Lyd & Bilde + Hjemmekino = Sant

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
65finger skrev:
Er det noen som vet om det e mulig å laste ned dette bladet via appstore? jeg vil ikke ha det i postkassen(grunnen er kun at jeg sjelden vil få lest det)
Jeg skal ta en sjekk, så gir jeg tilbakemelding i morgen.

Roy
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
R.E.S. skrev:
65finger skrev:
Er det noen som vet om det e mulig å laste ned dette bladet via appstore? jeg vil ikke ha det i postkassen(grunnen er kun at jeg sjelden vil få lest det)
Jeg skal ta en sjekk, så gir jeg tilbakemelding i morgen.

Roy
Takker og bukker
 

jfinneru

Bransjeaktør
Ble medlem
24.02.2004
Innlegg
141
Antall liker
33
Torget vurderinger
1
Det vil bli mulig å abonnere digitalt også:)
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Der kom svaret du ville ha fra redaktøren, ser jeg.

Roy
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Say watt, watt? I know where you can get it if you really want it... *blink blink*
(monty quote...)

Da får man vel gratulere med att ting er pågang.. :) Jeg liker pågangsmotet jeg ser!!!
Jeg skal iallefall ha meg første nr, så får man se om man liker sakene da.. :D

mvh
 

enw

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.06.2004
Innlegg
199
Antall liker
2
Og jeg ble abonnent gjennom Hifi klubben i forrige uke. :D

erikno
 

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Innlegg
2.734
Antall liker
4.580
Sted
Nøtterøy
rumath skrev:
Jeg synes Fidelity har tapt seg. Opplever en kvalmende ordonani i nær hver artikkel. Jeg skjønner behovet for å forklare lyden med ord, men det blir litt mye.

Jeg kjøper Fidelity, da de omtaler flere produkter av interesse, men prismessig treffer de dårligere enn Hjemmekino. For mange produkter med utenomjordiske priser, litt mer Toyota og litt mindre Porche hadde vært fint. 3)
Helt enig. Kjøper ikke Fidelity lenger.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.948
Antall liker
19.800
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Dette var da et usedvanlig intetsigende og kjedelig blad. Blir nok ikke lest særlig ofte, nei. Holder meg til Fidelity jeg.
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
900
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Ser at Gorm Sørensen og Atle Kildahl Torp figurerer i oversikten over skribenter i L&B. Blir disse også med i Watt?

Har det kommet hos Narvesen?
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
JD skrev:
Ser at Gorm Sørensen og Atle Kildahl Torp figurerer i oversikten over skribenter i L&B. Blir disse også med i Watt?

Har det kommet hos Narvesen?
Atle skal bare være i L&B, mens Gorm har jeg ikke hørt noe om i det hele tatt, så der skal jeg ikke si verken det ene eller andre.

Når det gjelder hjemme-hos-reportasjer, så skal jeg ta de med hifi, mens Håvard (om jeg husker riktig) skal besøke hjemmekinofolket. Watt mener jeg kommer i Narvesen i morgen.

Roy
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
R.E.S. skrev:
JD skrev:
Ser at Gorm Sørensen og Atle Kildahl Torp figurerer i oversikten over skribenter i L&B. Blir disse også med i Watt?

Har det kommet hos Narvesen?
Atle skal bare være i L&B, mens Gorm har jeg ikke hørt noe om i det hele tatt, så der skal jeg ikke si verken det ene eller andre.

Når det gjelder hjemme-hos-reportasjer, så skal jeg ta de med hifi, mens Håvard (om jeg husker riktig) skal besøke hjemmekinofolket. Watt mener jeg kommer i Narvesen i morgen.

Roy
Får vi som har bestilt abonnement nå det første nummeret, eller må vi kjøpe det første og få nr. 2 og utover i posten?
 

stg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.05.2006
Innlegg
191
Antall liker
0
Jeg bestilte "WATT" tidligere, og fikk til svar at jeg skulle få fra første blad. Var muligens gjennom Hi-Fi klubben.
Da bør det alså komme om et par timer..............

Stein
 

jfinneru

Bransjeaktør
Ble medlem
24.02.2004
Innlegg
141
Antall liker
33
Torget vurderinger
1
JD skrev:
Ser at Gorm Sørensen og Atle Kildahl Torp figurerer i oversikten over skribenter i L&B. Blir disse også med i Watt?

Har det kommet hos Narvesen?
"L&B og Watt har ingenting med hverandre å gjøre. både Atle og Gorm jobbet for Hjemmekino inntil for et par år siden."
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Dazed skrev:
R.E.S. skrev:
JD skrev:
Ser at Gorm Sørensen og Atle Kildahl Torp figurerer i oversikten over skribenter i L&B. Blir disse også med i Watt?

Har det kommet hos Narvesen?
Atle skal bare være i L&B, mens Gorm har jeg ikke hørt noe om i det hele tatt, så der skal jeg ikke si verken det ene eller andre.

Når det gjelder hjemme-hos-reportasjer, så skal jeg ta de med hifi, mens Håvard (om jeg husker riktig) skal besøke hjemmekinofolket. Watt mener jeg kommer i Narvesen i morgen.

Roy
Får vi som har bestilt abonnement nå det første nummeret, eller må vi kjøpe det første og få nr. 2 og utover i posten?
Har ingen anelse, faktisk. Ta kontakt med redaktør jorn.finnerud@hl-media.no så kan nok han svare bedre enn meg :)

Roy
 

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Innlegg
1.207
Antall liker
714
Sted
Haslum
Torget vurderinger
3
Fikk det "nye" Lyd&Bilde/Hjemmekino i posten i går. Det var adressert til meg, og jeg skjønner ikke hvor de har fått min adresse fra jeg iom med at jeg ikke har abonnement på noen av de bladene. Men uansett ikke noe for meg.

Får heller se hva den nye satsingen Watt får til. For min del betinger det at de har mere hifi enn Hjemmekino hadde tidligere.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Lang tråd å lese på mobil tlf. Er ikke Watt og lyd og bilde/hjemmekino samme magasin. Jeg fikk et blad i posten igår ifra lyd og bilde/hjemmekino igår. Med tilbud om abonemang.. Om de to ikke er samme som Watt, er det noen som kjenner til innholdet til watt. L&B har jeg kjennskap til og er ikke noe for meg.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Retep skrev:
Lang tråd å lese på mobil tlf. Er ikke Watt og lyd og bilde/hjemmekino samme magasin. Jeg fikk et blad i posten igår ifra lyd og bilde/hjemmekino igår. Med tilbud om abonemang.. Om de to ikke er samme som Watt, er det noen som kjenner til innholdet til watt. L&B har jeg kjennskap til og er ikke noe for meg.
Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.

Watt er bladet som kommer med sitt første nummer i morgen (2. februar). Watt gis ut av HL Media mk2 med det samme mannskapet som ga ut bladet Hjemmekino helt fram til årsskiftet. Ergo vil nok Watt kunne ligne litt på Hjemmekino, men det blir mer satsing på hifi, blant annet hjemme hos-reportasjer fra rene hifi-oppsett i annethvert nummer.

Roy
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Fraksjoner fraksjoner... metoder og allianser, jeg ser att aktørene glimter til med å titte innom tråden her, noen av dem poster, andre bare myser...
For de som ikke poster, vi ser dere, øverst, titte innom... mys på denne: Linketylinketylink...

Ja.... ;)

mvh
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Joda, Imperial. Jeg vet du ikke er blind, selv om smilyene dine har mørke briller... ;)
 

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Innlegg
4.690
Antall liker
5.124
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
abo på watt er bestilt for "leeenge" siden :)

fikk lyd&bilde igår, og den gikk det fort å bla i mellom - som forventer. Oppsigelse av abo er sent og venter i spenning på watt.
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
impulse skrev:
Joda, Imperial. Jeg vet du ikke er blind, selv om smilyene dine har mørke briller... ;)
Why, certainly, they are dark, but there is a glimmer of hope behind them.. in fine print..
I see a lot of things, others never notice.
I know a lot of things, of which one should not speak, out loud...

But I know one thing, it is a law, God himself has said it is so.
Whoever is daring, for him it shall be given success. Be a lion, not a dandelion.. like me.. 8)
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Registrerte abb. på nett i går. Har ikke fått noen bekreftelse enda?
Tar det så lang tid?
 

Ford Prefect

Fersking
Ble medlem
22.09.2007
Innlegg
4
Antall liker
0
Hei

Skal forsøke å komme innom forumet oftere enn det jeg har gjort (skal særdeles lite til).
Som alle forstår har det gått særdeles fort unna i svingene med å få alt på plass med distribusjon, løssalg, abo, digitale løsninger og med endringene mot det som blir det endelige "Watt". Vi er ikke i mål!

Ser at det har kommet opp noen spørsmål her og svarer på noen av dem, og så noen som ennå ikke har blitt stilt, men som kanskje dukker opp....

- Ja, det kommer nok til å bli noe mer produkter for de som kun har "to ører". Blir nok en smule mer High-
end også. I tillegg blir det litt flere sider for oss og frilanserne til å boltre oss på.
- Ja, bladet kommer til å komme digitalt distribuert til abonnenter, og det vil bli mulig å abonnere digitalt
for lesing på Mac og PC.
- Jepp, vi lanserer også egen hjemmeside.
- Ja, bladet vil bli å finne på App Store, men også på Android Store innen veldig kort tid (i løpet et par
uker) for alle som har lesebrett.
- Lyd&Bilde/Hjemmekino har ingen ting med Watt å gjøre. Heldigvis.
- Ja, det gikk ut en pressemelding med mitt navn på som jeg IKKE hadde skrevet eller godkjent.
- Ja, vi synes fortsatt de som jobber i Lyd&Bilde er hyggelige folk.
- Nei, vi kommer ikke til å styre hverken innhold eller omtaler etter annonsene i bladet.
- Nei, vi kommer ikke til å skrive om produkter som ikke gir oss noen ting, eller som vi mener er
uinteressante eller til og med dårlige. Livet er for kort osv.....
- Ja, vi kommer til å skrive om kabler, platespillere, rørforsterkere og musikk.
- Ja, vi hadde uansett planer om å skifte navn fordi vi kjente veldig godt på kroppen at "hjemmekinojakka"
hadde blitt litt for trang.

I tillegg:
- Se opp for fremtidige gjesteskribenter fra fjern og nær.
- Det vil bli tilgjengelige målinger for de som er interessert. Disse kommer nok ikke i bladet,
men blir mulige å få tilgang til digitalt. Samarbeid med målelab er opprettet!
- Vi gjør gjerne demoer av utstyr i lytterommet vårt - som forøvrig er et av Norges aller beste. Kom med
forslag til utstyr ( eller ta med ditt eget ) og ta med deg inntil 20 kamerater så stiller vi en kveld og har
det gøy sammen med dere. Skulle ikke forundre meg om vi spanderer litt snacks og drikke, heller :)
- Si gjerne det dere mener. Det må vi tåle, og som oftest har dere jo også rett. Kanskje er det også en
kime til litt skjerping for oss som blir litt "husblinde" i forhold til eget produkt.

Har dere forslag til innhold og produkter, eller en stue eller en hjemmekino vi kan komme og besøke - send meg gjerne en mail til: havard.holmedal@hl-media.no

Mvh
For "Ford Prefect"
Håvard Holmedal
Ansvarlig redaktør i "Watt"
 

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Innlegg
3.164
Antall liker
49
Sted
Oslo
Fikk det nye bladet i posten i går (Oslo), og syns at det innfrir ;)

Det at man kanskje ikke liker alt i det nye (de gml.) bladet er overhodet ikke noe problem, da blar man bare fort forbi!
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.426
Antall liker
12.999
R.E.S. skrev:
Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.

Roy
Interessant det der med abonnementlista.
Jeg har ALDRI abonnert hverken på Hjemmekino eller Lyd & Bilde, men like fordømt plasker L&B/Hjemmekino ned i min poskasse med abonnement nummer!?
Riktignok lå det en seddel å fylle ut i bladet dersom man ønsket og abonnere.
Jeg skal la være å bruke meg mhp innholdet i det nummeret jeg fikk i postkassa.
Det er no gærn`t som ikk er rekti her!?
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Powerpoint skrev:
R.E.S. skrev:
Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.

Roy
Interessant det der med abonnementlista.
Jeg har ALDRI abonnert hverken på Hjemmekino eller Lyd & Bilde, men like fordømt plasker L&B/Hjemmekino ned i min poskasse med abonnement nummer!?
Riktignok lå det en seddel å fylle ut i bladet dersom man ønsket og abonnere.
Jeg skal la være å bruke meg mhp innholdet i det nummeret jeg fikk i postkassa.
Det er no gærn`t som ikk er rekti her!?
Jeg så EiK nevnte det samme, men hvordan det har kunnet skje, har jeg ingen anelse om. Får bare satse på at du havner på lista til Watt i stedet ;)

Roy
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.426
Antall liker
12.999
R.E.S. skrev:
Powerpoint skrev:
R.E.S. skrev:
Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.

Roy
Interessant det der med abonnementlista.
Jeg har ALDRI abonnert hverken på Hjemmekino eller Lyd & Bilde, men like fordømt plasker L&B/Hjemmekino ned i min poskasse med abonnement nummer!?
Riktignok lå det en seddel å fylle ut i bladet dersom man ønsket og abonnere.
Jeg skal la være å bruke meg mhp innholdet i det nummeret jeg fikk i postkassa.
Det er no gærn`t som ikk er rekti her!?
Jeg så EiK nevnte det samme, men hvordan det har kunnet skje, har jeg ingen anelse om. Får bare satse på at du havner på lista til Watt i stedet ;)

Roy
For teh record RES, dette var overhode ikke myntet på deg 8)
Jeg setter meget pris på deg, og dine skriverier.
Mulige jeg havner på watts gjesteliste etter hvert ;)
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.948
Antall liker
19.800
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
R.E.S. skrev:
Powerpoint skrev:
R.E.S. skrev:
Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.

Roy
Interessant det der med abonnementlista.
Jeg har ALDRI abonnert hverken på Hjemmekino eller Lyd & Bilde, men like fordømt plasker L&B/Hjemmekino ned i min poskasse med abonnement nummer!?
Riktignok lå det en seddel å fylle ut i bladet dersom man ønsket og abonnere.
Jeg skal la være å bruke meg mhp innholdet i det nummeret jeg fikk i postkassa.
Det er no gærn`t som ikk er rekti her!?
Jeg så EiK nevnte det samme, men hvordan det har kunnet skje, har jeg ingen anelse om. Får bare satse på at du havner på lista til Watt i stedet ;)

Roy
Skjedde med meg også. Og så elendig som den blekka var, skal den da aldri abonneres på :p
 

The Edge

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.05.2011
Innlegg
349
Antall liker
0
lars_erik skrev:
R.E.S. skrev:
Powerpoint skrev:
R.E.S. skrev:
Det bladet du fikk i går er det bladet som Publish (selskapet bak Lyd og Bilde) gir ut etter at de kjøpte opp abonnementslistene og navnerettighetene til bladet Hjemmekino.

Roy
Interessant det der med abonnementlista.
Jeg har ALDRI abonnert hverken på Hjemmekino eller Lyd & Bilde, men like fordømt plasker L&B/Hjemmekino ned i min poskasse med abonnement nummer!?
Riktignok lå det en seddel å fylle ut i bladet dersom man ønsket og abonnere.
Jeg skal la være å bruke meg mhp innholdet i det nummeret jeg fikk i postkassa.
Det er no gærn`t som ikk er rekti her!?
Jeg så EiK nevnte det samme, men hvordan det har kunnet skje, har jeg ingen anelse om. Får bare satse på at du havner på lista til Watt i stedet ;)

Roy
Skjedde med meg også. Og så elendig som den blekka var, skal den da aldri abonneres på :p

Hahaha ;D
 

Palace

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Innlegg
761
Antall liker
35
Sted
Hagan
Synes hybrid bladet var helt greit jeg, men det vil naturligvis aldri fenge alle. Nettopp det tror jeg bladets problem da jeg personlig er helt uinteressert i alt som har med kamera projektorer eller mobiler å gjøre, men kanskje andre mener noen annet. Forøvrig synes jeg tester av rørforsterkere som koster det samme som en nybil også er ganske uinteressant så hver sin smak.
 

CNK

Hi-Fi interessert
Ble medlem
19.08.2006
Innlegg
93
Antall liker
4
Fikk lyd og bilde + hjemmekino i posten idag, enda eneste jeg har gjort er å fylle ut tilbudet til hifiklubben om 2 gratisutgaver av Watt. Hms, blir nesten litt konspirasjonsteori ut av slikt.
 

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Innlegg
1.355
Antall liker
85
CNK skrev:
Fikk lyd og bilde + hjemmekino i posten idag, enda eneste jeg har gjort er å fylle ut tilbudet til hifiklubben om 2 gratisutgaver av Watt. Hms, blir nesten litt konspirasjonsteori ut av slikt.
Takk. Hi-Fi klubbens tilbud om 2 gratisutgaver finner jeg på klubbsidene deres nå. Abonnementet koster en 50 lapp mer som medlem i Hi-Fi klubben versus som medlem her, men der får man altså et par "prøvenummer" helt gratis før man binder seg (dvs. abonnerer). Btw: Spent på om trådstarter blir å lese i det nye bladet, eller om han eventuelt bare blir leser han også...
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Nei, jøsses. Hvorfor i all verden skulle vi drive med det?
 

stolpe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.09.2008
Innlegg
167
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Er det nye lyd&bilde-hjemmekino bladet sånn elsk Apple produkter? Så kjapt i det i dag, og kom over et par sider med test av apple programmer/spill, men så ikke at det var noe test av Android/Windows?
 

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Innlegg
4.690
Antall liker
5.124
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Aldri forstått poenget med å teste diverse ipod etc anlegg heller. Har vel lite med seriøs hifi å gjøre?
 
Topp Bunn