Lowtherhorn til Jæren.

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.586
Antall liker
544
Ja det er noen besnærende elementer de Lowtherne. Det nesten noe uvirkelig over måten de kan trylle ut musikk på. :).
 

Dr.No

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2006
Innlegg
884
Antall liker
3
Torget vurderinger
15
Gratulere med å være fornøyd med hornene, Jaerbu. Vet ikke om det har vært nevnt eller prøvd eller om det er praktisk, men hvis du kliner dem så tett opp til rommets hjørner som mulig, så vil gulv og vegger sammen danne en slags hornforlenger, med potensielt et litt bedre resultat i den dype ende. No
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.586
Antall liker
544
Jepp, dette skal testes ut. Ett lite moment her er att cd-hylla er plasert akkurat 2 cm for lavt til å få de helt inn i hjørnet. :-[. Men siden jeg har godt med bass noen steder i rommet tror jeg jeg har mye å tjene på å flytte litt på møblene/sweetspot. Vil også prøve å heve de noen cm da lyden ikke blir spredt så mye oppover.
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.586
Antall liker
544
Ja si det. Varene fra Sperrling lar vente på seg, så det spørs om vi ikke heller bør satse på en session nå snart og kalle den "Før". Så får vi ta "etter" sessionen siden. 8). Er i havet 14 dager til, men hvordan høres den første helga i Aug. ut? Freddan eller noe?
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
7.000
Antall liker
5.919
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Jaerbu skrev:
Ja si det. Varene fra Sperrling lar vente på seg, så det spørs om vi ikke heller bør satse på en session nå snart og kalle den "Før". Så får vi ta "etter" sessionen siden. 8). Er i havet 14 dager til, men hvordan høres den første helga i Aug. ut? Freddan eller noe?
Høres helt flott ut :)
 
Topp Bunn