Lyrion er det nye navnet for LMS og da tenkte jeg, at det er kanskje best vi følger med i evolusjonen her på HiFiSentralen. Derfor starter jeg denne nye tråd.
Samme greie som Logitech Media Server (samme forkortelse: LMS), og den gamle tråden finnes f.eks. her:
www.hifisentralen.no
Hermed også første spørsmålet - er der noen her på forumet som kunne tenke seg å bidra med oversettelse til norsk?
Jeg ser at der er en fin norsk oversettelse, men pga. løpende utvikling mangler der blot noen ting hist og pist (ca. 82% er oversatt fra tidligere):
lyrion.org
Hvis du er interessert, men ny, da kan jeg gjerne hjelpe i gang. Selv har jeg laget den seneste danske oversettelse.
Vennlig hilsen,
Claus
Samme greie som Logitech Media Server (samme forkortelse: LMS), og den gamle tråden finnes f.eks. her:
LMS (Logitech Media Server) - Teknisk diskusjon
Veiledning fra post #3 tar utgangspunkt i installasjon på Raspberry Pi (RPi) med Raspberry Pi OS uten skjerm (headless). Men tråden er muligens best tjent med at vi samler teknisk LMS referanser for alle plattformer her? Men først et forsøk på å få med oss nysgjerrige som finner at alle...
www.hifisentralen.no
Hermed også første spørsmålet - er der noen her på forumet som kunne tenke seg å bidra med oversettelse til norsk?
Jeg ser at der er en fin norsk oversettelse, men pga. løpende utvikling mangler der blot noen ting hist og pist (ca. 82% er oversatt fra tidligere):
Adding translations - Lyrion Music Server
Hvis du er interessert, men ny, da kan jeg gjerne hjelpe i gang. Selv har jeg laget den seneste danske oversettelse.
Vennlig hilsen,
Claus