- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 128
Jeg bryr meg ikke en døyt om opptakskvaliteten så lenge opptaket makter å formidle artistens sjel...
Eller i noen tilfeller kan vi helt glemme artistens sjel, for det er produsentens (eventuelle mangel) på sjel vi hører. (tenk boyband/konstruksjons-pop og slikt...)
Man sier, opptaket komprimerer, fydda! ut med det!
Jeg synes at verdenen i High-End er som eventyret med askeladden og hjelperne jeg...
Skipet som kunne fly, kisen som kunne ete stein og raskeløpern og blåsekisen og alt dette!
Synes dere ikke det er en påfallende likhet?
Å nå var det kalt her ja! Blås ett par somre her Cardas!!
Eller, å fydda nå var det varmt ja! Blås noen vintre da 3-harmonisk! Eller hva man nå velger seg...
Det jeg merker meg i eventyret er at alle hadde sin del av historien!!!
Men vet du hva, det er ting inne musikken som liksom ikke har sin plass i det moderne eventyret!!!
SPRØYT!!! Er det tatt opp kan det spilles av! Og det er det ett annlegg er til for å gjøre!!!
Noe annet er bare gråstein...
Imperial, som spiller opptak på sitt annlegg!
liker ikke å høre om noe annet!
Jada jada, det er selvsagt lov til å ha den meningen om at det bare skal spilles ikkekomprimerte opptak laget av noen som vasker seg bak øra med lano og bare sover med henda over dyna men det blir litt rart for meg altså!!!
Urørt, purt, ubesudlet i alle ledd! Jommen sa jeg smør!!!
Ikke har disse menneskene taklys heller, de har en 300B amp hengende opp ned!
Ikke dusjer de! De bader i lyd vøttø, holder det....
mvh
mvh
Eller i noen tilfeller kan vi helt glemme artistens sjel, for det er produsentens (eventuelle mangel) på sjel vi hører. (tenk boyband/konstruksjons-pop og slikt...)
Man sier, opptaket komprimerer, fydda! ut med det!
Jeg synes at verdenen i High-End er som eventyret med askeladden og hjelperne jeg...
Skipet som kunne fly, kisen som kunne ete stein og raskeløpern og blåsekisen og alt dette!
Synes dere ikke det er en påfallende likhet?
Å nå var det kalt her ja! Blås ett par somre her Cardas!!
Eller, å fydda nå var det varmt ja! Blås noen vintre da 3-harmonisk! Eller hva man nå velger seg...
Det jeg merker meg i eventyret er at alle hadde sin del av historien!!!
Men vet du hva, det er ting inne musikken som liksom ikke har sin plass i det moderne eventyret!!!
SPRØYT!!! Er det tatt opp kan det spilles av! Og det er det ett annlegg er til for å gjøre!!!
Noe annet er bare gråstein...
Imperial, som spiller opptak på sitt annlegg!
Jada jada, det er selvsagt lov til å ha den meningen om at det bare skal spilles ikkekomprimerte opptak laget av noen som vasker seg bak øra med lano og bare sover med henda over dyna men det blir litt rart for meg altså!!!
Urørt, purt, ubesudlet i alle ledd! Jommen sa jeg smør!!!
Ikke har disse menneskene taklys heller, de har en 300B amp hengende opp ned!
Ikke dusjer de! De bader i lyd vøttø, holder det....
mvh
mvh