Her rister det jevnt hele året uansett vær å føre forholdRister det i lommeboka Espen?![]()
Mulig lommeboka hadde ristet seg i stykker men den sjansen tar jeg
Mvh: Espen L
Her rister det jevnt hele året uansett vær å føre forholdRister det i lommeboka Espen?![]()
Ser ut som en mellomting mellom S og Q men med sidene i karbon.
Grattis sviggumVis vedlegget 264993 Vis vedlegget 264994 Vis vedlegget 264995 Vis vedlegget 264996 Vis vedlegget 264997 Vis vedlegget 264998
Da var endelig Magico S1 i hus!
Meget fornøyd med valg av finish (bronze).
Er for tidlig å mene så mye om lyden. Men det virker veldig lovende![]()
Velkommen inn i M-Cast Bronze klubben. JackX er også en av oss.
Mvh
Roysen
Takker.Flott oppsett og grattis med nye høyttalere,men hva er det hvite bak høyttaleren?
mvh
HejVis vedlegget 264993 Vis vedlegget 264994 Vis vedlegget 264995 Vis vedlegget 264996 Vis vedlegget 264997 Vis vedlegget 264998
Nu kan jag förstå din glädje med Magico, har varit och lyssnat på S3. Helt magiskt.Vis vedlegget 264993 Vis vedlegget 264994 Vis vedlegget 264995 Vis vedlegget 264996 Vis vedlegget 264997 Vis vedlegget 264998
Gratulerer med de høyttalerne. Jeg skjønner jo at du romsterer fælt der borte. Enda merkeligere er det at det er knappe kilometeren mellom oss her.Vis vedlegget 264993 Vis vedlegget 264994 Vis vedlegget 264995 Vis vedlegget 264996 Vis vedlegget 264997 Vis vedlegget 264998
VelkommenVi får ta oss en tur.
Har du testet med og uten SAM på de? Stor forskjell?VelkommenVi får ta oss en tur.![]()
For håpe jeg for høre disse en gang når de er klare å kommer ut på markedet.
Hørte at alle eksemplarene de skulle lage var allerede solgt! ganske rått med tanke på at disse vil koste på den feile siden av millionen. For håpe de beholder et eksemplar og tar med på neste års Munche messeIkke ofte en ribba høyttaler ser så bra ut!.
Lurer på hvordan de har tenkt å feste karbonplatene, om det er heltstøpt "H" eller som løse vanger
Når ankommer de til deg JackX?Der står jo "mine" Q3! Sub'en ser jo flott ut også, men er noe jeg *aldri* vil vurdere.
Jeg skal til Arken, absolutt!Når ankommer de til deg JackX?Der står jo "mine" Q3! Sub'en ser jo flott ut også, men er noe jeg *aldri* vil vurdere.
Trur de skal demonstrere Qsub 15 på Arkenmessa, gjør de det så reiser jeg mest sannsynlig ned, er over snitte interesert i å lytte til de
Mvh: Espen L