Har en slik. Kjøpte ved lansering (slutten av 2021). Har hatt UTROLIG MYE problemer med app`en. De bruker også enormt lang tid på å rette opp i feil, så den har i lange tidsperioder vært så og si ubrukelig pga all irritasjonen. Nå har den forsåvidt fungert bra for meg ca siste halvannet året! Bank i bordet...
Ifølge Lindemann var jeg en av få som hadde problemer, og de mente det skyldtes kombinasjon av hvilke dingser jeg har. Har forøvrig helt vanlige dingser (Apple). Så synes selv det høres litt rart ut... På den annen side skulle man jo tro at dersom det var mange som opplevde samme problemene som meg, så burde jo diverse forum være fylt opp med klaging. De har visst tusenvis av kunder som ikke har problemer, påstår de selv. Også har vi meg da, som tydeligvis fikk alle problemene

Gitt at det de sier stemmer, så har du jo gode odds for å bli fornøyd!
Selve boksen har jeg absolutt ingenting å utsette på. Er en enkel no-bullshit boks med alt jeg trenger og ville ha, god lyd og ingenting mer!
Om den skulle streiket og jeg trenger en ny boks hadde jeg neppe kjøpt den samme igjen, kun pga hvor mye problemer jeg har hatt med appen. Ville heller gått for feks Eversolo. Selv om den er endel dyrere og har en hel masse fjas jeg egentlig ikke har noen interesse av. Selskapet der er i alle fall interessert i å utvikle programvaren sin, og kommer med HYPPIGE oppdateringer og feilrettinger. I tillegg har de eget forum hvor de har kontinuerlig kontakt med kundebasen sin. Lindemann bruker som sagt utrolig lang tid på å rette opp i feil. På det verste var de oppe i halvannet år! På det beste var det vel 5-6 uker. Er det problemer må man sende mail.
Skal du handle Lindemann anbefaler jeg på det sterkeste å kjøpe et sted hvor du har åpent kjøp/angrerett, og er det noe problemer med appen eller noe annet for deg rett ut av boksen så benytt deg av angreretten ASAP.