Målet foreløpig nådd!?

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.858
Antall liker
8.856
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Skal vel ikke ta slike utsagn så veldig seriøst :). dCS er vel fremdeles noe av det beste . Har fremdeles tilgode og høre en cd-spiller som er like bra, Emm-labs er vel den nermeste jeg har hørt.  Uansett det finnes sikkert noe som er bedre et eller annet sted i verden, men hvis en er like fornøyd med noe til en tiendedel av prisen så er det vel ikke noe som er bedre enn det ???.
Hei!
Dette er spennende! Hvordan vil du karakterisere EMM Lab en i forhold til dCS? Har du prøvd en BASE/DP rigg i oppsettet?

Mvh
OMF
 

TomTom

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.08.2003
Innlegg
215
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Min erfaring er at det ikke finnes noen snarvei til det beste. Har prøvd mange best-kjøp, men det bunner ut i at jeg må (høyt) opp i pris for å få det jeg leter etter. Dyrt, men enkelt.
 

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Innlegg
11.103
Antall liker
33.957
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Selv om man velger blant det beste, så vil det endelige resultatet avhenge av riktig matching, og høyttalerplassering, rommet osv. blir selfølgelig mer kritisk enn på mindre avslørende utstyr.

Til slutt vil det som er "verdens beste" for meg, sikkert bli helt feil for en annen. Det er jo mangfoldet som gjør denne hobbyen ekstra morsom.
 

tomasmyhre

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.08.2003
Innlegg
81
Antall liker
21
Torget vurderinger
1
Hei!
Dette er spennende! Hvordan vil du karakterisere EMM Lab en i forhold til dCS? Har du prøvd en BASE/DP rigg i oppsettet?

Mvh
OMF
Syns vel dCS`en er hakke bedre selv uten verona, men forsellene her er ikke veldig store. Med verona blir avstanden en del større :). Forskjellen med og uten den er vel ganske godt beskrevet av Endre tidligere i tråden. Vet om en som har prøvd mod dp dac/base drivverk, men der gikk dCS seirende ut selv uten verona.
Uannsett dp dac`en er jo meget god, men den må også ha en meget god forforsterker/kabel i tillegg.
 

tomasmyhre

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.08.2003
Innlegg
81
Antall liker
21
Torget vurderinger
1
Min erfaring er at det ikke finnes noen snarvei til det beste. Har prøvd mange best-kjøp, men det bunner ut i at jeg må (høyt) opp i pris for å få det jeg leter etter. Dyrt, men enkelt.
Synd men sant :)
 

tomasmyhre

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.08.2003
Innlegg
81
Antall liker
21
Torget vurderinger
1
Selv om man velger blant det beste, så vil det endelige resultatet avhenge av riktig matching, og høyttalerplassering, rommet osv. blir selfølgelig mer kritisk enn på mindre avslørende utstyr.

Til slutt vil det som er "verdens beste" for meg, sikkert bli helt feil for en annen.  Det er jo mangfoldet som gjør denne hobbyen ekstra morsom.
Dette er jeg helt enig i :).
 
Topp Bunn