LydKarls lyttekrok - bildetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Takk for tipset, Niels.

    No var denne "testen" mest for moro skuld, det er ikkje aktuelt å byte effekttrinn på ei god stund. Eg vil uansett ha tipset ditt i bakhovudet når den tid kjem då eg sjølv tykkjer Bryston virkar interessant. Modellen 4B SST er nok litt av ein sofistikert kraftplugg men litt høgt oppe på prisskalaen. Modellen under har ein langt meir betalbar pris, men er usikker på om vil kunne hanskast godt nok med 12-tommarane. Eg tenker ikkje i forhold til Doxaen sjølvsagt, men i forhold til f eks DP 6.4 som har stålkontroll i bassen på Gradientane og som eg forøvrig likar meget godt.

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    JULEQUIZ 2006




    Finn ein feil ved dette biletet (enkelte vil sikkert påpeike fleire ved (familie)budsjettoppsettet mitt). Relativt tøffe premiar utdelast dessverre ikkje.

    Godt nytt år, musikkfrender! Mvh. Karl


    Hint: Ja, det er Bettan som smiler så søtt så søtt på julecd-coveret i vindauget men kva gjer vel det (enn så lenge)? ;)
     

    audiy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2005
    Innlegg
    500
    Antall liker
    5
    Godt nytt år!
    Er det noko med møblering og påle/stender som er endra? Du var inne på noko slikt tidlegare. Ei rimeleg oppgradering å vurdere er skråstag til å forsterke bøylane under platespelarhylla. Trur det er vel verd å prøve.

    Sigurd
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.429
    Antall liker
    25.917
    Torget vurderinger
    24
    Her er det flere feil ute og går LydKarl. For det første er du i manko på vinkasser (kan se ut som du må slutte å kjøpe plater), du mangler likeledes passende lagerplass for cd-er. Og, du mangler cd-spiller. Men jeg ser at nye ht-kabler er på plass.

    Nei, audiy, med mindre LydKarl har kappet søylen etter natt til julaften så er ikke dette "feilen".
     

    x250

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.01.2006
    Innlegg
    758
    Antall liker
    12
    Sted
    porsgrunn
    Fin trå sånt er spennene å lese . dette må vi ha mere av ;D
     

    toriamos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Innlegg
    2.255
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    5
    Super tråd! Glemmer helt sine egne oppgraderingsplaner og finner seg selv heiende på Karl - go Karl go!
     

    Aud1oBoX

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.10.2006
    Innlegg
    72
    Antall liker
    0
    HiFi-dagboka mi fram til i dag 30.09.2006

    92-95

    Radionette Soundmaster 40 C (1972 - forsterker 2x25W, FM/AM radio og kassettspiller). Høgtalarar av same merket. Alt kjøpt på loppemarked i Bergen. Lyden er elendig, men eg veit ikkje betre og har ikkje høyrt stort anna, så eg er nøgd. Høyrer i to år i all hovudsak på to kassettar: The Boss: Tunnel of Love + Born in the USA. Bærbar Sony cd-spiller tilkoplast i 95 overfornevnte receiver og musikkutvalet utvidast betrakteleg på kun kort tid.
    Dette var også hva jeg hørte på på begynnelsen av 90' tallet, var da jeg levde i trua at ''oi! hvor bra lyd" ;D

    (har den enda stående på ei hylle i kjelleren, verdt å selge på Finn.no? :p)
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Godt nytt år!
    Er det noko med møblering og påle/stender som er endra? Du var inne på noko slikt tidlegare. Ei rimeleg oppgradering å vurdere er skråstag til å forsterke bøylane under platespelarhylla. Trur det er vel verd å prøve.

    Sigurd
    Møblering er nok ikkje så veldig annleis med unntak av ein meget viktig faktor. TVen, som tidlegare så sjenerande stod til høgre for lytteposisjon er no flytta inn i nyoppussa kjellarstove. TVen har óg fått selskap av ein viss anna komponent, nemleg dvd-spelaren som på nåde stod i racket tidlegare. Skråstag har lenge stått på tapeten, men kvar kveld siste to månadane er tilbrakt i kjellaren. Lite lytting har det mao óg vorte. Ikkje bra, ikkje bra. Tenker å ta sistnevnte igjen med renter no på nyåret - rimeleg bra nyttårsforsett!

    Mvh. Karl

    Her er det flere feil ute og går LydKarl. For det første er du i manko på vinkasser (kan se ut som du må slutte å kjøpe plater), du mangler likeledes passende lagerplass for cd-er. Og, du mangler cd-spiller. Men jeg ser at nye ht-kabler er på plass.

    Nei, audiy, med mindre LydKarl har kappet søylen etter natt til julaften så er ikke dette "feilen".
    Vinkassar har eg for få av, må smiske litt med svigermor som sit på fleire. Det er ikkje veldig lett å få tak på desse. Evt. får eg slutte å kjøpe plater, billig løysing det der hehe. Lagerplass for cd´ar manglar óg, dette var tema i forgårs. Kan sjå ut som at me har stranda på ei ok løysing på dette langs sideveggane. Dei nye høgtalarkablane er på plass ja, forsåvidt identiske til dei gamle med unntak av ny/lengre lengde og anna terminering. Men kva er det du antydar, Fosse? Manglar cd-spelar? Hm. Spørs om ikkje det byrjar brenne litt her no altså.. ;)

    Mvh. Karl

    Fin trå sånt er spennene å lese . dette må vi ha mere av ;D
    Super tråd! Glemmer helt sine egne oppgraderingsplaner og finner seg selv heiende på Karl - go Karl go!
    Takk takk - starta tråden nettopp pga eiga begeistring for sider komponert av bl a RoDa. Tenkte eg kunne bidra litt sjøl med mine amatørbilder av resultata av sårt oppsparte midlar. Kjekt med tilbakemelding!

    Mvh. Karl

    Dette var også hva jeg hørte på på begynnelsen av 90' tallet, var da jeg levde i trua at ''oi! hvor bra lyd"  ;D

    (har den enda stående på ei hylle i kjelleren, verdt å selge på Finn.no? :p)
    Tja. Treff du rette karen frå rette menigheta så kanskje. Bør vel vere noko for vintageguta dette, trur du ikkje? Har hatt mange lyttetimar framfor denne på guterommet med legoen på golvet og to av Bruce Springsteens album Born in the USA og Tunnel of Love surrande i kassettformat om og om og om igjen. Ei fin tid, det der.

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Må ommøblere litt av praktiske årsaker. Min kjære NAD 414 RDS må nok rykke ned ei hylle. No offence.



    Vidare framskritt vil ta ei vekes tid, litt avhengig av Postens velsmurte logistikkmaskin.

    Mvh. Karl
     

    audiy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2005
    Innlegg
    500
    Antall liker
    5
    Kva CD-avspeling blir det?

    Sigurd
     

    StereoJoe

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.11.2004
    Innlegg
    651
    Antall liker
    2
    Her kunne det vært fristende å spolere hele overraskelsen, men tror nok LydKarl får en cd-rigg som tilfører dynamikk og driv til dette ellers så velspillende oppsettet... 8)
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Her kunne det vært fristende å spolere hele overraskelsen, men tror nok LydKarl får en cd-rigg som tilfører dynamikk og driv til dette ellers så velspillende oppsettet... 8)
    Så du har trua på dette, StereoJoe? Må eg te å spela cdar óg no då? Halde styr på to format.. Eg får kryssa fingrane for at det går bra. Ingen spøk for ein hardbarka vinylmann det her.

    Forøvrig takk for lånet av din meget potente Audio Analogue Paganini i jula som, heilt ihht formålet, framskynda ynskjet om digital lydkjelde.

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Fekk bekrefta av selgar at ting er på veg i posten i dag. Får slenga Camel - Mirage på regaen for å korte ned ventetida på ting som vart bestilt mens rakettane eksploderte over hovudet mitt for to par dagar sidan og eg sjølv var i fyr og flamme;

    Smoke rings around me and bright sparks of fire
    Flash by as I go.
    I've got the feeling and it takes me higher
    Than I'll ever know.
    Go, go, go, go, go. Oooh.


    Mvh. Karl
     

    audiy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2005
    Innlegg
    500
    Antall liker
    5
    Det var då festleg! Har venta på vidare utvikling i denne tråden og så streikar forsterkaren. Kjenner ikkje Doxa og kan ikkje hjelpe. Har sjølv fått ein ZAPsolute til i hus med eine kanalen brent. Ventar på nye komponentar.
    Så då må vi vente lenger på å få sjå/ høyre om det nye digitalvidunderet.

    Sigurd
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Ja, digitalkjelda får venta litt. Fryktar forventningane vil bygga seg vel mykje opp etterkvart som tida går, får berre kryssa fingrane og håpa at den som ventar på noko godt, ikkje ventar forgjeves ;)

    Har ellers kontakt med konstruktør Lauvland. Ting ser lovande ut. Blir nok til at undertegnede og StereoJoe tek ein liten svipptur til Kristiansand til veka (han har ikkje lenger kontor her i byen. Blir artig å helsa på denne karen etter å ha levd med Doxa effekttrinn i drøye seks år.

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    For å korte ned ventetida tenkte eg platespelarhylla med fordel kunne stivast opp litt. Eit strøk til no så blir det bra.



    Det var dette de venta på, ikkje sant? Ikkje det??
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Ok. Tek ein tur på posten.



    Spørs om det ikkje blir litt meir info i denne tråden ila veka. Hold ut, godtfolk!

    PS: Doxaen står antakeleg ferdig om to dagar.

    Mvh. Karl
     

    gpjonas

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.12.2006
    Innlegg
    188
    Antall liker
    1
    Hei karl gratulerer med ny ??????.
    Ville bare si at de gamle gradientene dine fikk seg en ny rørbasert cd spiller som de satte STOR pris på. he he.
    Det låter meget bra nå synes jeg. Fint at de nye gradientene dine innfridde. Tenkte å børste støv av platespilleren min etterhvert har ikke hørt på lp på sikkert 8-9 år skal bli moro å prøve igjen. Det er bare å komme innom hvis du er på de traktene en gang.

    mvh
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Lydkarl, er du kommet hjem fra postkontoret eller??
    ;)
    Litt nysgjerrig vettø
     

    whitenr9

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    09.09.2005
    Innlegg
    55
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    2
    Jeg ville vært litt forsiktig med å legge ut sporingsnr på den der måten.. gjør det veldig lett for hvem som helst i nærområdet og plukke opp pakken. bare printe ut hentelappen på nett og satse på at de kommer før deg.. ;)
     
    A

    Akle

    Gjest
    Tror han var på vei til postkontoret; vedkommende må være jævlig rask.
     

    Berg

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Innlegg
    1.039
    Antall liker
    1
    Karl, Jeg gav vinkassene mine en runde med pussemaskin og oljet de med olje for edeltre. Anbefales ;) Har forøvrig sporet opp at jeg har minst 10 stk. Så jeg har ennå litt å gå på :)
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hei karl gratulerer med ny ??????.
    Ville bare si at de gamle gradientene dine fikk seg en ny rørbasert cd spiller som de satte STOR pris på. he he.
    Det låter meget bra nå synes jeg. Fint at de nye gradientene dine innfridde. Tenkte å børste støv av platespilleren min etterhvert har ikke hørt på lp på sikkert 8-9 år skal bli moro å prøve igjen. Det er bare å komme innom hvis du er på de traktene en gang.

    mvh
    Hei :)

    Flott at du er fornøyd med høgtalarane - dei gjorde ein kjempejobb heima hjå meg. Rør på gradient meinar eg å å ha til gode å høyre. Og ja; finn for all del fram platespelaren. Sjølv har eg ikkje spela anna siste 1 1/2 året (kan vere det blir tid til andre format no framover). Eg ser fram til å koma innom ein tur, takk for invitasjonen :) Det er litt hektisk akkurat no, men kunne godt tenke meg ein tur litt seinare ja. Send meg ein sms/PM når det passar du!

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Karl, Jeg gav vinkassene mine en runde med pussemaskin og oljet de med olje for edeltre. Anbefales ;) Har forøvrig sporet opp at jeg har minst 10 stk. Så jeg har ennå litt å gå på :)
    Nice! Tenker det blei bra ja. Kassane mine er nokså pene så eg har ikkje tenkt vidare over dette. Er eit stempel frå bryggeriet på dei óg. Trur søren meg eg og deg har dei råaste vinylkassane i landet :D

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Lydkarl, er du kommet hjem fra postkontoret eller??
    ;)
    Litt nysgjerrig vettø
    Har vore ein tur på posten ja. Kom heim, pakka opp spelaren. Følte deg mangla noko.. ;)
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Jeg ville vært litt forsiktig med å legge ut sporingsnr på den der måten.. gjør det veldig lett for hvem som helst i nærområdet og plukke opp pakken. bare printe ut hentelappen på nett og satse på at de kommer før deg.. ;)
    Tror han var på vei til postkontoret; vedkommende må være jævlig rask.
    Tok sjansen på dette ja, gjekk ikkje mange minuttane etter innlegget før eg var på veg ut igjen frå posten hehe.

    Hm. Utelate kollinummeret? Slik: ?



    Mvh. Karl
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Fungerer sikkert greit den siste også :)
    Regner med at de fleste som får noe i posten løper som gale dit før posten åpner ;D

    Nysgjerrig,hva er det for noe spennende som kommer fra bygda her tro ?

    /jan
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Fungerer sikkert greit den siste også :)
    Regner medt at de fleste som får noei  posten løper som gale dit. Nysgjerrig,hva er det for noe spennende som kommer fra bygda her tro ?
    Ja, det gjekk unna med forrige pakke. Er ikkje sein når nye dingsar står og ventar. Pakka står no som du ser i Kristiansand, ca tre kvarters køyring unna. Posten brukar eit knapt døgn på denne turen. Ikkje verst. Det kan sjå ut som at morgondagen kan bli ein fin dag.

    Mvh. Karl
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Ja, det gjekk unna med forrige pakke. Er ikkje sein når nye dingsar står og ventar. Pakka står no som du ser i Kristiansand, ca tre kvarters køyring unna. Posten brukar eit knapt døgn på denne turen. Ikkje verst. Det kan sjå ut som at morgondagen kan bli ein fin dag.

    Mvh. Karl
    Utrolig,posten på anabole ? ;)

    Eksempel som er mere kjent:



    Hafslundsøy ligger foresten bare en god km fra mitt postkontor men neida...måtte sende pakken halve jæ**** Sarpsborg rundt.
    Beklager OT men måtte bare :)

    Unner deg alt godt K,regner med vi får en update de nærmeste dagene ?

    /jan
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Vanvittig. Joda, oppdatering skal bli. Etter planen i morgon kveld. Med bilder. Dersom internet er oppe i heimen då (er litt ustabilt for tida). Hold ut! Den som ventar på noko godt..

    Mvh. Karl
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Da satser vi på at inet fungerer/pakken er på plass og kameraet fungerer :)

    /jan
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Da satser vi på at inet fungerer/pakken er på plass og kameraet fungerer :)

    /jan
    Hei

    Registrerar at nettet er oppegåande i kveld, satsar på at dette også er status om eit døgns tid. Kameraet fungerar. Det einaste som manglar er the gear.

    Eg og StereoJoe har ellers vore i Kristiansand og henta Doxaen min tilbake frå Lauvland. Den er no oppgradert til absolutt aller siste versjon av 70 Signature MkII med eit meget interessant resultat. Lauvland sjølv ville helst ha gitt den ein halvtimes tid til og oppgradert han til 72, hvilket ikkje er aktuelt for meg akkurat no, men han var meget fornøyd og også tildels positivt overraska over resultatet etter å ha gått over min. Artig.

    Dette vil eg koma tilbake til seinare. Vent gjerne med evt spørsmål vedr Doxa til eg har fått litt tid på meg til å installere og fordøye inntrykka nokre dagar frå den nært foreståande digitalkjelda mi.

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1


    Eg må berre ut ein liten tur. Hei så lenge. Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1


    Kva søren gjer den sonyen i oppsettet mitt?? For den som lurar er det den eine finske jenta mi (sjåast forøvrig til høgre i biletet) som speglar seg. Ja du er fin jenta mi.

    Så. Vel. Er litt usikker på hvilken utgang eg bør bruke. Valgets kval. Allright, eg går for digitalt.
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Så; hint #1:









    Kva er det som står i den tidlegare ledige hylla under pre´en min her? Denne saken pleier å stå saman med noko anna og litt større. Forslag??

    Mvh. Karl
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn