Bil, båt og motorsykkel Liten varebil i 50k klassen

Mr-G

Medlem
Ble medlem
21.10.2002
Innlegg
18
Antall liker
0
Torget vurderinger
37
Jeg er på jakt etter en liten brukt varebil og trenger litt veiledning/tips. I utgangspunktet er det maks 50k som gjelder, de modellene som frister mest er opel combo og ford connect. Dette har selvsagt noe sammenheng med at bruktprisene på disse ikke er avskrekkende. Det er ønskelig med en mest mulig driftsikker bil som er sprek nok til å dra en middels stor tilhenger av og til. Ser blant annet at det er mange brukte postbiler som selges rimelig, men er noe skeptisk til firmabiler.
 
C

Cyber

Gjest
En kamerat hadde en Ford Connect. Låser og alt som bare ut som det kunne trenge strøm gikk i stykker eller virker sporadisk. :)
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.403
Antall liker
1.137
Torget vurderinger
4
Jeg har en Yaris Verso d-4d, helt problemfri bil som går brukbart, har suverent varmeapparat vinterstid (diesel tillegsvarmer) og med registerkjede er vedlikeholdsutgiftene lave.

Da jeg kjøpte bilen hadde den gått 97k, nå har den gått 152k og det eneste som har blitt byttet på de 55k kilometrene er skiver, klosser, vifte og servoreim. Tror en skal lete lenge for å finne en 9 år gammel bil med mindre problemer.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.534
Antall liker
9.692
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
I tillegg er Yaris ganske tøff....


:rolleyes:
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.861
Antall liker
38.636
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
En kamerat hadde en Ford Connect. Låser og alt som bare ut som det kunne trenge strøm gikk i stykker eller virker sporadisk. :)
Vi har kjørt Connect som firmabil i mange år uten noe som helst problemer,god å kjøre er den og har krefter nok når du trenger henger :)

mvh
 

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Innlegg
1.496
Antall liker
267
Jeg har prøvd Citroen Berlingo både som vare- og personbil. Godt fornøyd med begge, driftsikre og praktiske.

Mvh
 
Topp Bunn