Magnatune.com

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.923
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Sitter her og finleser High Fidelity, og fant en artikkel om Magnatune meget spennende.
Magnatune tilbyr download av ukomprimert musikk, og bør være et godt alternativ til MP3.
I tillegg tilbys prøve "lytting" av all musikken, helt ubegrenset i 128 kbit MP3 kvalitet.

Kan ikke annet enn å anbefale denne siden ;-)

http://www.magnatune.com/

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.634
Jeg vil gjerne gi denne en bump. Ikke bare lar de deg laste ned musikken i valgfritt format (eller som de sier selv: "All popular formats are available: MP3, WAV, OGG, FLAC and AAC. Play your music on any platform: Windows, Mac and Linux. No copy protection (DRM), ever.", du kan selv velge hvor mye du vil betale. 50% går til musikerne*. OG jeg synes de har en ganske bra katalog, riktignok ut fra mine personlige preferanser.

Om du velger å kjøpe enkeltalbum kan du selv velge å betale mellom $5 og $18. Du kan også velge å tegne et såkalt nedlastingsmedlemskap som gir deg ubegrenset nedlasting over en periode på 3 mnd, 1 år eller livstid. Også her kan du velge hvor mye du vil betale, så lenge du holder deg over minstesummen som er $10 per mnd.

Allbumart følger med på PDF.

*Ettersom jeg forstår går 50% av den månedlige medlemsavgiften til artistene du laster ned eller streamer.

Topp Bunn