SÄ hyggelig 'pain! Jeg er helt enig, Fugazi er i sin helhet et stort album. Jeg husker en Fish-konsert pÄ John Dee for noen Är siden. Fish hadde med seg kun et par musikere. Han hadde hatt en operasjon og skulle teste ut om stemmebÄnd holdt.
Det var en nedtonet og intim kveld, og etter en del lÄter fÞlte han seg sÄpass varm at han mente det var tid for Ä prÞve "a big one", sÄ tok han Incubus...
Har nettopp sittet og hÞrt gjennom Fugazi nÄ, jeg synes den imponerer, et godt stykke arbeid, dette lÄter meget bra!
Du er ikke alene om Ä ha minner om en hysterisk og brÄsinna Louis De Funes! - og enig, han gikk Donald Duck en hÞy gang!
La Grande Vadrouille er en klassisk komedie. Den anses som noe av det aller beste fra Frankrike noen sinne, og er en av de mest populÊre filmene i Frankrike noen sinne. Som du ser ble den restaurert til sitt 50Ärs-jubileum, tror ikke du gjÞr et bomkjÞp her....
SÄ hyggelig at du setter pris pÄ turene vÄre! Da mÄ jeg nesten vise turen krÞllebÞllen og jeg hadde fÞr jeg gikk pÄ nattevakt torsdag.
Som mange ganger fĂžr tok vi bratte bakken opp til Ravneberget Fort, men fant en alternativ sti midtveis som jeg har sett etter en stund.
Et spennende omrÄde. Vi gikk ut en annen vei, en smal vei jeg har lurt pÄ en stund
- men den endte rett borte ved kvinnefengselet, sÄ vi gikk gjerdet rundt og stakk sÄ inn i skogen og fulgte en merket "kultursti".
Det var steder vi ikke har gÄtt fÞr, sÄ jeg ble behagelig overrasket da vi etter en god stund kom fram til bygdeborgen Herresal.
Herresal har ogsÄ en sÄkalt tvillingborg et lite stykke unna; Jomfrusal, men den viste kartet pÄ stedet at vi hadde passert uten Ä oppdage avstkkeren dit.
SĂ„ fikk vi krysset over til lyslĂžypa og kom oss etterhvert opp til Appelsintoppen
Varm dag, tunga henger. Det var sÄvidt vi hadde med nok vann, dvs jeg rasjonerte mitt vann, det var ikke jeg som gikk i pelsfrakk...
Det ble en fin runde pÄ en snau mil, skjÞnt litt for langt for oss i den varmen, det kjente jeg etterpÄ...
I dag er det Danmarks nasjonaldag! FĂžlgelig ble det en lang lunch med dansk kromat
Hos Martin.
Der gikk det i rĂždspette, stjerneskudd, lun leverpostei, sild og rugbrĂžd og masse annet.
Ble vel sittende ute i solen i over tre timer, sÄ bÄde fruen og jeg er ganske utslÄtt nÄ, men godt var det!
/Morten