Himself in action - bedre enn noengang...mimre, mimre!
;D VilhelmW
;D VilhelmW
Jepp sitter med tårer i øynene og nyter!!VilhelmW skrev:Himself in action - bedre enn noengang...mimre, mimre!
;D VilhelmW
Har desverre aldri opplevd konserter med mr. Cohen. Men jeg har noen vage minner fra langspillplatene hans, stearinlys, MYE rødvin og pene jenter utover '70-tallet...Hvor blei de av,forresten? De pene jentene, altså...baluba skrev:Og der slo jeg på og mannen står og synger Hallelujah!
Var det noen som var på Roskilde i 1985 og så Cohen? Det var sommeren etter at Various Positions kom ut. Det var en stor konsert som sitter klistret i minnet mitt for evig tid. Visste dere forresten at Norge var det første landet Cohen nådde toppen av hitlistene? Og at Haugesunds Avis var den første avisen som kunne sette (hitliste)nummer 1 på Various Positions?
Litt unyttig trivia på en fredagskveld. Nyt konserten, folkens. Pokker ta at jeg ikke har koblet dekoderen til DAC-en...
6 fot under torven i bakgården min... :-\VilhelmW skrev:Har desverre aldri opplevd konserter med mr. Cohen. Men jeg har noen vage minner fra langspillplatene hans, stearinlys, MYE rødvin og pene jenter utover '70-tallet...Hvor blei de av,forresten? De pene jentene, altså...baluba skrev:Og der slo jeg på og mannen står og synger Hallelujah!
Var det noen som var på Roskilde i 1985 og så Cohen? Det var sommeren etter at Various Positions kom ut. Det var en stor konsert som sitter klistret i minnet mitt for evig tid. Visste dere forresten at Norge var det første landet Cohen nådde toppen av hitlistene? Og at Haugesunds Avis var den første avisen som kunne sette (hitliste)nummer 1 på Various Positions?
Litt unyttig trivia på en fredagskveld. Nyt konserten, folkens. Pokker ta at jeg ikke har koblet dekoderen til DAC-en...
;D mvh. VilhelmW
Nyter konserten med en av de ved min side ;Dbaluba skrev:6 fot under torven i bakgården min... :-\VilhelmW skrev:Har desverre aldri opplevd konserter med mr. Cohen. Men jeg har noen vage minner fra langspillplatene hans, stearinlys, MYE rødvin og pene jenter utover '70-tallet...Hvor blei de av,forresten? De pene jentene, altså...baluba skrev:Og der slo jeg på og mannen står og synger Hallelujah!
;D mvh. VilhelmW
Nå har du stappa nåkka ureint i pipa igjen! Du må ikke ha sånne morbide tanka - jentan er sjølsagt høgst oppegående, og like pene, fortsatt! Det trur nå æ, iallefall.baluba skrev:6 fot under torven i bakgården min... :-\VilhelmW skrev:Har desverre aldri opplevd konserter med mr. Cohen. Men jeg har noen vage minner fra langspillplatene hans, stearinlys, MYE rødvin og pene jenter utover '70-tallet...Hvor blei de av,forresten? De pene jentene, altså...baluba skrev:Og der slo jeg på og mannen står og synger Hallelujah!
;D mvh. VilhelmW
Det er bare det aller reineste som finner veien ned i min pipeVilhelmW skrev:Nå har du stappa nåkka ureint i pipa igjen! Du må ikke ha sånne morbide tanka - jentan er sjølsagt høgst oppegående, og like pene, fortsatt! Det trur nå æ, iallefall.baluba skrev:6 fot under torven i bakgården min... :-\VilhelmW skrev:Har desverre aldri opplevd konserter med mr. Cohen. Men jeg har noen vage minner fra langspillplatene hans, stearinlys, MYE rødvin og pene jenter utover '70-tallet...Hvor blei de av,forresten? De pene jentene, altså...baluba skrev:Og der slo jeg på og mannen står og synger Hallelujah!
;D mvh. VilhelmW
;D mvh VilhelmW
Æ tenkte at du hadde røyka sokkan dine...igjen. Nå er det natt'a her i nord - det er steike mørkt ute...men det er det stort sett heile døgnet, nå for tida..baluba skrev:Det er bare det aller reineste som finner veien ned i min pipeVilhelmW skrev:Nå har du stappa nåkka ureint i pipa igjen! Du må ikke ha sånne morbide tanka - jentan er sjølsagt høgst oppegående, og like pene, fortsatt! Det trur nå æ, iallefall.baluba skrev:6 fot under torven i bakgården min... :-\VilhelmW skrev:Har desverre aldri opplevd konserter med mr. Cohen. Men jeg har noen vage minner fra langspillplatene hans, stearinlys, MYE rødvin og pene jenter utover '70-tallet...Hvor blei de av,forresten? De pene jentene, altså...baluba skrev:Og der slo jeg på og mannen står og synger Hallelujah!
;D mvh. VilhelmW
;D mvh VilhelmW![]()
Og på vinyl. Den vil jeg ha.Parelius skrev:Ikke glem Leonard Cohen Live at the Isle of Wight 1970, når gleder skal legges rundt treets fot.
CD og DVD.
![]()