Det er ganske betryggende at Hifisentralen kan fungere uden at Jeg har skrevet i denne tråd. Når Jeg nu dukker op igen, er det med en hyldest til ELECTROCOMPANIET. Et fantastisk produkt, der uden at være kommet i min besiddelse, måtte være værdiløst. En "ampliwire ec-1". Efter at have tilbragt en tvivlsom periode i min kælder, er den endelig blevet støvet af, tjekket og SOLGT, herligt.
Den skulle dog sendes til den glade køber, og det er her at "miraklet" opstår. for at finde passende emballage til EC-1'eren, måtte jJeg en tur på loftrummet over udhuset, og der.. en papkasse fra den nu lukkede radio-og tv kæde, Hoffmeyer & Jørgensen A/S, lokal områdets største og fineste butikker. Jeg havde glæden af at arbejde der inden for CTV og Hi-Fi området til den u-undgåelige lukning indtræf i 2012.
En passende papkasse på loftrummet: Fra KINOVOX, leverandør i professionel lyd. Fra 1981.
Endnu bedre: Fyldt med rør, Jeg havde glemt alt om. NOS E83CC, ECF86, E808CC, ECC82, og en mængde P og U- rør.
Alt i alt en rigtig god dag, da Jeg samtidig fok penge for forstærkeren, samt fandt glemte rør.
Viva Electrocompaniet.....
m
ø
f
f
e