Han bruker en fyr på Lena som reparerer på fritiden, og tidligere eide noen aksjer i Lyric. Vet ikke hvordan det er nå i nytt selskap, men han reparerer fortsatt.Hvem utfører garantireparasjoner på Accuphase som er kjøpt av Boahs?
|
Han bruker en fyr på Lena som reparerer på fritiden, og tidligere eide noen aksjer i Lyric. Vet ikke hvordan det er nå i nytt selskap, men han reparerer fortsatt.Hvem utfører garantireparasjoner på Accuphase som er kjøpt av Boahs?
Det var ikke i tankene mine engang. Har aldri hatt kluss med noe fra Accuphase. Men selvfølgelig vet man aldri. Nå trodde jeg faktisk at du spurte fordi du hadde behov for service og svarte ut fra det, men antar nå at her ligger det noe annet bak. I så fall, utdyp gjerne.Det burde vel du gjort da du bestilte varer fra ham tidligere i år![]()
Har hatt en tur til han. Men klarte ikke å fikse en CD spiller fra Cary. Virket på meg som en hobby mer en faglig kunnskap. Mange år siden.Han bruker en fyr på Lena som reparerer på fritiden, og tidligere eide noen aksjer i Lyric. Vet ikke hvordan det er nå i nytt selskap, men han reparerer fortsatt.
Lurte vel bare på om en importør av produkter i den høyere delen av hifi-spekteret har et seriøst verksted for garantiarbeider bak seg eller bare en halvstudert røver.Det var ikke i tankene mine engang. Har aldri hatt kluss med noe fra Accuphase. Men selvfølgelig vet man aldri. Nå trodde jeg faktisk at du spurte fordi du hadde behov for service og svarte ut fra det, men antar nå at her ligger det noe annet bak. I så fall, utdyp gjerne.
Jeg handlet mye med Bjørn Olav på slutten av 70-tallet da han og Tor hadde butikk i Inndalsveien i Trondheim, og det var alltid en hyggelig opplevelse, og med topp service.Heisan vill bare komme med en positiv opplevese med Boahs hifi (lyric)
Bestillte meg en accuphase E-4000 viste på forhånd att den måtte bestilles inn.. men så snill og grei og ha med og gjør så sendte han meg en accuphase E-5000 som jeg kan ha til min kommer og jeg må si nå gleder jeg meg til e-4000 kommer![]()
Hadde en av mine første highend-opplevelser der.Jeg handlet mye med Bjørn Olav på slutten av 70-tallet da han og Tor hadde butikk i Inndalsveien i Trondheim, og det var alltid en hyggelig opplevelse, og med topp service.
Var vel i Innherredsveien sjappa lå. Var mye innom der på slutten av 70-tallet da jeg studerte på NTH. Der kunne du kjøpe hifi, motorolje (Penzoil) og eggJeg handlet mye med Bjørn Olav på slutten av 70-tallet da han og Tor hadde butikk i Inndalsveien i Trondheim, og det var alltid en hyggelig opplevelse, og med topp service.
Why, of course!Var vel i Innherredsveien sjappa lå. Var mye innom der på slutten av 70-tallet da jeg studerte på NTH. Der kunne du kjøpe hifi, motorolje (Penzoil) og egg![]()
... og kassetterVar vel i Innherredsveien sjappa lå. Var mye innom der på slutten av 70-tallet da jeg studerte på NTH. Der kunne du kjøpe hifi, motorolje (Penzoil) og egg![]()
Jeg hadde også et par billig-ESSer, - ESS Tempest LS8, men de kjøpte jeg av Geir Tømmervik, som på den tiden hadde et agentur fra sin hybel på Moholt i min nabooppgang. Derimot kjøpte jeg et par OHM høyttalere høsten 1978, som jeg fikk returnert på grunn av disse ESS-høyhyttalerne. Og så kjøpte jeg også en Mitsubishi forsterker og en Era platespuiller med Formula 4 arm, påmontert en Sonus Black Label. De to sistnevnte beholdt jeg. Og så kjøpte jeg kassevis med TDK og Maxell kasetter.Hadde en av mine første highend-opplevelser der.
Doble quader med Decca-horn.
Hørte også ESS AMT.
Vi satt der i flere timer og ble traktert med cola og bakervarer etter hva jeg husker. Hadde ikke begynt på kaffe den gangen.
... ei lykkelig tid ...Jeg hadde også et par billig-ESSer, - ESS Tempest LS8, men de kjøpte jeg av Geir Tømmervik, som på den tiden hadde et agentur fra sin hybel på Moholt i min nabooppgang. Derimot kjøpte jeg et par OHM høyttalere høsten 1978, som jeg fikk returnert på grunn av disse ESS-høyhyttalerne. Og så kjøpte jeg også en Mitsubishi forsterker og en Era platespuiller med Formula 4 arm, påmontert en Sonus Black Label. De to sistnevnte beholdt jeg. Og så kjøpte jeg kassevis med TDK og Maxell kasetter.
Dette var den gangen tiden var ung, og nesten sto stille. Og musikken var god...
På Samfunnet hver fredag, gjerne supplert med en runde på by'n på lørdag... ei lykkelig tid ...
Vi hadde også rikelig tid til å drikke øl,
det tror jeg dagens studenter ikke kjenner seg igjen i?
Ja, husker dem. Men jeg mener å huske at det var en butikk inne sentrum som forhandlet disse? Kan det ha vært en som het Proff Lyd, ikke så langt unna Playtime platebutikk?Slike: ESS AMT 1a
Vis vedlegget 1099756
Kan Boas hatt butikk i Kjøpmannsgata?Ja, husker dem. Men jeg mener å huske at det var en butikk inne sentrum som forhandlet disse? Kan det ha vært en som het Proff Lyd, ikke så langt unna Playtime platebutikk?
Men det var kanskje ikke samtidig?
Kanskje, men der var i så fall etter min tid.K
Kan Boas hatt butikk i Kjøpmannsgata?
Stemmer, gikk på NTH på slutten av 80 tallet, mener de lå der da ja. Tømmervik holdt vel til i Innherredsveien. Husker de hadde demo med Infinity IRS Beta, helt sykt bra.Kan Boas hatt butikk i Kjøpmannsgata?
Kan det være at Tømmervik overtok lokalene til Boahs i Innherredsveien, etter at de flyttet til Kjøpmannsgata?Stemmer, gikk på NTH på slutten av 80 tallet, mener de lå der da ja. Tømmervik holdt vel til i Innherredsveien. Husker de hadde demo med Infinity IRS Beta, helt sykt bra.
Nei, Tømmervik hadde lokale i Innherredsveien mye nærmere sentrum.Kan det være at Tømmervik overtok lokalene til Boahs i Innherredsveien, etter at de flyttet til Kjøpmannsgata?