mac eller bærbar pc?

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Innlegg
3.451
Antall liker
3
Nå er HP'en jeg valgte utstyrt med større skjerm. Du får den med mindre skjerm til en lavere pris, og da også lavere vekt. Om laptop'en veier halvannen eller to og en halv kilo er for meg personlig av underordnet betydning.

...og da har HP'en fortsatt større skjerm (for de som ønsker det),


Per dags dato får du mer i ren ytelse per krone om du kjøper en PC fremfor en Mac - det er nærmest udiskutabelt.
Midre skjerm, lengre batteritid, MYE mindre maskin..!!! Hva er vitsen med 15" skjerm på en bærbar?? Det blir tungt, uhondterlig, upraktisk, oog alt som er negativt.
Eks: Jeg jobber som dataansvarlig på ei skole, her får alle lærere PC. Stort sett 15,4". Jeg sitter med en 12" PowerBook G4, og alle som kommer å ser den synes den er praktisk, og mye mer håndterlig enn "den digre PC'n".
Og med tanke på ytelse, så vil jeg sammenligne dette med lyd... sjøl om du har to forsterkere med 100W (målt), så betyr ikke dette at dom er helt like... En mac med OS x er MYE mer effektiv! Windows laga problemer, og virus er et stort problem, sjøl med avast. La oss heller ikke glømme spyware. Å kjøpe seg en PC med Windows er å kjøpe seg problemer. Også er det SÅÅÅÅ tregt!
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Midre skjerm, lengre batteritid, MYE mindre maskin..!!! Hva er vitsen med 15" skjerm på en bærbar?? Det blir tungt, uhondterlig, upraktisk, oog alt som er negativt.
Eks: Jeg jobber som dataansvarlig på ei skole, her får alle lærere PC. Stort sett 15,4". Jeg sitter med en 12" PowerBook G4, og alle som kommer å ser den synes den er praktisk, og mye mer håndterlig enn "den digre PC'n".
Og med tanke på ytelse, så vil jeg sammenligne dette med lyd... sjøl om du har to forsterkere med 100W (målt), så betyr ikke dette at dom er helt like... En mac med OS x er MYE mer effektiv! Windows laga problemer, og virus er et stort problem, sjøl med avast. La oss heller ikke glømme spyware. Å kjøpe seg en PC med Windows er å kjøpe seg problemer. Også er det SÅÅÅÅ tregt!
Hvis du er IT-ansvarlig, burde du vite bedre enn det du serverer her. Jeg har jobbet på OS-X og Windows parallelt i en årrekke, og ytelsesforskjellene under ekvivalente forhold er neglisjerbare, og de har blitt enda mindre nå som såpass mye av hardware er felles for begge plattformer. I all hovedsak går det idag på smak & behag, intet annet. At enkelte semi-religiøse plattformkorsfarere hevder noe annet den ene eller andre veien, er i mine øyne forårsaket av en bisarr og irrasjonell emosjonell tilknytning til en hardware/softwarefabrikant.

Hvis du har problemer med virus på PCene på skolen din, så kanskje du egenlig ikke burde innehatt stilling som IT-ansvarlig - å få virus idag er ene og alene selvforskyldt, enten ved at man aktivt utøver sin ignorans (klikker på linker man ikke burde klikke på, etc.), eller at man har unnlatt å ta konsekvensene av at virus florerer og beskyttet seg tilstrekkelig. Jeg har aldri hatt virusproblemer på PCene mine noensinne.

Små skjermer er forøvrig ikke en Apple-patent, det finner du på bærbare Windows PCer og.

Værsågod, Asus med 11"-skjerm:



Hvorfor man har valgt å kjøpe inn 15,4" til de ansatte, kan man jo bare spekulere i når det finnes mer praktiske alternativer. Personlig trenger jeg en større skjermflate i makt av applikasjonene jeg skal bruke laptopen til, 12" med dertil tilhørende oppløsning blir bare knuslete og knotete for det jeg skal bruke laptopen min til.
 

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Innlegg
6.620
Antall liker
7.260
Hvilke PC-alternativer konkurrerer best mot MacBook Pro 17" hva gjelder ytelse, batteritid og vekt?
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.707
Antall liker
522
Torget vurderinger
1
Macbook har 13.3 Widescreen. Bortimot perfekt størrelse for oppløsningen. Jeg skjønner ditt "større skjerm" argument, men større skjerm koster ikke spesielt mye mer om det er samme oppløsning. Bare se på alle billig-Pc'ene med 15", med standard oppløsning. Skal du ha en 15" med ekstra oppløsning koster det plutselig skjorta.

At man får mer hos Mac er min "allround" feeling. Ikke basert på kun ytelse. Husk at Mac tidligere har vært "mye" dyrere enn tilsvarende PC'er men at det nå er omtrent likt.

OT: Hos vi som digger IBM er det en uskreven regel om at det er kun 14tommere det går i. 15 tommere er det som regel "nybegynnere" som kjøper, hvorfor 15 tommer når 14 gir akkurat den samme oppløsningen, samme fordeler, og mindre vekt? IBM er ikke direkte "sexy" , men de er funksjonelle og tidløse. Har den beste servicen og kvaliteten og holdbarheten. Tastaturet er lysår bedre enn alt annet. etc etc.

En gang IBM, alltid IBM :)
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Jada, IBM er et meget godt alternativ, og de har jo en litt vintage-look for de som liker sånt ;) Har hørt at de er meget stillegående og, så jeg sitter her og teller på knappene om det blir en HP eller IBM :)
 

michell

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.09.2005
Innlegg
2.282
Antall liker
516
Fullstendig OT nå, men:

, har dårligere kvalitet,
HP imponerer ikke på kvalitet, nei. Vi har flere 15"ere på jobben, og det er ikke bare én av de som har problemer med kopling maskin - skjerm f.eks. Har en liten ASUS også. Er veldig forsiktig med den for å si det sånn.

Har intrykk av at det bare er Thinkpad som matsjer Apples bærbare. Og da må en jo betale litt ;)

Skulle jeg velge en Windowsmaskin nå ville jeg gått for en Mac Book med Bootcamp :)
http://www.apple.com/macosx/bootcamp/
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Får jeg en Macbook med 1 GB RAM, 120 GB harddisk, FireWire, USB, trådløst nett, S-VHS, Core 2 Duo 1.83 GHz til under 10.000 spenn hjem til meg?
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.707
Antall liker
522
Torget vurderinger
1
Kun 80 GB HDD. Men du må gå gjennom en spesiell url som gir studenttilbudet, kan poste den senere når jeg kommer hjem om det er aktuelt.

En annen ting er at om du venter litt er jeg ganske sikker på at Core2Duo og 1GB minne (mulig 80GB HDD også) blir standard på Macbook'en også jmf. med den nye oppdateringen på Macbook Pro. Om det er verdt å sitte på gjerdet denne gangen er det vel bare du som kan avgjøre =)
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Får jeg en Macbook med 1 GB RAM, 120 GB harddisk, FireWire, USB, trådløst nett, S-VHS, Core 2 Duo 1.83 GHz til under 10.000 spenn hjem til meg?
Hvorfor spør du spørsmål i et offentlig rom når du vet svaret selv? Hvis det er sånn at du er så kompetent som du i denne tråden ønsker å vise ovenfor oss, burde du vite at den konfigurasjonen du etterspør ikke er mulig å få til med en Macbook.
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Hvorfor spør du spørsmål i et offentlig rom når du vet svaret selv? Hvis det er sånn at du er så kompetent som du i denne tråden ønsker å vise ovenfor oss, burde du vite at den konfigurasjonen du etterspør ikke er mulig å få til med en Macbook.
Hmm... ;D

Kan godt kjøpe en Macbook jeg, men jeg må vite hvorfor jeg skal velge dette fremfor HP / Dell som jeg får med ovenstående konfigurasjon til under 10 lapper. For meg er poenget ytelse/funksjonalitet per krone, siden jeg i bunn og grunn føler meg like komfortabel med OS-X som XP. Blir morsomt å se hvor strømlinjeformet Bootcamp blir, forøvrig.

Det er også morsomt at Microsoft får utfordrere til hegemoniet sitt, de har vært altfor lite ydmyke overfor kundene sine, og verre skal det bli med de håpløse lisensbetingelsene som har blitt annonsert i forbindelse med Vista. Personlig synes jeg de burde skrotet hele NTFS- og FAT32-filsystemet til fordel for et unixbasert filsystem, så kunne man kanskje endelig strammet løkka rundt halsen på de kvisete taperne som sitter på gutterommene sine og lager datavirus.

Om det er verdt å sitte på gjerdet denne gangen er det vel bare du som kan avgjøre =)
Tror jeg snart har permanente stakittmerker i ræva ;D

(Jeg har forøvrig anbefalt Macintosh til et par venninner som skulle ha laptoper, fordi de krever litt mindre datavett å holde frie for møkk)
 

michell

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.09.2005
Innlegg
2.282
Antall liker
516
Tja.
Om han venter til MacWorld Expo i januar 07 skal en ikke se bort fra det.

Da med 2,16 GHz :)
 
K

knutinh

Gjest
Jeg er overrasket over at ikke apple har sluppet noe i denne formfaktoren, det burde treffe den typiske mac-kjøper veldig godt:


Stor skjerm har jeg på stua og kontor-pcen. En bærbar er for meg en dings som skal ta opp minst mulig plass i veska eller på flyet. Jeg har godt syn så jeg får uansett plass til det jeg vil så lenge oppløsningen er høy nok.

-k
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.707
Antall liker
522
Torget vurderinger
1
Ifølge ryktene holde Apple på med en ultraportabel.
 

michell

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.09.2005
Innlegg
2.282
Antall liker
516
Jeg er overrasket over at ikke apple har sluppet noe i denne formfaktoren, det burde treffe den typiske mac-kjøper veldig godt
Jeg også ;)

Men enn så lenge får jeg klare meg med denne:


Ikke så langt unna, da.

Men hvem er den typiske Mac-kjøper? Hun vil vel like gjerne ha en 17" Pro som en hvit Mac Book?
http://www.apple.com/no/macbookpro/
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Hmm... ;D

Kan godt kjøpe en Macbook jeg, men jeg må vite hvorfor jeg skal velge dette fremfor HP / Dell som jeg får med ovenstående konfigurasjon til under 10 lapper.
Nettopp ;D ;D

Uansett, det jeg pleier å gjøre hvis jeg skal investere penger i en ny dupeditt av et eller annet slag er å utføre et stykke research. Hvis du faktisk er på jakt etter en ny bærbar i den klassen vi snakker om, og er usikker på om du skal ha mac eller pc, anbefaler jeg denne testen her:

Test av bærbare pcer til titusen spenn. Gjett hvilken som kommer ut best?
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Nå ble jo dette uugåelig en mac vs pc tråd (det er jo like spennende som kabeldebatter), men heldigvis har Apple egentlig gjort jobben for oss og laget en smågenial rekalmefilmserie som tar disse tingene på kornet.

ADVARSEL!! Dette er nerdehumor på sitt beste
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Nå ble jo dette uugåelig en mac vs pc tråd (det er jo like spennende som kabeldebatter), men heldigvis har Apple egentlig gjort jobben for oss og laget en smågenial rekalmefilmserie som tar disse tingene på kornet.

ADVARSEL!! Dette er nerdehumor på sitt beste
Forøvrig synes jeg "PC" er så überkul at jeg nesten får lyst på en ehhhh.... pc...
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.707
Antall liker
522
Torget vurderinger
1
Hvorfor spør du spørsmål i et offentlig rom når du vet svaret selv? Hvis det er sånn at du er så kompetent som du i denne tråden ønsker å vise ovenfor oss, burde du vite at den konfigurasjonen du etterspør ikke er mulig å få til med en Macbook.
Poengterer bare igjen (for sikkerhets skyld) at nettop dette _er_ mulig.
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Poengterer bare igjen (for sikkerhets skyld) at nettop dette _er_ mulig.
Det var jo ikke et "seriøst" spørsmål fra Portals side (noe som ante meg......) men dette er ikke mulig siden han spør eksplisitt etter core 2 duo som ikke finnes til Macbook enda. Et klassisk lurespørsmål m.a.o ;)
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Så så guttær, ta dere ei kringle, snart erre hælj ;D

Dersom Bootcamp viser seg å være stabilt og problemfritt, er en Macbook absolutt noe jeg vil vurdere. Den svarte er jo ganske tøff :) Men den koster jo likevel nesten 3 gærninger mer (12.250,-) enn tilsvarende HP...
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Så så guttær, ta dere ei kringle, snart erre hælj  ;D

Dersom Bootcamp viser seg å være stabilt og problemfritt, er en Macbook absolutt noe jeg vil vurdere. Den svarte er jo ganske tøff :)
Det er mange som sverger til Parallels Desktop istedenfor. Fordelen med denne er at du slipper å boote. Skal etter sigende funke fin-fint. Får min første intel Mac i morgen og kommer nok til å teste begge deler.
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Det høres litt sketchy ut, især siden noen av applikasjonene jeg kjører er ganske sære på miljøet de kjøres i... Nuvel, det er et alternativ jeg skal undersøke nærmere væffal.

Må si jeg synes den sorte er fin, og å kunne kjøre både OS-X og XP (kanskje Vista etterhvert og?) på en og samme maskin problemfritt, er selvsagt en tiltalende egenskap.
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.707
Antall liker
522
Torget vurderinger
1
Det var jo ikke et "seriøst" spørsmål fra Portals side (noe som ante meg......) men dette er ikke mulig siden han spør eksplisitt etter core 2 duo som ikke finnes til Macbook enda. Et klassisk lurespørsmål m.a.o ;)

AAA fa*n så det nå, han får bare vente litt til :)

Det er egentlig ikkes å mye å hente fra coreduo til core2duo uansett.
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Hm, ganske dumt at det ikke er S-VHS-utgang på Macbooken :-/

Igjen må jeg si jeg synes funksjonalitet og ytelse pr. betalte krone er dårlig i forhold til en PC i samme prisklasse.

Vi får nå se hva det blir til slutt, tenker jeg skal kjøpe laptop som julegave til meg selv.


Rettelse: ser at det selges adapter DVI -> SVHS
 
W

wurst

Gjest
- - -dessuten trives jeg omtrent like godt i XP som i OS-X.
Nå er det vel det å si at OSX er mye mer oversiktlig og enkelt å f.eks. vedlikeholde enn XP. Jeg bruker begge deler, og det som er et problem i Windows er alle alle skjulte filene som du ikke vet hva er og som tetter til maskinen etter hvert. jeg synes det krever adskillig mer arbeid å holde en windows-maskin i form enn Macen - - -
 
A

Affa

Gjest
Fin farge-morsom/fin å bruke- søt-kraftig. Dere høres ut som fnisende kvinnfolk på dildomesse.

Mac er et leketøy. For kvinnfolk og menn med kvinnehjerne.
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Men den sorte fargen koster faktisk bortimot 2000 ekstra... Ville nok heller satse hvitt og legge de pengene i HD og RAM ;)
Den hvite blir stygg og fæl rundt styrepad'en ganske fort, samma hvor hysterisk man er med håndhygienen. Svart er det eneste som gjelder for min del, men svært så tåpelig av Apple å ta ekstra betalt for fargen som er standard på de fleste andre laptop'er som er å få kjøpt.
 

michell

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.09.2005
Innlegg
2.282
Antall liker
516
Fin farge-morsom/fin å bruke- søt-kraftig. Dere høres ut som fnisende kvinnfolk på dildomesse.

Mac er et leketøy. For kvinnfolk og menn med kvinnehjerne.
Ja, gjerne det ;) Livet skal være morsomt. Og en kvinnehjerne er vel langt å foretrekke framhvor visse mannehjerner... ;D
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Fin farge-morsom/fin å bruke- søt-kraftig. Dere høres ut som fnisende kvinnfolk på dildomesse.

Mac er et leketøy. For kvinnfolk og menn med kvinnehjerne.
Så mac er ikke mandig nok, ehhh?

Edit: Virginia Tech plans to use the cluster to perform research on nanoscale electronics, chemistry, aerodynamics, molecular statics, computational acoustics and molecular modeling, among other tasks.
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Fin farge-morsom/fin å bruke- søt-kraftig. Dere høres ut som fnisende kvinnfolk på dildomesse.

Mac er et leketøy.
Jeg skal bruke min til flersporslydopptak, båtnavigasjon og kontorapplikasjoner. Om det står Dell på lokket eller om det er bilde av et eple der, er for meg revnende likegyldig.

Kall meg gjerne en forfengelig drag-queen femidott av dimensjoner, men jeg ser heller ikke negativt på at maskinen har et tiltalende ytre, det være seg om det er en Macintosh eller en Windows-PC.
 

michell

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.09.2005
Innlegg
2.282
Antall liker
516
men svært så tåpelig av Apple å ta ekstra betalt for fargen som er standard på de fleste andre laptop'er som er å få kjøpt.
Ikke så tåpelig vel når mange er villige til å betale det ekstra? ;)
Samme policy som på U2 iPod.

Men den svarte saken skal visst være mere solid enn den hvite så litt mer enn fargen får en da for de 2k ekstra.
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Ikke så tåpelig vel når mange er villige til å betale det ekstra? ;)
Samme policy som på U2 iPod.

Men den svarte saken skal visst være mere solid enn den hvite så litt mer enn fargen får en da for de 2k ekstra.
Den har jo hele 20gig større hd. Er ikke det verdt de ekstra 2k, da? ;)
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Jeg ga under to tusen for min eksterne 320 GB FireWire-disk, så det virker litt teit å betale to tusen for 20 gig mer på interndisken...
 

michell

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.09.2005
Innlegg
2.282
Antall liker
516
Jeg ga under to tusen for min eksterne 320 GB FireWire-disk, så det virker litt teit å betale to tusen for 20 gig mer på interndisken...
Jo. Men ikke om du digger svart :D

Den har jo hele 20gig større hd. Er ikke det verdt de ekstra 2k, da?  ;)
Det er verdt 400,- ;)

OK. 1400 kroner for svart.

For disse 1400 + 240 kr til ender en opp med 100 GB HD og 1GB RAM.

Lett valg  :)
 

Magret

Medlem
Ble medlem
20.11.2005
Innlegg
15
Antall liker
0
Jeg forstår du har bestemt deg for en MacBook og at du har fått en mengde råd til støtte for det ene og det andre underveis. Tenkte jeg kunne fortelle litt om mine erfaringer med bruk av Mac.

Muligens er jeg litt atypisk, men min databruk ligner ditt skisserte behov; derfor dette innlegget. Jeg har ikke filla peiling på data, men har alltid brukt Mac (i omkring 10 år) ved å gå "etter nesen" og det har aldri vært noe problem. Jeg er utøvende kunstner (men hverken homofil eller spesielt interessert i dildo-utstillinger) og i tillegg til de bruksområdene du beskriver, bruker jeg min PowerBook G4 til å skrive noter i et program som kalles Finale og til å underholde iPod'en, som etterhvert er blitt et uunnværlig arbeidsredskap. Likeledes brukes jeg Entourage til å holde orden på alle avtaler, oppgaver, adresser og mailer. Veldig behagelig.

Jeg har et nært forhold til en PC-bruker og kjenner derfor litt til de problemene som kan oppstå på det feltet. Det siste var en bærbar PC som i løpet av det første bruksåret ble ubrukelig. Og - et poeng som ikke er kommet frem all den stund de lærde herrer har kastet spesifikasjoner i hodet på hverandre - de bærbare PC'ene BRÅKER!!! Vifta går kontinuerlig!!! En Mac er stille. Muligens er dette kun et problem for mine musikalske ører - iallfall plaget det ikke den herværende pølsemaker (wurst).

Etter snart fire år er PowerBook'en "like sprek" og jeg har ingen planer om å bytte den ut - skal bare bytte batteri; det har jeg ikke gjort ennå. Om du har for vane å slippe maskinene dine i gulvet, kan jeg fortelle at det har skjedd meg også. Den falt ned fra et flysete en gang, men går like godt for det - en liten dunk i ryggen bare.

Til Affa kan jeg si at en Mac i forhold til en PC er som en Audi i forhold til en Honda. Audien ser lekker ut - konservativ dog - tåler en trøkk og går problemfritt på alle fører i 500.000 km og vel så det. Akkurat som en Mac. Hondaen er gjennomrustet på tre år.

Følelser? Ja, klart, men jeg trives best med ting som funker - og det gjør Mac.
 
K

knutinh

Gjest
AAA fa*n så det nå, han får bare vente litt til :)

Det er egentlig ikkes å mye å hente fra coreduo til core2duo uansett.
http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2808&p=4

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2808&p=10

11-21% kjappere audio/video encoding ved samme klokkefrekvens er ikke å kimse av. Spesielt siden dette er virkelige nummer (Når Steve Jobs lanserer macbook med Core2 så har det sikkert blitt 200%...)

Om det gjør det verdt å utsette handelen er derimot en annen sak. For meg som liker ultraportable må man normalt leve med at modellene byttes ut på en mye lavere takt, bl.a. fordi Intel alltid leverer ULV-versjonene sist når en ny arkitektur lanseres.

Hvis/når apple leverer en macbook-mini/nano/whatever med samme design som macbook men med ca 10" widescreen, 1.8" HD, ULV dualcore og i overkant av 1 kg er sjansen stor for at jeg blir med i apple-klubben.

De støyproblemene som enkelte har hatt på macbook må selvsagt fjernes - noe av cluet med mac er at de skal ha kontroll på slike QC-problemer.

-k
 

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
556
Antall liker
0
Jo. Men ikke om du digger svart :D
FireWire-disken er svart som natten, og det kosta ingenting ekstra ;D

OK. 1400 kroner for svart.
For disse 1400 + 240 kr til ender en opp med 100 GB HD og 1GB RAM.
Lett valg :)
Døh, det der er nesten honoraret for en dags lydetterarbeid på en episode av en TV-serie, altså! ;D

Hondaen er gjennomrustet på tre år.
Galvanisert karosseri på nye Hondaer.
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Jeg ga under to tusen for min eksterne 320 GB FireWire-disk, så det virker litt teit å betale to tusen for 20 gig mer på interndisken...
Jeg antar at du fersket ironien i innlegget mitt, slik jeg fersket ditt retoriske spørsmål tidligere i tråden ;)
 
Topp Bunn