Linn`s elskere

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • lunch

    Medlem
    Ble medlem
    06.01.2012
    Innlegg
    43
    Antall liker
    4
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    "Mer av alt", altså... Høres bra ut. Dynamik kan man alltids skaffe siden. Da blir det enda mer av alt.
    Er det paret som var til salgs hos Kontrapunkt?
     

    mandag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.12.2005
    Innlegg
    233
    Antall liker
    142
    Torget vurderinger
    1
    Ja "mer av alt".
    Tror Dynamik til solo koster ca. 40000.
    Disse er ikke fra Kontrapunkt. Mine er fra 2008 og kjøpt fra ebay.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Hei

    Lurer på å kjøpe, dvs det blir nok det.
    Linn Kairn Pro + 2 stk LK240 mono.
    Vet de er noen år.

    Hva slags lyd blir det????
    Tenkte jeg sku prøve de på høyttalerne jeg har i dag, Burmester 995 MKIII

    Har aldri hørt Linn og vet bare det koster masse ;)
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    jaja kjøpte Linn jeg
    1 stk pre Linn Kairn Pro
    2 stk effekt Linn LK240 mono


    Spennende på Burmester høyttalere.
    Tilbakemelding kommer :)

    Alt er sort, og forsterkerene er mange luftehull på, så er feil modell, men ser sånn ut, og bildene er bare lånt fra google / her. :)
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    601

    Medlem
    Ble medlem
    18.07.2008
    Innlegg
    9
    Antall liker
    0
    Hei Linn folk. Fant denne tråden først nå. Har en Linn majik dsm og fikk nylig ett par Abrahamsen FS 401 høytalere i hus. Var en flott kombinasjon. Var litt bekymret for at min lille majik skulle slite litt med å drive høytalerene tilstrekkelig. Men er en flott liten boks man har. Linn er flott gitt.

    Mvh Linn entusiast på Hamar.
     

    Kim

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.09.2002
    Innlegg
    431
    Antall liker
    43
    Torget vurderinger
    17
    Jeg får ikke spilt Bowies siste på min ADS. Albumet lastes inn, ser det ut til, men ingenting lar seg spille. Albumet er kjøpt på HDtracs i 48/24 .aif. Det går fint å spille i iTunes.

    Noen smarte med en løsning?
     

    Trond_B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.08.2004
    Innlegg
    791
    Antall liker
    206
    Torget vurderinger
    19
    Jeg får ikke spilt Bowies siste på min ADS. Albumet lastes inn, ser det ut til, men ingenting lar seg spille. Albumet er kjøpt på HDtracs i 48/24 .aif. Det går fint å spille i iTunes.

    Noen smarte med en løsning?
    Prøvd å konvertere til flac med f.eks. foobar2000?
     

    TorErik

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.11.2011
    Innlegg
    148
    Antall liker
    24
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    1
    Hei. Noen her med Linn Majik Isobarik erfaring? Noen som eier eller har hatt de i eie?
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.282
    Antall liker
    11.057
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Jeg var så heldig å treffe to hyggelige representanter fra Linn nylig, og de fortalte meg at Linn nå har forhandlere på Vestlandet også. Dette var helt nytt for meg. Gode gamle Musikmagasinet i Bergen, og visstnok en representant i Sandnes. Noen som vet hvem dette kan være i Sandnes?
     

    hilb57

    Fersking
    Ble medlem
    25.04.2012
    Innlegg
    2
    Antall liker
    2
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Hei! Jeg har hatt et par Majik Isobarik i ca et halvt år, og er svært fornøyd. Jeg startet med en Majik DSM og drev høyttalerne passivt en periode. Dette låt bra, men jeg kjøpte etterhvert en Majik 6100 forsterker med aktive delefiltre, og opplevde et betydelig løft i lyden. Anbefales! Så kom jeg over en pent brukt Akurate 4200 forsterker og satte disse på diskant og super-diskant, og fikk pånytt et betydelig løft i lydkvaliteten og musikkgleden. Dette gjorde at jeg ble enda mer nysgjerrig på hvor mye bedre Akurate er en Majik, så jeg fikk tak i en pent brukt Akurate DSM. Jeg er nå svært godt fornøyd med lyden, og vil slå meg til ro med dette anlegget så lenge jeg klarer...Linn har nok mye rett i at det er fronten som er viktigst, nest viktigst er forsterkerne, og det minst viktige er høyttalerne. Majik Isobarik er helt opplagt i stand til å gjengi musikk på en fabelaktig måte med svært høyoppløst og luftig diskant, krystallklar mellomtone og en punchy bass som gjør at jeg stadig smiler når jeg hører på musikken. Lykke til videre!
     

    comstedt

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.10.2010
    Innlegg
    184
    Antall liker
    18
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    LINN EXAKT!


    LINN KLIMAX EXAKT ER NÅ HER!

    http://www.linn.co.uk/

    Jag velger at sammanfatte en del av den informasjion jeg fått, och en del via Linn.co.uk Dette er hvordan jeg førstått det og kan skille seg fra vad Linn, kontrapunkt etsetera mener, og jeg representerer ikke Linn på noen måter. Jeg bruker navn som vil føles naturlig men der Linn kanske valgt noe ellers.

    Største forskjellen med Exakt er Digitale Filtere, med dette blir mye omstruktørert i det som vi idag bruker av DS og DSM.

    Klimax DSM Exakt: ett førtrinn med inbyggd digital spillere, som DSM idag men der klokke, DAC ikke lengere er i DS/DSM delen. Dette er nå plasert på 2 forskjellig måter. Uansett må man ha Klimax DSM Exakt får att bruke dem! Klimax DSM Exakt har enbart ethernet kobblinger ut til høytalerne som jeg førstått det.

    1: Det som kommer nå! Klimax 350 Exakt, Her er Digitale filtere, klokke, DAC, sluttrinn i høytaleren. Som jeg førstått det får den og en ny 3k array.

    2: Senere kommer den ULTIMATA løsning, Exakt Tunebox, Her ligger Digitale filtere, klokke, DAC i Tunboxer Jeg gjetter denne løsning kræver 3 boxar, 1 for Klimax DSM Exakt, 2 Tuneboxer.

    Som vanligt er vil jeg tru att fordel med att DAC, Filter, sluttrinn er utenfor høytalere, den som liker får og mulighet at bruke gode rakk/hyller og gode kabler. Noe som for mange vil vare fordelen med løsning nr 1 da det mellom Klimax Exakt og Klimax 350 Exakt bare vil vare bruk for 2st ethernet kabler.

    Jeg klistrer in lit informasjion neden for den intresserte!

    Exakt KDSM has analogue, digital and ethernet inputs. Only ethernet style outputs. Cat5e cables to speakers.
    Speakers have DAC and amps.
    Software driven room compensation to adapt the speakers to the room and to compensate for manufacturing varations.
    £ 16k for KDSM
    £ 35k for 350 Exakt

    Individual clocks in the speakers.
    1.8 nano seconds clock sync accuracy. This is equivalent to getting both speakers located to within 1/100th thickness of sheet of paper distance from the listening position.

    Exakt will be available in stand alone version for older speakers. Komri and Keltik for certain.
    Signal from Exakt KDSM to Exakt speakers along cat5 using proprietary Exakt link protocols. Its not ethernet. Lossless, guaranteed delivery and ultra accurate clock sync.
    CD12 jitter 41ps
    KDSM jitter 11ps
    Exakt jitter 6.3ps


    EDIT: Jeg merket at jeg misset at nevne.

    Det blir mulig for eiere av Klimax 350 at oppdatere til Klimax exakt 350. Om dette gjelder både passive och aktive vet eg ikke helt. Dog føles det naturlig at di passive vil vare rett enkelt at opdatere da di i prinsip bare trenger nu 3k som jeg skjønner det.
     
    Sist redigert:

    comstedt

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.10.2010
    Innlegg
    184
    Antall liker
    18
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Vad er då de EXAKTa fordelerne?

    På grund av di digitale filterne, kan signalen sendes helt Loosless ende frem til høytalerne, alternativt til tunebox. Linn viser til at all påvirkning i den analoge verlden vil forsemre signalen, men det er faktiskt sånn at mange tillverkere bruker digitale overføringer som tilfører noe jitter/støy som forsemrer signalen lite(meget lite men enda noe) På referanse nivå vil dette gjøre en enorm forskjell!
    Men det tilkommer noen Bonuser, bland ant:

    Muligheter for romskorrigering! Viss det kommer nå eller senere men det vil hvertfall åpne til at gjøre dette på en meget god måte.

    Muligheter for at med software oppdatere filterne! I fremtiden kan du laste ned oppdateringer så du får di "nyeste" filterne på en til par minuter!

    Tillegg: Selvfølgelig er ikke dette for alle idag, Men! i fremtiden når dette har blitt mere utvikklet og Linn har skaffet seg enda bedre resurser og maskinvare etsetere for tilverkning av dette vil det sikkert komme ned på lavere nivåer og vi vil alle ha mulighet at dra nytte av dette!
     
    Sist redigert:

    Karl_Erik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Innlegg
    2.192
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    1
    I dag har Audiophile.no publisert et nyopprettet resurssenter for Linn, med oversikt over mer enn 20 egenproduserte artikler (tester,nyhetsoppslag og andre artikler) og link til ulike resurssider og forum relatert til Linn. Deriblant denne tråden :)
    Linn - resurssenter
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Hører mye på Radio Paradise og kan virkelig anbefale denne radiokanalen. Om du har en DS så legg den inn på favoritter gjennom Tunein.com. Her finnes den som 320 kbps for streaming.

    Tar meg friheten til å kopiere denne fra Linn forumet:

    320kbps Radio ParadiseI posted this as a response on another thread, so hope I havent broken any rules by posting on a new thread.

    The other thread said that 320kbps Radio Paradise was only available to Naim users - my (now slightly expanded) response below.


    Actually the 320Kbit stream is available to anyone. It is listed in shoutcast's list as Radio Paradise (Naim Exclusive). If you search for "Naim" you will find it. Click on it and download the .pls file. Open that with notebook (or some such text editor) and you will find the URL it is

    http://72.26.207.67

    At this point I somehow managed to navigate to a page that had all the streams listed. However just now I have been unable to replicate what I did. However the URL for the streams is

    http://37.130.228.60

    The URL of the 320Kbps stream is:-

    http://37.130.228.60/aac-320.m3u

    I opened up Tune-In Radio and added this as a custom URL. Naming it Radio Paradise HD (but you can call it whatever you want).

    Opening Kinsky and selecting radio provides the link and it plays fine (almost). Maybe it's my internet connection but it seems to drop out and buffer from time to time.

    Also I haven't managed to get any artwork (I don't even know if that is possible.) So any help here would be appreciated.

    Hope this is of help to people. And I'll take this opportunity to add that RP is not a free station, and relies on users such as ourselves to make regular donations.


    KR

    J
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.916
    Antall liker
    1.971
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Hører mye på Radio Paradise og kan virkelig anbefale denne radiokanalen. Om du har en DS så legg den inn på favoritter gjennom Tunein.com. Her finnes den som 320 kbps for streaming

    J
    Second that:eek:

    Oppdaget kanalen en stund tilbake når jeg handlet UnitiQuten. Mye bra til alle døgnets tider.
    Og man finner dem også her, for playlist/utvidet info:
    http://www.radioparadise.com/c-content.php?
     

    666

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2013
    Innlegg
    2.511
    Antall liker
    6.121
    Torget vurderinger
    14
    Jeg er Linn venn. Har hatt cd spiller fra Linn.
    Nå har jeg Linn Ninka ht med 6 aktive delefiltre
    i en tune-box.
    6 kanalers effektforsterker fra Rotel.
    Pre er også Rotel RA-10. Egentlig en integrert men man
    tager hva man haver.
    Skulle kanskje prøvd en rør pre her.
    Dette har jeg hatt ca 1 mnd. De 3 første ukene i passiv drift og
    den siste uke aktivt.
    Delefiltre har større betydning en jeg visste gitt :)
    Spiller meget bra.
    Her et bilde.
    039.jpg
     

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    Hvis det er greit for dere, så ønsker jeg gjerne å få lov til å melde meg inn i klubben. Jeg har forsterket mitt oppsett med en Linn Majik DS.

    DSC_0256.jpg


    Her ser dere den nye samboeren min, sammen med magiske MI11 fra Musical Innovation. Her var det ekstrabonus å oppdage at Linn-fjernkontrollen faktisk også fungerer på instrumentet fra "Den gale videnskapsmannen" på Hokksund.

    Det å sette opp spilleren gikk som en lek, selv om jeg ikke hadde fått med meg bruksanvisning. Den fant musikkarkivet på min 3GB WD MyCloud med en gang jeg startet den. Ekstra imponerende var det å se hvor godt integrert spilleren er med Apple Airplay, etter et par runder med softwareoppgraderinger.

    Majik DS-en erstatter en kombinasjon av Macbook Pro med Audirvana programvare--> USB --> Musical Fidelity V-Link 192 --> Coax --> Hegel HD20. Jeg har ikke spilt mer enn et par timer med den nye musikkilden, men er like fult imponert over hvordan en såpass gammel digital kilde klarer seg mot Hegel HD20 i en verden der utviklingen går svært fort for tiden. Den 6 år gamle spilleren fra Linn har en deilig og tydelig nerve - musikalitet om du vil. Auraen til både instrumenter og stemmer er langt mer naturlig, slik at helheten blir mer naturlig. Særlig er jeg imponert over hvordan gode pianoinnspillinger gjengis på Majik DS.

    Tror den nye streameren blir stående hos meg en god stund fremover. Særlig fordi den, etter hvert, kan oppgraderes med Dynamik-strømforskyningen.

    Om det er noen av dere som har en linn cd-spiller som matcher Majik DS, som dere vil kvitte dere med, så er det bare å sende meg en melding!
     
    Sist redigert:

    erib

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.06.2003
    Innlegg
    165
    Antall liker
    74
    Da må jeg nesten søke om opptak i klubben, siden 30 års forelskelse nå endelig endte med samboerskap.
    De fleste skjønner vel hvilket vakkert medlem av Linn-familien det er snakk om da, the grand old lady herself, selvsagt!
    Flott utstyrt med Ittok LVIII, Lingo og serienummer midt i 90 serien. Foreløpig med en halvgammel Denon DL160, men venter på en Adikt så snart Kontrapunkt får den inn.
    Føler på meg at det blir et langt samboerskap, dette er rett og slett full klaff!
    Virker som en god match med Naim, ikke helt uventet.
     

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    Var innom Kontrapunkt i dag, for å spørre om Dynamik-oppgradering av min Linn Majik DS. Prisen jeg fikk oppgitt var 5.600 kroner.

    Ingen billig strømforsyning, med andre ord.

    Har noen oppgradert en DS-spiller med Dynamik? Er det virkelig verdt 5 og en halv storhøvdinger?
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.702
    Antall liker
    522
    Torget vurderinger
    1
    Linn støtter nå Wimp/Tidal via betautgaven av Kazoo og firmware.
     

    Karl_Erik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Innlegg
    2.192
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    1
    Foreløpig bare Tidal, ser det ut til?
     

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.702
    Antall liker
    522
    Torget vurderinger
    1
    Nei, kanskje ikke. Det kommer da kanskje senere. I typisk Linn-stil er implementeringen "åpen", slik at det ikke er noe problem for andre Control Point å støtte dette.
    Men når det kommer til stykket, så er det jo litt kukete å ha dette implementert i CP. (uansett hvor kult det er) Det er ingenting som slår det å bruke Wimp sin egen app a la Spotify Connect.
     

    Karl_Erik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Innlegg
    2.192
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    1
    Enig i det. Det er få som er så gode til å lage brukerinterface mot strømmetjenestene som tjenestene selv. Spotify Connect er veldig bra i så måte.
     

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    Irriterende at de ikke inkluderer støtte for Wimp med en gang.

    Veldig irriterende, faktisk. Dette er noe jeg har lengtet etter LENGE.

    Etter som jeg leser, vil Wimp snart skifte navn til Tidal her i Norge også?
     

    thans

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    16.05.2012
    Innlegg
    70
    Antall liker
    14
    Sted
    Oslo
    Jeg har ikke oppgradert DS, men pre, effekter og cd-spiller. Begynte med én, mest for å sjekke om jeg synes det var verdt pengene. Kostet meg raskt ytterligere 27K (ekstra dyrt å oppgradere preamp, fordi det kreves retur til fabrikk med installering av DAC i tillegg). Du har ikke mulighet til å ta med spilleren til Kontrapunkt og sammenligne med en spiller som allerede har Dynamik installert? For øvrig har jeg flyttet store deler av Linn-parken min til anlegg nr. 2 (effektforsterkere og høyttalere; pre, DS og cd er fortsatt i bruk i hovedanlegget) etter å ha funnet andre merker jeg synes tilbyr bedre ytelse pr investert krone, tross Dynamik (YMMV).



    Var innom Kontrapunkt i dag, for å spørre om Dynamik-oppgradering av min Linn Majik DS. Prisen jeg fikk oppgitt var 5.600 kroner.

    Ingen billig strømforsyning, med andre ord.

    Har noen oppgradert en DS-spiller med Dynamik? Er det virkelig verdt 5 og en halv storhøvdinger?
     
    Sist redigert:

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    Fikk akkurat epost fra Tidal om at det nå er mulig for oss musikkelskere i Norge å bruke Tidal. Jeg har brukt en voucher-kode, og har fått 60 dagers gratis test av tjenesten, og har akkurat fyrt opp Gregory Porter på min Linn Majik DS.

    Deilig med integrert støtte av lossless streaming!

    Skjermbilde 2014-12-17 kl. 15.14.18.jpg
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Fikk akkurat epost fra Tidal om at det nå er mulig for oss musikkelskere i Norge å bruke Tidal. Jeg har brukt en voucher-kode, og har fått 60 dagers gratis test av tjenesten, og har akkurat fyrt opp Gregory Porter på min Linn Majik DS.

    Deilig med integrert støtte av lossless streaming!

    Vis vedlegget 295661
    Hvordan går du fram for å få det til? Har Wimp HIFI i dag.
     

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    Linn gir ut 60-dagers prøveabonement til Tidal. Jeg fikk en voucher fra Linn, som jeg kunen bruke for å lage meg en Tidal-profil.

    http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=28838

    Og ja, jeg kan bekrefte at musikken fortsetter å spille, om jeg skrur av macen min. :cool:

    Slik ser Linn Kinsky`s betaversjon med Tidal ut når du logger inn:

    Skjermbilde 2014-12-17 kl. 17.00.50.jpg
     
    Sist redigert:

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    I kveld har jeg kost meg med å teste lydkvaliteten på den innbyggede støtten for lossless streaming, gjennom Tidal, i DSen min opp mot lokalt lagret musikk fra min NAS-server.

    Jeg er for det første MEGET fornøyd med det løftet i lydkvalitet overgangen fra streming av Wimp over Songcast, til innbygget støtte for en tilsvarende tjeneste har gitt. Her er det stor forskjell.

    Når det gjelder forskjellen mellom lokal streaming, og streaming over internett, så er det jammen meg vanskelig å høre forskjell på musikk av lik kvalitet.

    Streaming er definitivt en del av fortiden for både HIFI og musikk.

    Skjermbilde 2014-12-19 kl. 23.25.21.jpg
     
    Sist redigert:

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    I kveld har jeg kost meg med å teste lydkvaliteten på den innbyggede støtten for lossless streaming, gjennom Tidal, i DSen min opp mot lokalt lagret musikk fra min NAS-server.

    Jeg er for det første MEGET fornøyd med det løftet i lydkvalitet overgangen fra streming av Wimp over Songcast, til innbygget støtte for en tilsvarende tjeneste har gitt. Her er det stor forskjell.

    Når det gjelder forskjellen mellom lokal streaming, og streaming over internett, så er det jammen meg vanskelig å høre forskjell på musikk av lik kvalitet.

    Streaming er definitivt en del av fortiden for både HIFI og musikk.

    Vis vedlegget 296219
    Har Tidal 60-dagers oppe å går her også. Helt konge! Endelig en løsning som virker lovende med skikkelig kvalitet!

    Nå kan jeg vel avslutte Wimp Hifi abonnementet mitt. Er Tidal det samme som Wimp Hifi?
     

    Øyvind I

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.10.2010
    Innlegg
    102
    Antall liker
    29
    Sted
    Ski
    Torget vurderinger
    4
    Tidal er WIMP i det store utland ( i alle fall deler av det). BLir spennede å prøve når jeg får mitt ferdig satt opp på mandag. Digresjon, Airplay i forhold til Songcast er helt søppel og kun egnet til bakgrunnslyd. Ut fra anmeldelser over blir det spennede å høre på integret versjon.
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Tidal er WIMP i det store utland ( i alle fall deler av det). BLir spennede å prøve når jeg får mitt ferdig satt opp på mandag. Digresjon, Airplay i forhold til Songcast er helt søppel og kun egnet til bakgrunnslyd. Ut fra anmeldelser over blir det spennede å høre på integret versjon.
    Hva slags DS sitte du med Øyvind I. Forresten - velkommen med ditt 1. innlegg :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn