Den yngre garde nøyer seg ikke med kulørt presse !! ;D
Vedlegg
-
49.2 KB Visninger: 267
hehe, da skal jeg ikke si rekordenPolkagris skrev:Kanskje du bør satse på at dette blir en OL gren, oppimot timen på skåla er jo helt vilt!Vermin skrev:Hva gjør herrene i henhold til stølhet?
Er lektyren dyp og interessant nok er jeg oppimot timen enkelte ganger, noe som fungerer for meg er da og løfte beina så høyt jeg klarer og strekke de mot taket mens jeg skriker "Lightweight baby!"
Liggesårene på låra etter albuene kureres lett med spenol
van den Hul(l)?TTmania skrev:Er dette en ny "kabel"-tråd? Count me in.
Takk, begynte å føle meg aleine her en god stund. (i stolen vel og merke!)wotg skrev:Har bedre ting å gjøre enn å pådra meg hemoroider ved å sitte lenge på dass.
Ønsker jeg å lese setter jeg meg heller i en god stol. Har aldri skjønt fasinasjonen ved å lese på dass.
Hmmm.slowmotion skrev:Du verden.
Selv om jeg gjerne liker å lese på dass er det da ingen krise uten lesestoff.
Det skader da ingen å sitte og tenke litt.
![]()
Pøh, timen er da relativt normalt det?Polkagris skrev:Kanskje du bør satse på at dette blir en OL gren, oppimot timen på skåla er jo helt vilt!Vermin skrev:Hva gjør herrene i henhold til stølhet?
Er lektyren dyp og interessant nok er jeg oppimot timen enkelte ganger, noe som fungerer for meg er da og løfte beina så høyt jeg klarer og strekke de mot taket mens jeg skriker "Lightweight baby!"
Liggesårene på låra etter albuene kureres lett med spenol
I følge familiens ressurs i slike spørsmål, er sjansen for å få hemorider MINDRE dersom du tar deg god tid.wotg skrev:Har bedre ting å gjøre enn å pådra meg hemoroider ved å sitte lenge på dass.
Ønsker jeg å lese setter jeg meg heller i en god stol. Har aldri skjønt fasinasjonen ved å lese på dass.
Det hender også at jeg setter meg nedpå bare jeg må pisse, og ender opp med og bli sittende og skumlese lektyre bare fordi jeg koser ræva av meg der jeg sitter.norcad skrev:En time på do!
Nei det har jeg aldri hatt tålmodighet eller tid til. Men lesestoff er jeg avhengig av, og det hender jeg blir etterlyst på jobben når jeg finner et ulest Vi Menn.
Men for meg går grensa ved lesestoff, altså blader eller bøker. PC eller mobil vil aldri bli aktuellt. Ei heller egen bok/bladhylle på dassen, det hadde bare endt med at alle andre i familien ble sittende der også!![]()
Skaff deg en sånn bidet som er integrert i toalettsetet, du...baluba skrev:Jeg forsøker alltid å time det slik at jeg får dusjet etter å ha dumpet. Skulle jeg først lese en hel avis så skulle det vært på sete av tre av sanitære årsaker. Litt arabisk i så måte, men det føles godt å ikke bare bruke papir.
Enig i det - ganske genialt med såpass forutsigbar vandring igjennom kroppens indre tunneler som det jeg har. Kan stille klokka etter mine store rap på do - står opp, drikker mørk kaffe - gjør avtreden på do - dusjer. Rutinen gjentar seg neste dag - alltid ren og pen i stompen ;Dbaluba skrev:Jeg forsøker alltid å time det slik at jeg får dusjet etter å ha dumpet. Skulle jeg først lese en hel avis så skulle det vært på sete av tre av sanitære årsaker. Litt arabisk i så måte, men det føles godt å ikke bare bruke papir.
Det høres ikke særlig brukbart ut. Vi hadde bidet i vår leilighet i Olgiata, så det er jeg godt kjent med. Kanskje en sammenheng mellom det og mine dusjvaner i dag? Bidet skal jeg forresten ha når jeg bygger baderom selv.Fenalaar skrev:Skaff deg en sånn bidet som er integrert i toalettsetet, du...baluba skrev:Jeg forsøker alltid å time det slik at jeg får dusjet etter å ha dumpet. Skulle jeg først lese en hel avis så skulle det vært på sete av tre av sanitære årsaker. Litt arabisk i så måte, men det føles godt å ikke bare bruke papir.
Du burde kanskje rådføre legen din ang. treg avføring?Idag har jeg lest 4 Shampoo flasker, to tannkremtuber og en diger bøtte med Omo Color.
Det er generelt svært mange av ingrediensene som går igjen i alle 7, skummelt