Lytte før du kjøper? Sigberg Audio demo / showroom

I fjor høst flyttet vi inn i nytt verksted/lager i Ås (25min med bil sør for Oslo) som også var tenkt brukt til å teste ut forskjellige oppsett til messer. Dette har endt opp i et semi-permanent showroom hvor det for tiden står Sigberg Audio SBS.1 sammen med Antimode X2 og 2stk Inkognito 10 subwoofere. I tillegg har mange vært innom "kjelleren i Ås" hvor man kan lytte til Sigberg Audio Manta preproduksjonsmodeller med Antimode X4 og 2stk Sigberg Audio 10D subwoofere.

Dette blir et travelt halvår hvor mye tid går med til å ferdigstille Manta, så jeg kommer til å være noe mer forsiktig med å invitere folk som "bare er nysgjerrige", selv om det så klart er lov å prøve seg. Men begge ovennevnte rom stilles til rådighet for de som er genuint interessert i å kjøpe noen av de nevnte produktene, men ønsker å høre før de kjøper. Ta i så fall kontakt via direktemelding her på sentralen eller via epost eller sosiale medier (kontaktinformasjon på våre informasjonssider)! :)

IMG_7984.jpg
IMG_8066-copy-2.jpg
IMG_8459.jpg
 
Sist redigert:

Kommentarer

P

parafinoksen

Gjest
Kanskje ha en fast dag i uken / annen hver uke med mulighet for å booke demo så folk har noe å forholde seg til? I og med at du selger direkte, er det jo ikke så lett å få gjort seg opp en mening. For du vil vel selge? :)
 

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Innlegg
3.140
Antall liker
6.577
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Kanskje ha en fast dag i uken / annen hver uke med mulighet for å booke demo så folk har noe å forholde seg til? I og med at du selger direkte, er det jo ikke så lett å få gjort seg opp en mening. For du vil vel selge? :)
Det kunne vi sikkert, men er det ikke mer fleksibelt å ha mulighet til å ta kontakt for å avtale en tid som passer, enn å måtte begrense seg til fast dag? (Mulig jeg tenker motsatt av folk flest her altså).

Og ja jeg ønsker å selge, derav posten over hvor jeg oppfordrer folk til å ta kontakt hvis de ønsker å lytte før de kjøper. :) Usikker på om jeg misforstår deg?
 

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
6.577
Link til alle artikler
60
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Audio demo / B-vare

Sigberg Audio demo / B-vare

  • 0
Er du interessert i Sigberg Audio og ute etter å gjøre et kupp? Vi har nesten alltid produkter inne som har vært benyttet i demo, på messe eller av andre årsaker ikke kan selges til full pris...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio MANTA snart tilgjengelig i hvitt!

Sigberg Audio MANTA snart tilgjengelig i hvitt!

  • 0
Vi gikk tom for MANTA rett over nyttår, og i ny batch med kabinetter kommer vi til å bestille opp et begrenset antall i hvitt! 🥳😍 Ta kontakt hvis du er interessert i denne fargekombinasjonen! Hvis...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio MANTA årets produkt i Stereopluss!

Sigberg Audio MANTA årets produkt i Stereopluss!

  • 0
Jeg er glad å stolt over å dele at Sigberg Audio MANTA høyttalersystem er valgt ut som et av årets produkter 2023-2024 av Stereopluss! :love: Arbeidet med dette unike høyttalerkonseptet har vært...
Fortsett
Bransjenyheter
Salg Sigberg Audio Inkognito 10 og hvite SBS.1

Salg Sigberg Audio Inkognito 10 og hvite SBS.1

  • 0
Sjelden sjanse til å skaffe seg splitter nye Sigberg Audio produkter til rabattert pris! Grunnet et ønske om å balansere ut lagerbeholdningen litt før bestilling av flere kabinetter kjører vi nå...
Fortsett
Bransjenyheter
Christer Krogh snakker om Sigberg Audio (video)

Christer Krogh snakker om Sigberg Audio (video)

  • 11
Denne høsten har vi delt et antall korte klipp (rundt et minutt hver) hvor Christer Krogh som er mixing & mastering engineer og produsent hos Velvet recording snakker om sin opplevelse av Manta og...
Fortsett
Bransjenyheter
Ikke plass til (enda en) subwoofer? Helt sikker? :)

Ikke plass til (enda en) subwoofer? Helt sikker? :)

  • 13
Her kommer en liten bildekavalkade av hvordan folk har valgt å plassere og integrere sine Sigberg Audio subwoofere! Med Inkognito kan du få bass av høy kvalitet og dypbass ned til 20hz eller...
Fortsett
Topp Bunn