Lydglede.no solgt?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    19.168
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    12
    Det ryktes at ny eier er @Høvdingen (?)
    Kanskje er jeg sent til ballet, men dette var nytt for meg.
    Showroom ikke lengre på Bekkestua, men i Drammen.
    Spennende å se hva som skjer med sortimentet etter hvert da kanskje.

Røkrakare

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2021
    Antall liker
    188
    Sted
    Haslum
    Noen som vet om åpningstider? Kjørte forbi her forleden, men kunne ikke se tegn til virksomheten visuelt utenfra.

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    19.849
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Ikke verre:

Infoen ble sendt til kunder6.januar i år.

Ny eier og økt satsning!
    Riktig godt nytt hifi-år!

Sommeren 2019 kjørte småbarnsfedre-trioen som etablerte Lydglede til Primare i Malmö for å signere selskapets første distribusjonsavtale. I kjølevannet av dette kom avtalen med Inakustik på plass og driften var for alvor i gang. Tiden har gått fort, flere gode merker har sluttet seg til, og Lydglede har i dag en komplett portefølje med spennende produkter i de fleste prisklasser.

I løpet av 2025 ekspederte Lydglede 2.000 ordre og hadde over 6 MNOK eks. mva i omsetning. Videre ble ordre nummer 10.000 siden oppstart sendt ut 18. november i fjor. Dette er gode tall og solide milepæler.

For meg har Lydglede vært et hobbyprosjekt som har tatt litt av, og jeg har for det meste av perioden jobbet deltid ved siden av annen fulltidsjobb. Tiden er nå moden for å fokusere på familien og hovedjobben. For Lydgledes del byr 2026 derfor på ny innehaver, og Hifisentralen AS ved Thomas Sætervadet, tok over stafettpinnen allerede 1. januar i år. I tiden fremover jobber vi tospann og sørger for god overlapp.

Jeg er trygg på at virksomheten er overlatt i gode hender. Som ledd i overføringen, er lokalet på Bekkestua nå stengt og driften flyttes til nye lokaler sentralt i Drammen. Mer info rundt det nye lokalet vil komme fra Thomas senere i januar, så snart det er klart til å ta dere imot.

Det er viktig å understreke at Lydglede videreføres som separat butikk i samme ånd som tidligere, uten store endringer i verken konsept eller samarbeidspartnere. Fremover vil det imidlertid bli vektlagt økt tilgjengelighet på mail og telefon, rask kundebehandling og enda flere produkter på eget lager. Jeg har stor tro på at dette vil styrke Lydglede ytterligere, og gi dere et enda bedre tilbud i årene som kommer.

Takket være dere, spennende produkter og gode kollegaer i bransjen, har det vært utrolig givende å bygge opp Lydglede. Jeg gleder meg til å se Thomas ta selskapet videre.

Takk for meg!

Mvh Kristian Rogndal

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn