med. Det å kunne sette seg ned og bare snurre plate etter plate, enten det er sort eller sølv.FallenA skrev:Så lenge jeg koser meg med musikken så trives jeg godtemotikon skrev:Takk.FallenA skrev:Utrolig godt bilde emotikon![]()
Og du trives fremdeles uten.....?![]()
Savner selvfølgelig mange av Martens gode sider. Deriblant englestøvet og krydderet i toppen, og den magiske mellomtonen, men duverden.... det spiller jammen musikk dette også!
Man kan lett bli avhengig av denne dynamikken!
Jeg har store planer i tiden som kommer. Både mtp. utstyr, og lytterom. Tiden vil vise hva ;D
Forøvrig et utrolig stilig prosjekt du har satt i gang med emotikon, og jeg håper dere får "vist dere frem" på Youtube!!
Utrolig vakkert instrument, og flott komposisjon på bildene.
Gjerne mer av samme sorten
Er det 300B fremdeles?
Det har jeg gjort nå siden MMIII ble parret med 300B. Skulle kanskje hatt en anelse- og da mener jeg en anelse- mer å gå på når de store orkesterne eller gjerne små ensembler krever sitt. Men det er så skjelden jeg tenker over det, at det er et ikkeproblem. Vi får se hva fremtiden bringer. Jeg har jo hatt storebror av mine blokker på besøk tidligere. Ble kanskje for mye av det gode i mitt lytterom. Men det var sykt moro. Har mange av de samme egenskapene. DPA leverer sin signatur.
Kanskje jeg bare klasker til.....
Slik det fungerer nå er det rett og slett vellyd som er i førersetet. Og bass, joda det er der i rikt monn med de 25w disse 300B PP produserer.
Den dynamikken du snakker om, er jeg sikker på er kul å ha i lytteriommet. Selv må jeg nok innrømme at det ikke er mitt oppsetts sterke side. Men dødt er det jo ikke
Marten Design Miles III vet vi jo er en drøm parret med de rette rørkonstruksjonene.
Følger forøvrig med på hva som skjer i heimen din.
Og du har vel nok å bruke dagene på med større familie.
Slikt er bare hærlig.
Kos deg i jula