Lytte før du kjøper? Sigberg Audio demo / showroom

I fjor høst flyttet vi inn i nytt verksted/lager i Ås (25min med bil sør for Oslo) som også var tenkt brukt til å teste ut forskjellige oppsett til messer. Dette har endt opp i et semi-permanent showroom hvor det for tiden står Sigberg Audio SBS.1 sammen med Antimode X2 og 2stk Inkognito 10 subwoofere. I tillegg har mange vært innom "kjelleren i Ås" hvor man kan lytte til Sigberg Audio Manta preproduksjonsmodeller med Antimode X4 og 2stk Sigberg Audio 10D subwoofere.

Dette blir et travelt halvår hvor mye tid går med til å ferdigstille Manta, så jeg kommer til å være noe mer forsiktig med å invitere folk som "bare er nysgjerrige", selv om det så klart er lov å prøve seg. Men begge ovennevnte rom stilles til rådighet for de som er genuint interessert i å kjøpe noen av de nevnte produktene, men ønsker å høre før de kjøper. Ta i så fall kontakt via direktemelding her på sentralen eller via epost eller sosiale medier (kontaktinformasjon på våre informasjonssider)! :)

IMG_7984.jpg
IMG_8066-copy-2.jpg
IMG_8459.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

P

parafinoksen

Gjest
Kanskje ha en fast dag i uken / annen hver uke med mulighet for å booke demo så folk har noe å forholde seg til? I og med at du selger direkte, er det jo ikke så lett å få gjort seg opp en mening. For du vil vel selge? :)

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Antall liker
7.668
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Kanskje ha en fast dag i uken / annen hver uke med mulighet for å booke demo så folk har noe å forholde seg til? I og med at du selger direkte, er det jo ikke så lett å få gjort seg opp en mening. For du vil vel selge? :)
Det kunne vi sikkert, men er det ikke mer fleksibelt å ha mulighet til å ta kontakt for å avtale en tid som passer, enn å måtte begrense seg til fast dag? (Mulig jeg tenker motsatt av folk flest her altså).

Og ja jeg ønsker å selge, derav posten over hvor jeg oppfordrer folk til å ta kontakt hvis de ønsker å lytte før de kjøper. :) Usikker på om jeg misforstår deg?

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
7.668
Link til alle artikler
72
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Audio: Lagersalg Inkognito G1 og SBS.1!

Sigberg Audio: Lagersalg Inkognito G1 og SBS.1!

• 0
I forbindelse med flytting til nytt lager drar vi på litt ekstra med tilbud for å redusere mengden varer som må flyttes. :) Vi har kun 3 sorte og 3 hvite Inkognito generasjon 1 subber igjen, og...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio: Grey is the new black!

Sigberg Audio: Grey is the new black!

• 2
Vi går nå over fra svart til grå grill på hvit 10D, for å bedre matche hvit Manta (som også har grå grill). :) Vi har et veldig lite antall igjen av "gammel" hvit med sort grill, og selger ut...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio inngår samarbeid med Egeland Acoustics

Sigberg Audio inngår samarbeid med Egeland Acoustics

• 3
Det er moro med folk som satser og tør gå egne veier! Og ikke minst er det moro med norsk satsning innen lyd! @EgelandAcoustics har imponert meg med en forfriskende vitenskapelig tilnærming til...
Fortsett
Bransjenyheter
Messetilbud: Sigberg Audio SBS.1 Aktivt høyttalersystem

Messetilbud: Sigberg Audio SBS.1 Aktivt høyttalersystem

• 1
NU KJØR VI! :D :coffee: Vi freser ned mot Horten om noen timer og gleder oss til å møte masse musikkglade entusiaster! :love: Vi spiller som tidligere nevnt på SBS.1 og Inkognito hele...
Fortsett
Bransjenyheter
Fem stjerner til Sigberg Audio Manta og 10D i hifi.nl !

Fem stjerner til Sigberg Audio Manta og 10D i hifi.nl !

• 5
I couldn't be happier with Sigberg Audio’s Manta loudspeakers and 10D subwoofers offering a full-range experience. These loudspeakers are in financial reach of a larger group of music lovers and...
Fortsett
Bransjenyheter
Hortenmessen 2024: Sigberg Audio

Hortenmessen 2024: Sigberg Audio

• 6
Sigberg Audio dukker opp på Hifimessen i Horten i år også! Vi sees vel der?
Fortsett
Topp Bunn