likestilling, kvinnekamp og mannekamp

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Affa burde hatt likelønn. Jeg tenkte mest på oss andre.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Affa burde hatt likelønn. Jeg tenkte mest på oss andre.
Lurte bare på om han kanskje hadde tatt bolig i deg... eller hvordan man skal fomulere det.. ;)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Lurte bare på om han kanskje hadde tatt bolig i deg... eller hvordan man skal fomulere det.. ;)
I så fall er eksorsisme neste steg. Det skulle vel være noen her på Sentralen som fikser det?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jaja...

Der det er hjerterom er det husrom... ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.593
Torget vurderinger
0
Hver mann sin sykesøster.. ;D
Brelemanner blir veldig syke når de er syke, såpass dårlig at de nok ikke står det over uten profesjonell og kjærlig pleie..
Ta det fra en som vet. En "brelemann" bør for alt i verden holde seg langt unna sykesøstre i privatlivet. Det jeg får høre når jeg er "dødsyk" av forkjølelse er at all empati er brukt opp på jobb, så "SLUTT Å SYT !!" :-[ :-[ :p

Her trodde jeg alderdommens plager var ivaretatt når jeg fant meg en ung sykesøster, men dengang ei. :-/ Det som kommer til å berge meg er vel at det ikke er ledig pleiehjemsplass når den tid kommer ! ::)

Og "mind you", dette er en erfaring mange som bor med sykesøstre deler! Nei det er nok enklere med en som jobber i kassa på Rimi, hun har ikke brukt opp "pleie genene" sine på jobb ! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Ta det fra en som vet. En "brelemann" bør for alt i verden holde seg langt unna sykesøstre i privatlivet. Det jeg får høre når jeg er "dødsyk" av forkjølelse er at all empati er brukt opp på jobb, så "SLUTT Å SYT !!"  :-[ :-[ :p

Her trodde jeg alderdommens plager var ivaretatt når jeg fant meg en ung sykesøster, men dengang ei.  :-/  Det som kommer til å berge meg er vel at det ikke er ledig pleiehjemsplass når den tid kommer !  ::)

Og "mind you", dette er en erfaring mange som bor med sykesøstre deler! Nei det er nok enklere med en som jobber i kassa på Rimi, hun har ikke brukt opp "pleie genene" sine på jobb !  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Tiltredes. er selv gift med en sykepleier (ske ;D).

Hun gjennomskuer alle forsøk på å få litt ekstra medfølelse. ??? ???

S

slowmotion

Gjest
Jeg forstår ikke helt hva denne tråden handler om......

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
He he, brelemennene har prøvd å sikre seg, men blir bare avslørt og gjennomskuet. Nett til pass. ;D ;D
eller som Spiralis ville sagt det:  ;D  :D  ;D  :D  ;D  :D  ;D  ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.593
Torget vurderinger
0
He he, brelemennene har prøvd å sikre seg, men blir bare avslørt og gjennomskuet. Nett til pass. ;D ;D
eller som Spiralis ville sagt det: ;D :D ;D :D ;D :D ;D ;)
:-*

Topp Bunn