baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Herlig reisebrev, Svein Arne. Gleder meg allerede til reisebrev fra byenes by rundt juletider.
Skal du yte eller nyte?Fin tråd!
Og så passer det godt å oppdage den nå, siden jeg snart skal på tur til nettopp Newcastle.
Nærmere bestemt The Sage, Gateshead, som du viste bilde av.
Portobello. De har ikke halv-størrelser, bare hele.Ai, det var stilige boots! Har du fullstendig info på de?
Takk. Kjekt å se deg i live igjen, finger. Du har vært savnet.Fantastisk tråd! det bukkes
Ja, det må også understrekes!Takk. Kjekt å se deg i live igjen, finger. Du har vært savnet.Fantastisk tråd! det bukkes
Birmingham; der har jeg aldri vært. Her er jo en skisse til en ny tur. Du har vel ikke lyst å være guide?De mest kjente indiske retter i den vestlige verden, er utviklet i Birmingham av indiske emigranter. Igjen fantastisk tråd å våkne opp til her på jobben
Birmingham. Tung, dyster og utrivelig. Den byen i England jeg misliker mest, omtrent like festlig som å være sperret inne 14 dager i et jordskjelvrammet parkeringsanlegg.Birmingham; der har jeg aldri vært. Her er jo en skisse til en ny tur. Du har vel ikke lyst å være guide?De mest kjente indiske retter i den vestlige verden, er utviklet i Birmingham av indiske emigranter. Igjen fantastisk tråd å våkne opp til her på jobben
Her er et strålende eksempel, med link til Durham.Dine alvorsord om kristendommen er i mitt hode spot on. Vi kjenner til dens undertrykkende tendenser (historisk sett), men den har et iboende revolusjonært budskap i at vi alle er like for guds åsyn og nestekjærligheten. Den har vært (og kanskje er) som en vedvarende revolusjon i sin motivasjon.
Og takk for turen!
har aldri vært i Storbrittania, så da går ikke turen først til Birmingham. Takker for advarselenBirmingham. Tung, dyster og utrivelig. Den byen i England jeg misliker mest, omtrent like festlig som å være sperret inne 14 dager i et jordskjelvrammet parkeringsanlegg.Birmingham; der har jeg aldri vært. Her er jo en skisse til en ny tur. Du har vel ikke lyst å være guide?De mest kjente indiske retter i den vestlige verden, er utviklet i Birmingham av indiske emigranter. Igjen fantastisk tråd å våkne opp til her på jobben
Man får helt sikkert tak i bra gatekjøkenmat og curries der dog. Det er noen ok parker der også.
tips: Leeds