møffe
Hi-Fi entusiast
Katode modstande, gitter modstande og lidt kabelføring...
På trods af det gode vejr, er der bygget lidt videre. Dog ikke som forventet. Temperatuer der kalder på let udendørsaktivitet... Vis vedlegget 653447
Men der er dog blevet til en næsten hel opbygning af indgang, fasevender og driver...
Vis vedlegget 653448
De små flasker med sokkel er placeret. Ligeledes de store flasker, uden sokkel men med prop. Disse er placeret i komfortabel nærhed af forbrugs stedet...
Vis vedlegget 653450
Bemærk typeskilt til en gammel Citroën, Dyane-6.
Dette er skikkelige arbeider! Oversiktlig og veldig profft utført!!Tro mig, jeg forventer at prøvekøre driver-trinnet her i løbet af weekenden.
Der skal tilpasses lidt omkring fasesplitter. Denne afviger fra det oprindelige diagram, da jeg har fået lyst til at lege med en "floating-paraphase" kobling...
Hei Møffe !
Har fulgt med litt på ditt prosjekt, og kan se at du har erfaring fra å ha jobbet innvendig i apparater før. Din måte å føre ledninger på er veldig smuk og ryddig.
Er denne kretsen du bygger noe du selv har konstruert eller er det grunnlag fra en kjent forsterker som du gjør din versjon av ?
Har kun en liten ting å kommentere og det er at trimmingen av ender på dine loddepunkter ikke står i stil til resten
Nyter å følge med da det er DIY som jeg synes er mest interessant her på dette forumet.
Mvh
Frode
Må bare si meg helt enig.Ser strøkent ut.
Jeg går ud fra, at Møffe ikke trænger held og lykke, da han har fuldstændigt styr på det, fordi han ikke stresser.Må bare si meg helt enig.
Lykke til Møffe den dagen du skal koble den til høytalere, lydkilde og prøve den for første gang.
Det burde være muligt at finde nogle tråde med masser af selvforherligende larm .)Hvis man keder sig-Hvorfor er her så stille, ingen selvforherligende larm...?
Beklagelsesvis virker linket ikke mere.