Lyric-HiFi lever videre

PatSharpX

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2006
Innlegg
558
Antall liker
100
Sted
Oslo
Var innom der forrige uke, de sa de hadde mange Bryston høyttalere på vei.
Så det virker som om det er ett merke de kommer til å føre i hvert fall.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Gjallarhorn har uttalt at de har blitt forhandler av Accuphase, ikke importør. Så hvis de ikke allerede har mistet Accuphase så er det vel mulig at det agenturet fortsetter framover. Hva med Creek? Har de mistet det også?
 

PatSharpX

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2006
Innlegg
558
Antall liker
100
Sted
Oslo
Var innom der forrige uke, de sa de hadde mange Bryston høyttalere på vei.
Så det virker som om det er ett merke de kommer til å føre i hvert fall.
Hva med andre merker?
Vet ikke, men de hadde litt ProAc også så jeg, men vet ikke om de har planer om å fortsette å importere.
Virket som om det var litt aktivitet der, hvert fall tre mann som jobbet da jeg var innom.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.913
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg tråkket forbi i Torggata flere ganger i helgen, og så ikke tegn til liv hos Lyric.
Lørdag var det stengt, en dag da det var enormt med folk i byen. Skuffet.
 

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
3.073
Antall liker
1.060
Torget vurderinger
10
Dette ser bra ut. Oversiktlig og grei.
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.979
Antall liker
1.208
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Endelig. Denne nettsiden har alle deres kunder de siste 30 årene fortjent.
Gratulerer med flott ny hjemmeside :)
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.785
Antall liker
1.983
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Nydelig :). Spent på den driften fremover... Altid koselig å stikke innom der, får en god følelse av gode minner da.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.202
Antall liker
101.670
Torget vurderinger
23
Ja.... Norges Bank :D
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.202
Antall liker
101.670
Torget vurderinger
23
Jeg har en stor tilhenger med boggi og høye lemmer/kapell. :cool:
 

aiso

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2010
Innlegg
1.439
Antall liker
3.920
Sted
Glåmdalen
Torget vurderinger
15
Lyric har fått fine hjemmesider. Men hva har skjedd med VPI og Whest? De skal tydeligvis ikke ha disse merkene lenger.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.913
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Trengs ikke. Jeg har Whest :)

Nei, alvorlig, det er synd at merket ikke er representert her til lands, kvaliteten på disse RIAAene er imponerende.
 

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Innlegg
5.471
Antall liker
3.615
Torget vurderinger
96
Flotte sider. Men hvorfor kunne de ikke fått laget seg en egen logo? De har funnet en Coca Cola font på nett og bare skrevet Lyric Hifi med den, og forandret litt på L'en.
 

Brumund

Medlem
Ble medlem
02.06.2010
Innlegg
7
Antall liker
6
Var innom lyric i går, for første gang på lenge. Det ser nesten ut til å gå rette veien, med litt smalere portefølje, men fortsatt fokus på spennende produkter.

Fikk veldig lyst på en accuphase e 470 og Bryston middle t kjenner jeg.
 

borglein

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2013
Innlegg
731
Antall liker
361
Torget vurderinger
22
Driften er flyttet til det gamle lokalet i Sandvika.
 

TomVen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2008
Innlegg
482
Antall liker
457
Sted
Jar
Tok for første gang en tur innom butikken i Sandvika i dag. Det var en svært positiv opplevelse! Lokalene er forholdsvis store og luftige, og de oppkoblede anleggene spilte veldig bra. Godt utvalg i blant annet Accuphase og Bryston. Budt på kaffe og sjokolade, og det ble en hyggelig og givende prat om hifi, musikk og litt annet. Gode parkeringsmuligheter rett utenfor. Savner butikken i Torggata, men Sandvikabutikken er slett ikke noe dårlig alternativ. Anbefaler sterkt å ta en tur innom!
 

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
3.073
Antall liker
1.060
Torget vurderinger
10
Jeg savner Tor. Han var virkelig spesiell og veldig trivelig å ha med å gjøre. Samtidig synes jeg de nye folka i Lyric Hifi fortjener ros for å være både kundevennlig og serviceinnstilt. Har i 2018 handlet flere komponenter derfra og er veldig godt fornøyd, både med produktene og oppfølgingen derfra.
 

borglein

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2013
Innlegg
731
Antall liker
361
Torget vurderinger
22
Jeg har "dessverre" ikke hatt behov for å legge igjen penger der foreløbig, men fikk en veldig fin velkomst da jeg var innom. Praten gikk lett, og fikk også høre et par av oppsettene.
 

stingsilda

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.12.2008
Innlegg
2.188
Antall liker
3.061
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
3
Jeg savner Tor. Han var virkelig spesiell og veldig trivelig å ha med å gjøre. Samtidig synes jeg de nye folka i Lyric Hifi fortjener ros for å være både kundevennlig og serviceinnstilt. Har i 2018 handlet flere komponenter derfra og er veldig godt fornøyd, både med produktene og oppfølgingen derfra.
Må nå si meg enig i det du skriver her.
Tor var veldig trivelig å ha med å gjøre ja..

Og jeg har fått veldig god service den seineste tida fra Lyric.
Veldig godt fornøyd så langt må jeg si :)

/Per
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.913
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Hver gang tråden dukker opp minnes jeg på disse Soundlab elektrostatene. Ser ut som det står et par grå M2PX der fremdeles. "pent brukt"
 

stingsilda

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.12.2008
Innlegg
2.188
Antall liker
3.061
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
3
De har satt opp de store Soundlab ute i Sandvika.
Bare å ta seg en tur.. :)

Spiller utrolig bra. Hørte på de i går.
 

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.915
Antall liker
17.104
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Lyric skylder meg et kjøpsbevis/kvittering for et kjøp sist november 2017. Sendt mail to ganger og purret nå. Lovet bot og bedring sist gang, men intet har skjedd siden:rolleyes:.
 

scaniagutten

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.01.2009
Innlegg
1.161
Antall liker
575
Torget vurderinger
46
Lyric skylder meg et kjøpsbevis/kvittering for et kjøp sist november 2017. Sendt mail to ganger og purret nå. Lovet bot og bedring sist gang, men intet har skjedd siden:rolleyes:.
Skjedde meg og på samme tid. Purret noen ganger og så kom kvitteringen fra regnskapsfører etter noen uker. Gikk greit det men burde vært sendt med en gang kjøpet var bekreftet, skulle ikke være nødvendig å mase om kvittering selv om en har betalt ved bankoverføring. Fikk også en kommentar om at jeg maste.

Morten
 

Janpe

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.08.2015
Innlegg
669
Antall liker
742
Han lurte meg for 10.000,- på nitti-tallet. Skulle selge utstyr for meg (var selv i utlandet). Han solgte utstyret og tok pengene....

At noen en gang gidder å forsvare denne mannen eller å handle der er en gåte. Kjeltring.
 

Dire Wolf

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
3.366
Antall liker
9.328
Sted
Viken
Torget vurderinger
1
Undertegnede opplever og har opplevd nye Lyric som svært engasjerte og ryddige. Det er alltid stor entusiasme og vennlighet som møter en, også har de jo Håvard til rors da. Stødig.
 
Sist redigert:

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Innlegg
5.319
Antall liker
13.383
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
13
Jag hade nyligen en otrevlig och obehaglig upplevelse med mannen i förbindelse med köp och kommer tänka mig om både en och två gånger nästa gång jag eventuellt skall handla där igen.

Det är dock gott att läsa att det finns solskenshistorier också och Håvard skall ha ros för sin entusiasme och goda service som motpol. Blir det fler tillfällen av handel blir det med Håvard och enbart honom som representant för Lyric.
 

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Innlegg
5.471
Antall liker
3.615
Torget vurderinger
96
Vis vedlegget 462772

Ikke mye hifi igjen i lokalene i Oslo...
Au... det var et vondt bilde å se. Savner også Tor. Det tok år mellom hver gang jeg var der, men han husket trynet mitt da jeg stakk innom for få år siden og skulle bestille et Accuphase produkt. Vi hadde en veldig trivelig samtale, og han lo så hele skrotten ristet da jeg fortalte at jeg hadde funnet en Accuphase T100 tuner på loppis og prutet den ned fra 50 til 30 kroner. Husker jeg måtte låne brillene hans for å skrive under på kontrakten.
 

DCM4EVER

Medlem
Ble medlem
05.09.2013
Innlegg
18
Antall liker
7
les innlegget før du svarer?

Hei! !) som jeg skrev i innlegget; som en motvekt..
2) som jeg skrev i innlegget; som en motvekt..
3) som jeg skrev i innlegget; som en motvekt..
ha en god helg/-R.
 
Topp Bunn