Enig! 441 derimot er fin. Denne har jeg hatt i mitt eie siden 1981. Renset, og smurte opp senterleiet med silikonolje for mange år siden. Skiftet samtlige elektroytter i motorstyring og strømforsyning for 2 år siden. Den kommer til å gå i mange år tiljeg har aldri heller likt 444 og 555 selv om form follows function
mvh
Leif
Jeg vil helst ha en komplett spiller og ikke bare et drivverk. Etter jeg startet denne tråden så har jeg funnet frem min gamle Kenwood KD-650 som har samlet støv i 4-5 år, og den står nå å spiller sammen med min Rega P9 i stua.Litt rart at Technics SP-15, 20 og 25 ikke er nevnt. Vedig bra drivverk som kan settes i hvilken som helst custom Plint og med en dugelig arm, går mange strikkspillere en høy gang!
Da må du vel erstatte den med en slik Technics SP 10MKIII Direct Drive Turntable | eBay ?Har en original single owner SP-1000 her til deg, Minutten... minty minty....
Frisk pris på frakten...Da må du vel erstatte den med en slik Technics SP 10MKIII Direct Drive Turntable | eBay ?Har en original single owner SP-1000 her til deg, Minutten... minty minty....
Micro Seiki har mange flotte spillere, DQX-1000 er ikke en av dem. (ser rett å slett jæ... ut)Ligger en Micro DQX-1000 på bayen også, 220 volt. Ikke mye treverk på den nei…
Kenwood KP-880D på hifi-do sammen med Pioneer PL-50L2, to stykker faktisk (fantastisk flott), diverse JVC og Denon DP også.
Jeg har jo en Kenwood Kd-650 og blir det Technics så blir det SL-1000 eller en SP10MKII bastard som denne: (denne er MKIII)Hva med en Technics SL MA1?
Så valget er allerede tatt?Jeg har jo en Kenwood Kd-650 og blir det Technics så blir det SL-1000 eller en SP10MKII bastard som denne: (denne er MKIII)Hva med en Technics SL MA1?
Vis vedlegget 231735
Noen som har handlet hos hifi-do? Sendte de en mail for noen dager siden men ikke noe svar enda.
Nei dessverre,har tenkt det mange ganger men har som regel dukket opp noe her hjemme.Har du kjøpt noe? Tenker på frakt og pakking.
Og den var pakket på en forsvarlig måte?Kjøpte denne i begynnelsen av mars mnd, og det gikk vel tre uker maks fra jeg kontaket de første gang til jeg hentet den på Bring KarihaugenNoen som har handlet hos hifi-do? Sendte de en mail for noen dager siden men ikke noe svar enda.![]()
Har 2 kompiser som bruker denne sammen med 100v Denon spillere,fungere helt perfekt og null støy