Det er nok vanskelige tider for noen. Derfor prøver de å snakke ned gjenstander lagt ut på HiFI sentralen og FINN. Det hevdes at det du/dere selger ikke holder mål lenger. Utrolig nok kommer det et skambud på salget ditt. Deretter legges det ut for salg med god fortjeneste. Jeg har nettopp opplevd dette. Vedkommende hevder FINN salg av 467 gjenstander. Alarm klokkene bør ringe.
Når du ikke vil selge gjenstanden for et skambud, skjelles du ut på det groveste. Hvor er anstendigheten? Er det oppveksten deres som tynger? Fyren gjentar det hele om og om igjen stakkar. Jeg er bare en gammel tulling. Han eier nok ikke så mye selv. Er det virkelig noen som tror salg av 467 hifi gjenstander er gjort med tap?
Når du ikke vil selge gjenstanden for et skambud, skjelles du ut på det groveste. Hvor er anstendigheten? Er det oppveksten deres som tynger? Fyren gjentar det hele om og om igjen stakkar. Jeg er bare en gammel tulling. Han eier nok ikke så mye selv. Er det virkelig noen som tror salg av 467 hifi gjenstander er gjort med tap?
Sist redigert: