Lindemann

Bonus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.09.2024
Antall liker
538
Sted
Trondheim
Er nær ved å trykke kjøp av en Lindemann Limetree Brigde II, jeg leser veldig mye positivt om denne.
Det jeg finner av erfaringer på dette forum, er negative opplevelser knyttet til app`en, men skrives tilbake til 2023.
App`en omtales svært positivt i alle de omtalene jeg har lest.

Del gjerne noen erfaringer, det er mange streamere/ nettverksbroer å velge i, dog i litt ulike prisklasser.
LimetreeBridge2_Atmo2.jpg

Sist redigert:

erikm

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.01.2005
Antall liker
80
Torget vurderinger
1
Er nær ved å trykke kjøp av en Lindemann Limetree Brigde II, jeg leser veldig mye positivt om denne.
Det jeg finner av erfaringer på dette forum, er negative opplevelser knyttet til app`en, men skrives tilbake til 2023.
App`en omtales svært positivt i alle de omtalene jeg har lest.

Del gjerne noen erfaringer, det er mange streamere/ nettverksbroer å velge i, dog i litt ulike prisklasser.
Hei!

Har en slik, den fungerer fint, men på iphone så kan det bli litt rot med hvilke volumkontroller som styres osv.

Som streamer så er den såpass bra at jeg har brukt den inn i huben til Buchardt A10 og fått ett bedre resultat.

Bonus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.09.2024
Antall liker
538
Sted
Trondheim
Takk for input, her brukes også iPhone.
Mtp volumkontroll har jeg tenkt at jeg styrer det ene og alene med preampen (Naim) fra fjernkontrollen? Finnes vel ingen form for volumstyring i Bridge?

Topp Bunn