LydKarls lyttekrok - bildetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hei igjen. Siden du allerede tenker i TVC-banen, så kan jeg kanskje opplyse om at EARen er utstyrt med nettopp trafokoblet volumkontroll. Nå ser det midlertidig ut som om det er en erstatter på vei (EAR 868) som blir produsert i begrenset opplag (50 stk.), og som vil få en intropris. Den er dessuten utstyrt med fjernkontroll. Er dog usikker på om den nye 868en bruker samme trafovolum som 864.

    Å bruke EAR på DP med sin høye inng.imp. er bare en fordel. EAR (Paravichini) virker dessuten å lage knirkefritt utstyr mht. støy og andre irritasjonsmomenter. Om jeg skulle implementert rør i anlegget (hvilket jeg skal), så holder jeg en knapp på å gjøre det i preamp-delen. Intet ondt om røreffekt, men valg av høyttalere blir gjerne et tema da.
    Takk for info - no begynner EAR virkeleg å høyrast interessant ut. Problemet blir prisen (ref nypris), usikker på kva denne går for på brukten men tippar den er populær der.. Vil nødig la hifibudsjettet stjele for mykje av platebudsjettet (skal til Tigerstaden i forbindelse med konserten i spektrum 29. oktober, då kan det fort ryke eindel kronasjer til vinyl i div vinylsjapper). Og joda, det er nok mest aktuelt i preamp for min del iom at eg godt fornøyd med transistor her. Får eg sjansen til det vil eg likevel uansett teste ut rør effekt. Hadde vore kjekt å få prøvd dette, om ikkje anna for å sjå korleis det hadde funka på Revolution. For Revolution blir ståande.

    Ang. de nye Doxaene, så er nok bassområdet strammet opp litt, men hovedtrekkene er de samme. Hvis du synes 70wpc blir litt lite, så virker det fornuftig å se etter gode alternativer.
    Riktig, det kan nok tenkast av valget fell på anna enn Doxa. Samtidig vil eg legga til at eg ikkje kan skjøna anna enn at denne 70-wattaren gir mykje lyd for pengane og bør vere eit must å teste ut for den som vurderer effekttrinn i denne (brukt)prisklassen. Den har enkelte kvalitetar som overraskar meg til denne prisen.

    Bortsett fra det, så får du ha lykke til med den videre fintuningen av anlegget. Moro med slike tråder som dette.
    Likar sjøl bildetrådar, så eg tenkte eg kunne bidra litt sjøl. Kjekt med bilder og kjekt med tilbakemelding og veiledning på hhv dagens oppsett og oppgraderingstankar. Tenker etterkvart også å leite fram litt gamle bilder frå tidlegare oppsett, f.eks av Eltek Exact ståande på basseksjonane og Jonglering med bl a HarmanKardon, Denon og NAD. Fann fram ei gammal kvittering på Regaen min. Er ikkje mykje som manglar på at prisen på denne er dobla sidan eg kjøpte denne ny for 11 år sidan. Regaen + VM Acoustics racket er dei komponentane som har blitt ståande lengst hjå meg. Det finst sjølvsagt stort forbedringspotensiale i å byte ut begge, men det er rart med det når eg har hatt det så lenge. Har liksom grodd fast i heimen og blitt eindel av inventaret. Rart med det.

    Mvh. Karl

    EDIT:
    Ser at EAR 864 kun har 1 balansert inngang. Eg ynskjer i utgangspunktet på sikt å kunne køyre både cd og vinyl balansert (og skaffe meg balansert sluttrinn) for å sjå om dette har noko for seg. Skal teste ubalansert vs balansert utgang på SATen når eg i vinter igjen skal testa DP 6.4. Dersom det er utan lyd-/støymessig betydning køyrer eg gjerne SATen ubalansert. I såfall er EAR 864 framleis ein kandidat (men likefullt ein kostbar kandidat).
     

    are_e

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2004
    Innlegg
    200
    Antall liker
    3
    Racket er ganske solid, men det får no vere grenser; 40 kg?! Hadde neppe tatt sjansen på dette sjølv, men likar ein å leve farleg...  ;)
    VM acoustic S4 tåler 40kg pr hylle og 80kg på nederste hylle ifølge VM acoustic selv ;D
    Har selv et S4 med en ekstra hylle slik at det blir totalt fem hyller.

    Den første tiden jeg hadde racket hadde jeg 26kg forsterker på øverste hylle, og et par andre på rundt 20kg på hyller nedenfor. Det gikk fint, så litt spesielt ut med så stor forsterker på en liten glassplate ja ::)
    Jeg ville dog ikke plassert mer enn rundt 30kg på noen av hyllene...
    S4 er et solid og bra møbel men det er litt ustabilt i forhold til helsveisede rammer. Den store fordelen er at det tar knapt mere plass enn det en stabel av kun komponenter ville tatt og det er fleksibelt siden man kan regulere avstandene, og legge til eller fjerne hyller ;)

    Meget fint rom og oppsett du har her Karl! Veldig spennende høyttalere og med 4x12" så skjønner jeg at du snuser på litt større kraftverk. Gleder meg til å se hva du velger til slutt.

    A
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    S4 er et solid og bra møbel men det er litt ustabilt i forhold til helsveisede rammer.
    Ja, det er litt ustabilt og kan vere litt vinglete; vippar gjerne litt på innfestinga til kvar hylle slik at det er litt tilfeldig hvilken vinkel hyllene har. Komponentar/hyller kan derfor bli ståande litt skakt. Litt av problemet her er nok at innfestinga er litt vel smal, hadde gjerne vore å foretrukke at det var tre til fire opplager pr hylle. Ser vel ikkje bort i frå at det kan bli ein DIY-variant som tek over for dette racket ein dag.

    Meget fint rom og oppsett du har her Karl! Veldig spennende høyttalere og med 4x12" så skjønner jeg at du snuser på litt større kraftverk. Gleder meg til å se hva du velger til slutt.
    Takk takk. Du får komme innom på ein kopp kaffi og ta det i nærmare auge(les: øyre)syn. Stikk forøvrig til PM Audio om få timar og hentar MkII-varianten (har første generasjon i dag). Mhp utstyrsbyte på elektronikk er det i fyrste omgang litt research no, likar å sondere markedet litt og sjå på ulike kandidatar før eg evt slår til. Har inga hast med å byte. Men ein dag... ;) I desse dagar går pengane hovudsakleg til store, runde, svarte, og gjerne tunge, plater.

    Mvh. Karl
     

    are_e

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2004
    Innlegg
    200
    Antall liker
    3
    Ja, det er litt ustabilt og kan vere litt vinglete; vippar gjerne litt på innfestinga til kvar hylle slik at det er litt tilfeldig hvilken vinkel hyllene har. Komponentar/hyller kan derfor bli ståande litt skakt. Litt av problemet her er nok at innfestinga er litt vel smal, hadde gjerne vore å foretrukke at det var tre til fire opplager pr hylle. Ser vel ikkje bort i frå at det kan bli ein DIY-variant som tek over for dette racket ein dag.

    Takk takk. Du får komme innom på ein kopp kaffi og ta det i nærmare auge(les: øyre)syn. Stikk forøvrig til PM Audio om få timar og hentar MkII-varianten (har første generasjon i dag). Mhp utstyrsbyte på elektronikk er det i fyrste omgang litt research no, likar å sondere markedet litt og sjå på ulike kandidatar før eg evt slår til. Har inga hast med å byte. Men ein dag...  ;) I desse dagar går pengane hovudsakleg til store, runde, svarte, og gjerne tunge, plater.

    Mvh. Karl
    DIY rack er mine fremtidsplaner også, men det ser ut til at det kan bli lenge til jeg får nok plass til å virkelig utfolde meg, regna litt på det for litt siden; tror jeg har nesten 200kg forsterkere tilsammen ::) Sånt tar gjerne litt plass.

    Hadde vært hyggelig å tatt en tur ja, men jeg er litt redd for at du bor ganske langt unna Oslo? Har litt problemer med at tiden ikke strekker helt til også, junior er fortsatt ganske liten og tar mye av fritiden min. Også driver jeg å leser til diverse eksamen, samtidig som jeg jobber heltid og litt til :(

    A
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hei


    I går ettermiddag kobla eg ned Gradient Revolution..







    Trist syn, skal heldigvis ikkje stå slik mange timane..




    Legger mine stolte finske damer forsiktig i bilen. Emballasje fekk eg ikkje med høgtalarane når eg kjøpte dei, men med mjuke tepper går det fint. Lovar dei med tru og ære på at dei vil bli elska der dei kjem og at Serial number 1974 vil stå Serial number 1975 bi i gode og vonde dagar, samt at dei vil få sunn mat(ing) og mykje trim samt takknemleg publikum fram til døden skiller dei ad..



    6 trivelege timar seinare, etter å ha vore innom Nodeland ein tur for avlevering av Gradient Revolution, lytting på Paul sine egne Gradient Revolution 2005 Active, samt hente Gradient Revolution MkII, ligg det to søte kassar i bilen og ventar spent på kva som møter dei ..







    Lurar på kva som er inni her?




    I´m still standing - genial emballasje. Høgre langfinger skimtast til høgre i bildet..




    Ser kjent ut. Black Magic Revelation SP reiser seg i bakgrunnen av rein nysgjerrighet..




    Av med toppen - fram med bunnseksjonen..




    Serial number 2309 og 3210. Dette er det 335. paret Gradient Revolution som er produsert etter mine gamle..




    Så får Marions håndverk sleppe til. Syns dette er gjort så strøkent at det fortener litt ekstra oppmerksomhet; Black Magic Revelation jumpers Furutech Rhodium terminert spesielt for Revolution med Furutech Rhodium banan i eine enden og Furutech Rhodium spadar i andre, genialt av den grunn at eg slik brukar ein spade pr skrue i terminalen og brukar den ekspanderande bananpluggen i enden der høgtalarkablen er skrudd fast. Var kanskje spesielt imponert over bananene som glir svært lett på plass og sit som støpt når skrudd til slik at pinnen ekspanderar og låser pluggen. PS: RoDa; Hverken sauen(les: ullteppet) eller bileta mine er i nærheten av dei kunstverka du får til - ingen over, ingen ved siden..
















    Black Magic Revelation SP + jumpers. Har førstnevnte liggande klar terminert med Furutech-spadar i Rhodium, men vil vente med å koble opp desse slik at eg kan rette kritikk mot høgtalarane (og jumpersane) isolert. Dei nye kablane byter eg nærmare jul, dei vil då bli liggande langs veggen og meir rett fram mot høgtalarane, slik vil dei bli betre beskytta mot trampande barneføtter og ikkje vere nevneverdig i vegen for støvsugar/mopp)..




    No er det fullstendig overflødig å avbilde nytt oppsett iom at der ikkje er synlege forskjellar, anna enn litt anna nyanse i kirsebærplatene og originale spikes (les: kvasse skruar som garantert kjem til å ryke rett ut etterkvart som eg får testa alternativ, MkI hadde eg kun ståande på gullforgylte jallaspikes med høg bling-bling faktor). Uansett - slik såg det ut 01:30 i går kveld, og forhåpentlegvis enno..




    Slepp Glider´n ned på tre testplater;

    Dire Straits - Love over Gold
    Jan Johansson - Jazz på Svenska
    Keith Jarrett - Standards Live


    Vel?

    Håpet har i utgangspunktet vore at MkII skal vere like bra som MkI i mitt oppsett. Om MkII "kun" tangerer kvalitetane til MkI hadde det i grunnen vore heilt ok iom at eg ikkje ein dag har vore misfornøyd med MkI, sjølv om eg som nevnt tidlegare i tråden har høyrt ting som imponerar meir på enkeltområder, som f eks i toppen. Totalt sett har eg synest dei er heilt rå då dei er veldig integrerte og oppfører seg om ein komplett musikkgjengivar (ikkje som 1 stk super mellomtone 1 stk meget bra topp + 1 stk gjennomsiktig djup bass som kvar for seg er supre men som ikkje spelar saman, om du skjønar kva eg meinar). Alt utover kvalitetane til MkI har eg tenkt må vere rein bonus, ikkje noko meir. Intet must.

    Eg vil Vente med tilbakemelding på lydbilde på MkI vs MkII, men kan likevel røpe at det er litt rart å ha ståande eitt par visuelt identiske Revolution til mine gamle som lydmessig tydeleg oppfører seg veldig annleis. Her er det ikkje kun snakk om marginale forskjellar som ein må finlytte seg til slik eg hadde trudd. Eg reiser bort i ettermiddag og er ikkje tilbake før etter helga. Måtte abstinensane ikkje ta fullstendig overhånd. Fyrst komande veke kan eg mao virkeleg begynne å lytte til Gradient Revolution MkII. Det gler eg meg til.

    Takk til StereoJoe for godt bære-, koble- og lytteselskap i går kveld og takk for oppmerksomheten.


    Mvh. Karl
     

    are_e

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2004
    Innlegg
    200
    Antall liker
    3
    Det ble jo veldig fint (igjen) :D

    OBS! IKKE kast original-emballasjen ;)
    Det forundrer meg hver gang jeg ser noen som selger store, dyre, flotte høyttalere som de har vært eneste eier av også har de ikke original-emballasjen lenger :eek:

    Gleder meg til å høre hva du syns om forskjellene etter at du har fått lyttet litt mere...

    A
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    OBS! IKKE kast original-emballasjen  ;)
    Det forundrer meg hver gang jeg ser noen som selger store, dyre, flotte høyttalere som de har vært eneste eier av også har de ikke original-emballasjen lenger  :eek:
    Tek sjølvsagt godt vare på emballasjen med tanke på når eg evt om nokre år skal byte til nyare utgåve av Revolution ;) Likte forøvrig godt emballasjen som tek godt vare på høgtalarane og er lett å pakke ned/opp.
     

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Tar vel en 600 - 800 t. før høytalerne er spillt inn.

    Du setter vel på repeat hele helgen da?.



    Tek sjølvsagt godt vare på emballasjen med tanke på når eg evt om nokre år skal byte til nyare utgåve av Revolution ;) Likte forøvrig godt emballasjen som tek godt vare på høgtalarane og er lett å pakke ned/opp.
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Tar vel en 600 - 800 t. før høytalerne er spillt inn. Du setter vel på repeat hele helgen da?.
    Kjøpte høgtalarane brukt. Treng neppe innspelingstid ;) Skulle derimot gjerne ha spelt inn eit sett Black Magic Revelation Furutech Rhodium XLR signalkablar, men desse passar kun mellom riaa og pre. Dårleg med repeat-funksjon på regaen, ikkje bra hehe.
     

    StereoJoe

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.11.2004
    Innlegg
    651
    Antall liker
    2
    Ja, som LydKarl skriver sin post var jeg med på bæring/utpakking/tilkobling i går kveld(natt, egentlig...). En fin seanse ble det, artig å studere konstruksjondetaljer på denne måten; "hands-on".

    Som sagt ble det sent, derfor ble det ikke så mye tid til lytting før jeg måtte sette kursen hjemover. Likevel har jeg lyttet så mye til LydKarl sitt oppsett tidligere, at det var enkelt å identifisere noen hovedforskjeller:

    1. Revolution mkII har en helt annen opplevd luftighet og utstrekning i topp sammenlignet med mkI. Det er mye enklere å registrere klang, romeffekter o.l. i opptaket enn tidligere.

    2. MkII fremstår med en strammere mellomtone og mer kontant gjengivelse i forhold til mkI. Rytme og fremdrift i musikken kommer mer til sin rett, for meg skaper det rett og slett større engasjement.

    Tror ikke jeg skal driste meg på mer tilbakemelding foreløpig, men ser frem til musikalske møter med mkII utover høsten og vinteren!
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.429
    Antall liker
    25.917
    Torget vurderinger
    24
    Dette lover jo godt LydKarl/StereoJoe. Kan jo høres ut som dette er en klar forbedring på viktige parametre. Jeg kommer nok innom begge når jeg er på Sørlandet neste gang.

    Kom gjerne med mer utfyllende lytteinntrykk når dere har fått litt mer tid i sofaen.
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Tek sjølvsagt godt vare på emballasjen med tanke på når eg evt om nokre år skal byte til nyare utgåve av Revolution ;) Likte forøvrig godt emballasjen som tek godt vare på høgtalarane og er lett å pakke ned/opp.
    emballeringen er jo en genistrek i seg selv på disse.
    Gratulerer så mye. Ser jeg deg/dere hos pm i kveld?
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med nye gullklumper! :)

    Har selv ikke fått høre disse høytalerne.
    Om sjansen byr seg, er de så definitivt på huskelisten.
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Kom nettopp hjem fra lyttekveld hos PMaudio, hvor han presenterte aktivt system med doble basstårn. Mektig. Faen så rå disse gradientene. Sykt for en romfølelse.
     

    BurntIsland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Innlegg
    8.389
    Antall liker
    11.121
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer med fantastiske høyttalere! Jeg trives i allefall med de. Om johna, eller andre i Trondheimsområdet er nysgjerrige på lyden er dere hjertelig velkommen til Lademoen. (men jeg er ikke i mål når det gjelder å hente ut optimalt av gradientene mine enda..)

    mvh
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Dette lover jo godt LydKarl/StereoJoe. Kan jo høres ut som dette er en klar forbedring på viktige parametre. Jeg kommer nok innom begge når jeg er på Sørlandet neste gang.
    Gjer det - alltid hyggeleg med ditt gode selskap, Fosse :D

    Kom gjerne med mer utfyllende lytteinntrykk når dere har fått litt mer tid i sofaen.
    Will do. Har vore utan golyd i 4 dagar no, så vidare inntrykk er det dårleg med. Det er brutalt å reise berre få timar etter at gosaker er kome i hus. Ikkje å anbefale ;) Ei mager trøyst var likevel at Jethro Tull (såvidt) fekk sleppe til i gårsdagens episode av Heartbeat (fin engelsk serie med vesentleg innslag av engelske veteranbilar).

    emballeringen er jo en genistrek i seg selv på disse.
    Gratulerer så mye. Ser jeg deg/dere hos pm i kveld?
    Kom nettopp hjem fra lyttekveld hos PMaudio, hvor han presenterte aktivt system med doble basstårn. Mektig. Faen så rå disse gradientene. Sykt for en romfølelse.
    Hei Thomand 8) Fekk dessverre som du skjønte ikkje anledning til å komme. Var innom dagen før og henta diverse gosaker host host kremt hint hint ;) Då hadde han ikkje basstårna kobla opp, men du skulle hørt dette. Fy søren. Han spela Mari Boine - Iddjagiedas. Ord blir fattige...

    Emballasjen er genial ja. Bra jobba Jorma Salmi, min favoritt-finne ;D

    Gratulerer med nye gullklumper! :)

    Har selv ikke fått høre disse høytalerne.
    Om sjansen byr seg, er de så definitivt på huskelisten.
    Takk, takk :D Då anbefalar eg at du tek turen innom når du er på Sørlandet. Det er kun du og dine ører som kan bestemme om dette er noko for deg.

    Gratulerer med fantastiske høyttalere! Jeg trives i allefall med de. Om johna, eller andre i Trondheimsområdet er nysgjerrige på lyden er dere hjertelig velkommen til Lademoen. (men jeg er ikke i mål når det gjelder å hente ut optimalt av gradientene mine enda..)

    mvh
    Hey! Kva er det med oss Gradientdisiplar og gjestfrihet? Er det noko me føler me har eit visst ansvar for å dele med andre tru? ::) Ser du har elektronikk som definitivt yder Revolution (PS: Ser forresten at du har "korrekt" modell ;)) langt større rettferdighet enn mitt. Hadde vore artig å høyrt, men ditta blei frrøkteli langt vækk.. Må evt bli i forbindelse med visitt av ein kompis i Børsa.

    Nei, no er det vel på tide å ta kvelden - god natt, folkens!

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hei


    Det som slår meg etter litt meir lytting no er at lydbildet generelt er uvant ift MkI. Har notert litt under lytting der eg har prøvd å spesifisere dette:


    - romfølelsen er tydelegare og dybden større. Dette er nok grunnen til at høgtalarane no er vanskelegare å plassere lydmessig som lydkilde i rommet. Lydbildet er stort!
    - bassen er betydeleg strammare/definert og går meget djupt
    - samtidig mindre fyldig i bassen - usikker på årsak, kan vere at MkII reagerar annleis på mangel på nok strøm enn MkI (som hadde ganske fyldig bass med same forsterkeri)
    - generelt meget gjennomsiktig og uanstrengt. Hadde i grunnen ikkje trudd det var noko å hente på sistnevnte ift MkI, der tok eg feil
    - generelt litt meir dynamisk og engasjerande
    - betydeleg meir luft
    - tydelegare (og lenger etter)klang
    - stemmer (lettast å gjenkjenne) er meget truverdige
    - meir avslørande mhp elektronikk og kvalitet på opptak


    Still..


    - ville gjerne hatt lydbildet enno hakket meir gjennomsiktig
    - saknar framleis litt strammare bass
    - ville gjerne hatt enno meir dynamikk (sjølv om dette er eit parameter som er forbedra ila dei siste oppgraderingane, mykje vil ha meir..)


    Eg må framleis har eindel timar/døgn før eg kan gje solid tilbakemelding, men overståande beskrivelse vil neppe vere langt unna uansett. Med tanke på budsjettelektronikken eg matar dei med er dette likevel ikkje så verst tykkjer eg. Håpar at testing/byte av pre og etterkvart også effekttrinn vil hjelpe på her, men når dette blir er usikkert. Eg veit med sikkerhet at det ikkje er høgtalarane som er festbrems her, har høyrt dei med diverse rå elektronikk og fått smake på potensialet til mine finske strøkne damer. Begrensninga ligg nok absolutt i hovudsak tidlegare i signalvegen. Eg og min fru (kjekt at det ikkje berre er meg som er intr) har forøvrig snakka litt om kva neste oppgradering bør bli og cd-spelar er nok det mest prekære iom at dvd-spelaren saman med TVen skal vekk frå lyttekroken min før jul. Trur det blir kjekt å få spelt cd-platene mine igjen, lenge sida sist no. Om det blir rein integrert cd-spelar-løysing eller cd+dac er enno litt usikkert, men vurderar for tida ganske sterkt sistnevnte løysing. Time vil sjå kva me endar opp med.

    Nei, no må eg heim og spele nokre plater - hei så lenge!


    Mvh. Karl
     

    audiy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2005
    Innlegg
    500
    Antall liker
    5
    Hei


    og cd-spelar er nok det mest prekære iom at dvd-spelaren saman med TVen skal vekk frå lyttekroken min før jul. Trur det blir kjekt å få spelt cd-platene mine igjen, lenge sida sist no. Om det blir rein integrert cd-spelar-løysing eller cd+dac er enno litt usikkert, men vurderar for tida ganske sterkt sistnevnte løysing. Time vil sjå kva me endar opp med.

    Mvh. Karl
    Har fått lytta til meir CD i det siste enn på lenge. Begynner å like den Creek-en ganske godt. Spennende å høyre platene på nytt. Det litt kjedelege ved forrige spelaren er bytta ut med at eg blir engasjert. Det er for meg eit godt teikn. Tenkte også litt på drivverk/DAC, men no blei det dette. Trur eg vil bli fornøgd ei stund og at det blir meir kjøp av blanke plater igjen og ikkje berre svarte slik det har vor ei stund.
    Er det dyrt opplegg for CD du tenkjer på?

    Sigurd
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    3.955
    Antall liker
    1.293
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Tror du må gi dine BM kabler en god stund før de åbner opp, ref. din "still" ønskeliste.
    Jeg havde BM Intro signalkabler, kjøbte da en Rev. og syntes den lød veldig trist i forhold til mine Intro, men dette endret sig.
    Hvad har du under disse skifer steinene som høyttalerne står på ?
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Er det dyrt opplegg for CD du tenkjer på?
    Sigurd
    Hei, Sigurd! Bra at du er fornøyd! Tenker å bruke rundt 6-7 lappar på dette. Om det går mot cd+dac-løysing vil ein betydeleg del av dette gå til ein brukt drivverk-tilgivande dac slik at eg kan bruke nær sagt kva som helst av drivverk med bra resultat. Litt pga at det er mykje spanande dac´ar i dette bruktprisleiet samtidig som eg innbiller meg at ein ok dac held seg vel så godt i pris som ein integrert cd-spelar over litt tid. Blir dette derimot vanskeleg å få til vil eg gå for integrert løysing i same bruktprisleie.

    Eindel musikk er jo ikkje pressa på LP, dette er grunnen til at eg ønsker meg ein cd-spelar. Cd-spelaren kjem nok alltid til å vere eit tillegg til LP hjå meg, ingen erstatning.

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Tror du må gi dine BM kabler en god stund før de åbner opp, ref. din "still" ønskeliste.
    Jeg havde BM Intro signalkabler, kjøbte da en Rev. og syntes den lød veldig trist i forhold til mine Intro, men dette endret sig.
    Hvad har du under disse skifer steinene som høyttalerne står på ?
    Hei, Niels!

    Eg kom på at eg burde lagt til dette med innspeling av Black Magic i går kveld etter eg hadde lagt inn tilbakemeldinga. Men det blei litt seint så eg valgte senga istaden for pc´en. Eg har tidlegare erfart at Black Magic treng relativt lang innspeling, både Revelation og Intro. Høgtalarkablane eg brukar no er godt og vel innspelte (har nye tilsv i annen lengde til innspeling/testing hjå ein kompis), men jumpersane er nye (Revelation Furutech Rhodium). Desse må innspelast før dei leverer maksimalt, er spent på kva dette har å seie. Innbiller meg at dei allereie har skifta karakter; det eg skreiv ang fylde i bassen ("samtidig mindre fyldig i bassen - usikker på årsak, kan vere at MkII reagerar annleis på mangel på nok strøm enn MkI, som hadde ganske fyldig bass med same forsterkeri"), var noko som var spesielt tydeleg i starten. Bassgjengivelsen er nok ikkje så slank no lenger synest eg. Dersom mangel på innspeling av jumpersane er (medvirkande) årsak her er det intet mindre enn glimrande.

    Under skifersteinane, som er midlertidige og antakeleg skal erstattast av noko kraftigare stein for å få større avstand til gulvet (ref. brukarmanualen), har eg vanlege møbelknottar av filt. Intet hokus-pokus mao. Dette av praktiske årsaker slik at eg lett kan flytte/skyve på høgtalarane/steinane for å finne optimal plassering.

    EDIT: Sjå innlegg lenger nede for rettelse.

    Planen er ein dag å teste BCD-cones mellom stein og basseksjon, men vil nok først prøve ut dette produktet mellom seksjonane. Der er det garantert mykje å hente iom at basseksjonen har ein tendens til å leve litt.

    Mvh. Karl
     
    C

    cpc

    Gjest
    Hei, Sigurd! Bra at du er fornøyd! Tenker å bruke rundt 6-7 lappar på dette. Om det går mot cd+dac-løysing vil ein betydeleg del av dette gå til ein brukt drivverk-tilgivande dac slik at eg kan bruke nær sagt kva som helst av drivverk med bra resultat. Litt pga at det er mykje spanande dac´ar i dette bruktprisleiet samtidig som eg innbiller meg at ein ok dac held seg vel så godt i pris som ein integrert cd-spelar over litt tid. Blir dette derimot vanskeleg å få til vil eg gå for integrert løysing i same bruktprisleie.

    Eindel musikk er jo ikkje pressa på LP, dette er grunnen til at eg ønsker meg ein cd-spelar. Cd-spelaren kjem nok alltid til å vere eit tillegg til LP hjå meg, ingen erstatning.

    Mvh. Karl
    Hei!

    Har du vurdert noen form for pc-audio Karl? I det prisleiet du ser på kunne du istedenfor drivverk brukt en Squeezebox inn i en DAC, og etter alle solemerker oppnådd bedre lyd!

    Brukervennligheten er også like bra eller bedre, du slipper å knote med pcen når du skal spille musikk, bare velg artist, plate, spor og trykk play.

    Et alternativ?
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hei!

    Har du vurdert noen form for pc-audio Karl? I det prisleiet du ser på kunne du istedenfor drivverk brukt en Squeezebox inn i en DAC, og etter alle solemerker oppnådd bedre lyd!

    Brukervennligheten er også like bra eller bedre, du slipper å knote med pcen når du skal spille musikk, bare velg artist, plate, spor og trykk play.

    Et alternativ?
    Hei

    Her hadde eg i grunnen tenkt å skrive argument mot squeezebox, men det var ikkje enkelt. Ser i grunnen kun ei årsak som neppe kan betraktast som noko negativ kritikk til denne innretningen; eg ser ikkje for meg å kopiere inn samtlege av mine cd-plater til pc´en. Det vil bli litt av ein jobb, sjølv om det riktignok er svært lettvint å slenge på ei "plate" når den omfattande kopieringsjobben er gjort. Har forøvrig per dags dato ikkje mye musikk på mp3. Skal likevel ikkje påstå at dette er heilt uaktuelt som alternativ til konvensjonelt drivverk, med mindre nokon vil advare mot dette.

    To spm:

    - kan ein squeezebox koblast opp mot hvilken som helst dac?
    - veit du om testar der squeezebox er testa mot konvensjonelle drivverk?

    Ellers må du gjerne komme med litt meir info, er ganske blank på dette..

    EDIT: Finst det tilsv produkt til Squeezebox som gjer det same, eller er denne one of its kind? Er nok forøvrig bittelitt skeptisk (og gammaldags?) til trådlaus overføring av lydsignaler.

    Mvh. Karl
     
    C

    cpc

    Gjest
    Jeg er ingen ekspert på dette, og sitter med noen av de samme spm som du. Det går to tråder som omhandler Squeezebox her på Hifi generelt nå, så litt lesing i dem vil sikkert svare på noe!

    Les også tråden "shootout mellom Apple og Teac......", dette er samme prinsipp, men man er avhengig av pc for å skifte spor etc. Dette er en av de store fordelene med Squeezebox imho, at alt kontrolleres med fjernkomtrollen, slik som vanlige cdspillere.

    Ang trådløs overføring av signalene, her trenger du ikke å bekymre deg i noen grad. Det virker.
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    3.955
    Antall liker
    1.293
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Anbefaler Tema Isolator imellom skifer og gulv, en billig og effektiv løsning. Velg de der passer i henhold til vekten av høyttalere pluss stein.
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Anbefaler Tema Isolator imellom skifer og gulv, en billig og effektiv løsning. Velg de der passer i henhold til vekten av høyttalere pluss stein.
    Hei igjen, Niels

    Har ikkje sett under hellene mine på 2 år no og hadde tydelegvis gløymt kva eg plasserte dei oppå. Ser/hugsar no at dei stod på møbelknottar i filt heilt i starten, men at eg bytta til nettopp Tema Isolator nokså raskt. Gullfiskminne kan vere brutalt, dette var pinleg gett hehe. Har tilpassa antal Isolatorar sånn omtrentlig til vekta. Prøvde desse også mellom seksjonane hvilket fungerte meget dårleg. Har i dag originale spikes/skruar. Desse er ikkje optimale då det er forholdsvis mykje vibrasjon overført til toppseksjonane.

    Mvh. Karl
     

    audiy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2005
    Innlegg
    500
    Antall liker
    5
    Hei

    Her hadde eg i grunnen tenkt å skrive argument mot squeezebox, men det var ikkje enkelt. Ser i grunnen kun ei årsak som neppe kan betraktast som noko negativ kritikk til denne innretningen; eg ser ikkje for meg å kopiere inn samtlege av mine cd-plater til pc´en. Det vil bli litt av ein jobb, sjølv om det riktignok er svært lettvint å slenge på ei "plate" når den omfattande kopieringsjobben er gjort. Har forøvrig per dags dato ikkje mye musikk på mp3. Skal likevel ikkje påstå at dette er heilt uaktuelt som alternativ til konvensjonelt drivverk, med mindre nokon vil advare mot dette.

    Mvh. Karl
    Har tenkt litt i same baner som du før eg kjøpte spelar i denne omgang. Det eg har litt lite ork på er å finne ut av software og styret med ripping. Ventar på at nokon gir ei grei oppskrift. Er litt gammeldags. Opplever det ikkje som noko problem å putte ei plate i spelaren. Det er noko med det fysiske, halde det i handa. Kan godt lodde ein forsterker eller sette sammen ein PC, men har litt lite ork på det programmessige. Nokre av dei som talar varmt for PC-basert verkar å vere meir på høgget her. Har også oppfatta at det trengs no ein del lagringsplass slik at det kan bli snakk om større harddisk/ ekstra. Så har du Squeeze-boksen + dac. Så litt vil det koste. Men det er spennende å fylgje med. Som eg tok opp i ein annan tråd kan det sjå ut som eg har fått litt"PC-aktig" i min spelar. Vil vel med tida undersøkje om det er brukbart som drivverk med ein betre dac. Men som sagt har eg fått eit godt hopp i lytteglede med den nye spelaren. Kvart hopp er jo kjekt.
    I ditt anlegg må det vere stort potensiale på signalsida med så gode høgtalarar. Berre på Regaen har eg opplevd klare hopp ved modifisering av arm, tallerken, motor, plint, pluggar.
    No vil eg tru du vil høyre klart dei endringane du evt vil gjere i den enden av anlegget.
    Kan godt få høyre på den Creeken min dersom du vil forresten. Er ofte i Kr. sand.

    Sigurd
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    3.955
    Antall liker
    1.293
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Skal vi være ærlige, og det skal vi, da står vel ikke en Planar 3 i stil med resten. En Basis eller Micro Seiki RX1500 havde gjort sig her !
     
    K

    kbwh

    Gjest
    Jeg har en planar 3 selv jeg! Verdens beste grammofon for 2100,- 1986! Det spørs vel hvor mange LPer man har om man synes det er verd 10kkr eller mer for å få bedre lyd. Man kan få maaange sølvskiver for de pengene.

    Gleder meg til LydKarl prøver å sitte mindre enn 1.5m fra høyttalerne sine. Det er et tweak som garantert virker! (Kan måle forskjellen til og med, er det et tweak da?)
     

    niels

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2002
    Innlegg
    3.955
    Antall liker
    1.293
    Sted
    Nadadouro, Portugal
    Ja, ikke vondt ment, har selv hatt Planar 3. Den blir bare bedre desto dyrere pickup man slenger på, vet det, men, der er grenser for min "Rega solidaritet".
    Leste du havde en stolpe i veien, men ellers, har du den mindste mulighet, da prøv høyttalerne i et "cardas setup" som beskrevet på hans nettside. En skikkelig "eye opener" for mange...
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    I ditt anlegg må det vere stort potensiale på signalsida med så gode høgtalarar. Berre på Regaen har eg opplevd klare hopp ved modifisering av arm, tallerken, motor, plint, pluggar. No vil eg tru du vil høyre klart dei endringane du evt vil gjere i den enden av anlegget.
    Har hatt 3 ulike pick-up´ar på denne og opplevd meget store endringar i lydbildet, større enn det meste anna av oppgraderingar. Dei byta har skjedd med Revolution MkI. Har ikkje prøvd noko av det andre du nevner her.

    Kan godt få høyre på den Creeken min dersom du vil forresten. Er ofte i Kr. sand.
    Kan ikkje seie nei til det - hadde vore intr. Alltid gøy å teste nytt :) Berre gje ein lyd når du veit du kan komme du.

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Skal vi være ærlige, og det skal vi, da står vel ikke en Planar 3 i stil med resten. En Basis eller Micro Seiki RX1500 havde gjort sig her !
    Hei

    Stussa litt på at dette spm først dukka opp i innlegg #67 hehe. I eit oppsett som jevnleg blir oppgradert med ein eller få komponentar om gangen vil det alltid vere ein eller fleire komponentar som heng att. Slik er det og dette har nok samtlege brukarar på hfs opplevd. I mitt tilfelle er det mellom anna signalkjelda som heng att; Rega Planar 3. Likevel vil eg vente med dette. Først ønsker eg finna noko å spele sølvplatene mine på, iom at eg manglar dette. Deretter følger med stor sannsynlighet pre og/eller effekt. På denne måten burde veien bli lagt for å gje evt ny platespelar bra premisser for å yte best mulig. Regaen stod sånn tåleleg i stil med resten av anlegget fram til for ca to år sidan vil eg påstå. No, etter høgtalar-, forsterkar-, kabel- og ikkje minst pickup-byte, heng den nok relativt langt etter. Likevel er eg imponert over kva den presterar, sjølv om eg sjølvsagt er fullt klar over alternativer som leverer i langt høgare pris- og lyd-klasse. Når det er sagt kan eg nevne at eg har snusa på diverse spelarar som kandidatar når dette ein dag i ukjent framtid skal bytast. Likevel er nok ikkje Micro Seiki akutell, hovudsakleg pga vanskeleg/dårleg tilgang på delar. Basis er meir intr.

    Leste du havde en stolpe i veien, men ellers, har du den mindste mulighet, da prøv høyttalerne i et "cardas setup" som beskrevet på hans nettside. En skikkelig "eye opener" for mange...
    Cardas setup er dessverre per dags dato ikkje mulig i kroken min, nettopp pga denne stolpen som etterkvart skal få ein avløysar (ref tidl innlegg i tråden). Når dette er på plass vil eg gjerne teste ut dette. Generelt synest eg sjølvsagt ingenting slår gratis lydforbetrande tiltak!

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har en planar 3 selv jeg! Verdens beste grammofon for 2100,- 1986! Det spørs vel hvor mange LPer man har om man synes det er verd 10kkr eller mer for å få bedre lyd. Man kan få maaange sølvskiver for de pengene.

    Hei


    Gleder meg til LydKarl prøver å sitte mindre enn 1.5m fra høyttalerne sine. Det er et tweak som garantert virker! (Kan måle forskjellen til og med, er det et tweak da?)
    Hei

    Har samla LPar i 11 år no. Eg har likevel ikkje veldig mange plater då eg kun har kjøpt få plater i slengen og kun album eg likar (ingen dødsbo eller anna storinnkjøp her nei). Derimot har eg ei samling med plater eg set stor pris på og som alle blir spelt relativt hyppig. Det eg prøver å seie med dette er at evt oppgradering av platespelar blir gjort for å få maksimalt ut av dei platene eg set så stor pris på uavhengig av antal plater, hvilket eg ser på som eit uviktig overordna mål. Me snakkar i såfall om eit ønske om høg kvalitet både på utstyr og plater. Vedr sølvplater; desse kjem nok alltid til å vere nr 2 og kun bli kjøpt inn i den grad albumet ikkje er å oppdrive på riktig format. Det kan riktignok vere at eg ein dag vil endra meining om dette når eg feit cd-rigg står trygt planta hjå meg, men eg har vondt for å sjå for meg dette i dag. Men eg ser poenget ditt, Valentino, og per dags dato er søken etter gromme LPar #1 for meg, langt viktigare og meir spennande enn all oppgradering.

    Når eg har fått spelt inn jumpersane og blitt skikkeleg kjent med Revolution MkII i oppsettet mitt, vil eg gjerne prøve 1,5m lytteavstand. No er spredningsmønsteret på mine noko annleis enn konvensjonelle kassehøgtalarar, men dette fungerar gjerne med panel/dipol óg?

    Ellers: takk for gode innspel så langt - set stor pris på det :D

    Mvh. Karl
     
    K

    kbwh

    Gjest
    Hei Karl,

    Jeg mener summa summarum at det er mer å hente lydmessig fra sølvplatene enn vinylen, men det kan vi la ligge. Hvis vinyl er din foretrukne musikkbærer er det få grunner til ikke å investere i noe heftigere.

    Gradientene er dipoler i bassen og toveis i trykkammer over det ikke sant? Nærfeltslytting gir de store ahaopplevelsene i frekvensområdene der høytalerne dine er konvensjonelle. Det fine med bassskonstruksjonen er jo ellers at den er enkel å trimme slik jeg har forstått det. Er det ikke slik at man kan snu basskabinettet (det er jo ingen kasse) i 120 graders step for å få best mulig bass i rommet?

    Kan du høre at jumpere blir innspilt? Slike ting tør ikke jeg tro at jeg kan høre, men jeg er belemret med en elektroingeniørutdannelese også da.
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Gradientene er dipoler i bassen og toveis i trykkammer over det ikke sant? Nærfeltslytting gir de store ahaopplevelsene i frekvensområdene der høytalerne dine er konvensjonelle.
    Coaxialelementet er montert på ein open baffel i ventilert kabinett. Gir eit nesten hjarteforma spredningsmønster.

    Det fine med bassskonstruksjonen er jo ellers at den er enkel å trimme slik jeg har forstått det. Er det ikke slik at man kan snu basskabinettet (det er jo ingen kasse) i 120 graders step for å få best mulig bass i rommet?
    Det stemmer, Valentino. Veldig brukarvenleg og ganske unikt, kjenner ikkje til andre konstruksjonar der ein har tilsv mulighet.

    Kan du høre at jumpere blir innspilt? Slike ting tør ikke jeg tro at jeg kan høre, men jeg er belemret med en elektroingeniørutdannelese også da.
    Mitt forslag er at du er åpen, men gjerne skeptisk, for muligheten for at dette fenomenet kan opptre. Eg har opplevd forholdsvis drastisk forandring i høgtalarkablane mine frå rå til ferdig innspelt stand. I starten likte eg dei ikkje i det heile tatt, men etter eindel timars speling skjedde det vesentlege og einsidig positive ting med lyden. Iflg mine øyrer sjølvsagt. Jumpersane er av same type som høgtalarkablane og ser for meg at dei treng tilsvarande "behandling" før dei leverer for fullt. Har allereie opplevd viktige endringar på desse. Om det er rein innbilning eller fakta er nok umogleg å bevise, men så lenge eg opplever ei subjektiv forbetring i min lyttekrok er det fullgodt for meg.

    Mvh. Karl
     
    K

    kbwh

    Gjest
    Coaxialelementet er montert på ein open baffel i ventilert kabinett. Gir eit nesten hjarteforma spredningsmønster.
    Oj, må en tur innom Gradients nettsted skjønner jeg. Coaxelementer er jo snadder til nærfelt da!
    Mitt forslag er at du er åpen, men gjerne skeptisk, for muligheten for at dette fenomenet kan opptre.
    Fint sagt. Jeg er ikke noe bastant "kabelmotstander", men jeg er ydmyk for at et menneskes persepsjon påvirkes av mange faktorer.
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Fint sagt. Jeg er ikke noe bastant "kabelmotstander", men jeg er ydmyk for at et menneskes persepsjon påvirkes av mange faktorer.
    Heilt klart eit aspekt ein må ha i bakhovudet. Eksempel: Hadde jo ein DP 6.4 på lån. Den gjorde underverker i selskap med min finske damer. Så kobla eg opp igjen Doxaen. Stor nedtur var følgen, skjønte ikkje korleis eg ville klare meg ein dag til med denne. Den var ikkje dårligare enn før, men eg hadde fått smaken på indrefilet. Etter det gir ikkje svoren same gode smaken. Likevel, etter kun eit par dagars speling med Doxa i hus var den absolutt til å leve med og eg tenkte ikkje veldig mykje meir over det. Rart med kva ein blir vant med. Litt av det same kan/vil nok opptre ved speling/innspeling av andre produkt, inkludert kablar, over tid. Dette kan vere medvirkande årsak til subjektiv oppfatning av eit produkts endring over tid. Men ikkje nødvendigvis eineståande årsak ;)

    Mvh. Karl
     

    BurntIsland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Innlegg
    8.389
    Antall liker
    11.121
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    hei igjen!
    Kjenner meg igjen i det du skriver; føler at disse høyttalerne har det meste- skulle bare ha hatt "litt" til, først og fremst på dynamikken. Rommet mitt er tydeligvis ikke det mest dipolvennlige. Avhengig av plassering "spiser" rommet bass, og i den beste (og minst møbleringsvennlige) posisjonen jeg (les: timc ;D, takker så mye!) har kommet frem til, mangler det fortsatt litt av den magiske dynamikken. (foreløpig!)

    Tore Dag Nilsen skrev om Revolution mkII i det første nummeret av Fidelity. Han hadde mkI først. Han skriver at
    mk II er mye strammere i fisken enn forgjengeren, som hadde en litt avslappet og fyldig spillestil sog gav dem varme og pondus, uten at man av den grunn ville oppfatte dem som mindre homogene...
    Delvis på grunn av dette var de ikke kresne på hva slags utstyr man anvendte dem sammen med..
    om mkII: .. og øket oppløsning har det nå blitt. Revolution er nå strammere i bassen, renere i mellomtonen og mer finkornet og dynamiske oppover i oktavene enn tidligere.. men fortsatt en tanke over på den "livsbejaende" siden av det strengt nøytrale
    Om nærfeltslytting: jeg har etter fattig evne forsøkt å teste ut Revoene i nærfeltslytting etter å ha lest en opplysende tråd om dette på forumet. Jeg opplevde ingen vinst i det. (skjønt det kan det være mange årsaker til ;))
    Opplevde god lyd, men syntes jeg mista noe av fleksibiliteten. Måtte jo sitte helt stille, i helt riktig posisjon, for å høre noe som jeg kunne høre fra før av!

    Leste siden en test av Gradient i TAS hvor Robert E Greene berømet Revolution for å kunne gi den samme opplevelsen som du kan få med nærfeltslytting, men med mye større fleksibilitet i hvor man sitter og lytter. (så da så..)

    mvh
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    hei igjen!
    Kjenner meg igjen i det du skriver; føler at disse høyttalerne har det meste- skulle bare ha hatt "litt" til, først og fremst på dynamikken. Rommet mitt er tydeligvis ikke det mest dipolvennlige. Avhengig av plassering "spiser" rommet bass, og i den beste (og minst møbleringsvennlige) posisjonen jeg (les: timc ;D, takker så mye!) har kommet frem til, mangler det fortsatt litt av den magiske dynamikken. (foreløpig!)

    Tore Dag Nilsen skrev om Revolution mkII i det første nummeret av Fidelity. Han hadde mkI først. Han skriver at

    mk II er mye strammere i fisken enn forgjengeren, som hadde en litt avslappet og fyldig spillestil sog gav dem varme og pondus, uten at man av den grunn ville oppfatte dem som mindre homogene...
    Delvis på grunn av dette var de ikke kresne på hva slags utstyr man anvendte dem sammen med..
    om mkII: .. og øket oppløsning har det nå blitt. Revolution er nå strammere i bassen, renere i mellomtonen og mer finkornet og dynamiske oppover i oktavene enn tidligere.. men fortsatt en tanke over på den "livsbejaende" siden av det strengt nøytrale
    Hei

    Hugsa faktisk ikkje akkurat denne kommentaren til TDN i testen av MkII, stemmer nesten skremmande godt med mi erfaring etter kort tids lytting mhp uttalelsen "litt avslappet og fyldig spillestil som gav dem varme og pondus, uten at man av den grunn ville oppfatte dem som mindre homogene...". Om dei ikkje er dønn nøytrale så kan det ikkje vere langt unna. Eg har høyrt desse i fleire oppsett med ulik elektronikk og god spennvidde på testmusikk. Sit igjen med eit inntrykk av at desse er nødt til å vere meget nøytrale. Det er kanskje det eg likar aller best med dei, utover at dei leverar eit veldig integrert/komplett/sammensydd, men stort, lydbilde. Evt farging er nok mest opp til elektronikken her.

    Ellers må eg berre få presisert at mangel på f eks dynamikk garantert ligg i elektronikken og evt mangel på innspeling av jumpers; eg har høyrt kva desse høgtalarane er gode for, sjølv om det sikkert også er meir å hente i dei nokså heftige oppsetta der eg ellers har høyrt dei. Med mellom anna Coda forsterkeri (og riktignok 2005-utgåva av Revolution Active) hjå PM Audio saknar eg definitivt ikkje dynamikk og ikkje noko anna heller for den saks skuld. Dette må berre opplevast..

    Om nærfeltslytting: jeg har etter fattig evne forsøkt å teste ut Revoene i nærfeltslytting etter å ha lest en opplysende tråd om dette på forumet. Jeg opplevde ingen vinst i det. (skjønt det kan det være mange årsaker til ;))
    Opplevde god lyd, men syntes jeg mista noe av fleksibiliteten. Måtte jo sitte helt stille, i helt riktig posisjon, for å høre noe som jeg kunne høre fra før av!

    Leste siden en test av Gradient i TAS hvor Robert E Greene berømet Revolution for å kunne gi den samme opplevelsen som du kan få med nærfeltslytting, men med mye større fleksibilitet i hvor man sitter og lytter. (så da så..)

    mvh
    Nærfeltslytting ser eg kun på som eit svært kortvarig men morsomt eksperiment, ville aldri falt til ro med denne lytte-stillinga/metoden over tid. Trur, som du, det ikkje er så mykje å hente på dette iom at eitt av Gradients sterke kort mhp konstruksjon nettopp er at lytteforholda skal vere tilnærma optimale også utanfor sweetspot. Men testar dette gjerne uansett som sagt for moro skyld.

    Mvh. Karl
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hei


    I går kveld var me 5 glade gutar som var samla til god musikk. Trygt plassert under armen på eine besøkande kvilte S.A.T. Amplifix, ein nær slektning av riaaen min. Mest for moro skuld vart det dermed duka til duell: Uinnspelt (vel og merke, kun tatt fram for anledningen, skal testa/spela denne inn seinare) Black Magic Revelation XLR / S.A.T. Amplifix vs. Silk MkII rca-XLR / Dynamic Precision BPC 7.0 / Black Magic Intro XLR->rca / Doxa 70 Signature MkII.

    Det vart spelt litt vinyl, bl.a. Pink Floyd - The Wall, Pink Floyd - Dark Side of the Moon, Cat Stevens - The Teaserboy and the Firecat, Chris Rea - Road to Hell, Sara K - Water Falls, Art Pepper - Meets the Rythm Section, Harry Belafonte - Live at Carnegie Hall, Dire Straits - Dire Straits, Jimi Hendrix - Pop History Vol 2, Arne Domerus og Rune Gustafsson - Dialog, og Ketil Bjørnstad - Finnes Du Noe Sted i Kveld.





    S.A.T. Amplifix er den penaste forsterkaren eg har hatt i hus. Den gir inntrykk av bunnsolid kvalitet. Volumkontrollen ligg som ei halvkule midt i frontplata. Formen på denne er både visuelt stilig og meget brukarvenleg. Vekta er det ingenting å utsette på med sine 18 kg, kanskje ikkje så rart med den heftige straumforsyninga på 900 VA. Effekten er forøvrig oppgitt til 115W @ 8Ohm. Ellers fronten stilrein med kun to brytarar og eit display som antydar angitt lydnivå. Hifi treng ikkje for min del å sjå så vanvittig bra ut, men er likevel ein fin bonus. På baksida finn me 1 balansert, som me brukte, og 5 ubalanserte inngangar som kvar for seg har justerbart inngangsnivå/-følsomhet. Veldig bra, Bladelius! Høgtalarterminalane er av ypperste klasse, her finn me WBT. Likte desse godt då dei var enkle å stramme til skikkeleg for best mulig kontakt med kablar/-terminering. Fjernkontrollen, ein luksus eg fort vart komfortabel med og nesten sakna når eg måtte levere frå meg S.A.T.en, hadde i likhet med forsterkaren ei meget respektabel vekt og var ei lekker skue, dog litt uoversiktlig mhp plassering av knappar. Dette er nok likevel noko ein venner seg til etterkvart. Sat ellers og noterte litt inntrykk undervegs som stadig vart bekrefta av øvrig lyttepanel:

    Amplifixen er litt strammare nedover men er likevel bra fyldig og går meget djupt. Dynamikken er av ei anna verd enn med mitt forsterkersett. Spenstig og engasjerande Faktisk også meir dynamisk enn med DP BPC 7.0 / DP 6.4 - komboen kobla opp mot forrige generasjon Gradient Revolution (Revolution MkII er betydeleg meir dynamisk enn MkI med min elektronikk og har nok ein del av æra her, samt at passiv pre ikkje akkurat hjelper til mhp nettopp dynamikk, den gjer i grunnen lite til og frå). I sistnevnte tilfelle er nok den passive pre´en syndebukken. Samtidig er nok ikkje Amplifixen så ryddig som 6.4. Øvre mellomtone har ei antydning til hardhet, dette kom spesielt godt fram med vokal. Svensken er nok også ein tanke meir lukka enn Doxaen, som serverar eit relativt meir åpent og luftig lydbilde. Svak antydning til s-lydar / skarphet i toppen. Her er også litt lite dybde og tredimensjonalitet. Fekk tilbakemelding frå øvrig lyttepanel om at oppsettet med Doxaen oppkobla, spesielt med Sara K, høyrest veldig oppløyst og vel-artikulert ut. Ellers sakna nok publikum i likhet med undertegnede fremdeles noko trøkk, fundament og kontroll, sjølv med S.A.T.en. All tilbakemeldinger er god tilbakemelding.

    Doxaen vart brukt som stativ for S.A.T. Phonofix for å kunne bruke den meget stive Black Magic Revelation XLR kabelen min som er spesialbestilt for å kunne passe mellom pre og riaa og kun passar for komponentar plassert ved sida av, og ikkje over, kvarandre då kabelen ikkje kan vris (kun 56cm kort):




    Ver obs på at dette ikkje er test av Amplifix isolert, men tilbakemelding om i hvilken grad den matchar platespelar/pickup/riaa/høgtalarar/kablar i mitt oppsett. Dessutan var signalkablane ikkje innspelt og lytteseansen begrensa til ein enkelt kveld. Nytteverdien av denne testen kan mao vere litt tvilsom. Men gøy var det!

    Totalt sett likte eg Amplifixen godt; han sparka nok litt meir liv i Gradientane enn kva Doxaen presterar og var engasjerande å lytte til. Likefullt er nok sistnevnte hakket meir uanstrengt og åpen/gjennomsiktig, dog meir laidback og uengasjerande i forhold. Det hadde vore glimrande om Doxaen hadde hatt litt av fråsparket og mikrodynamikken til Bladelius´ konstruksjon.

    Nok ein triveleg kveld i heimen med andre ord. Takk til besøket og takk for at du gadd å lese dette.


    Musikalsk helsing Karl
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn