- Ble medlem
- 18.06.2005
- Antall liker
- 77
Litt av en spiller. ;D
http://www.dingz.no/php/art.php?id=384651
http://www.dingz.no/php/art.php?id=384651
Spiller bare singler 8)argh skrev:hmmm
Er det veldig liten tallerken på den spilleren, eller veldig store føtter?
Ja, det lurer faktisk også jeg på ;Dlark skrev:Arm på 7 kilo? Hvor?
140 dB dynamikkområde ? Lykke til !monosapiens skrev:Reference II har trykkfølsomme kontrollknapper på toppen av, og kan skilte med et dynamikknivå på hele 140 desibel. Den har også digital lydutgang, og støtter de to vanligste vinylhastighetene - 33 og 45 RPM, i tillegg til litt mer eksotiske 78 RPM.
Hva er vanlig dynamikk område ?
Den spiller da også LP og ikke bare singler![]()
![]()
Har du noen tips til et digitalt riaa(ekstern) uten å måtte kable opp pc i stua?Valentino skrev:Digital RIAAkorreksjon funker som fy det. Hva er pointet med å gjøre den biten analog hvis man kjører digitale delefiltre og romkorreksjon allerede?
Hva er vitsen med å gjøre riaaen digital hvis resten av signalveien er analog ? ;D Neida, det funker sikkert, med den plattformen fra Goldmund trenger en jo ikke å kjøpe ekstern riaa, så sparer en iallfall de kronene ;D ;D ;DValentino skrev:Digital RIAAkorreksjon funker som fy det. Hva er pointet med å gjøre den biten analog hvis man kjører digitale delefiltre og romkorreksjon allerede?
Behold har en slik.TannoyGrf skrev:Har du noen tips til et digitalt riaa(ekstern) uten å måtte kable opp pc i stua?Valentino skrev:Digital RIAAkorreksjon funker som fy det. Hva er pointet med å gjøre den biten analog hvis man kjører digitale delefiltre og romkorreksjon allerede?
Mvh Espen
O.t. Hmmm ... come to think of it ... dersom digitalis var veien, så tror jeg likevel jeg ville ha dempet HF området på analogt vis, kanskje særlig av hensyn til å maksimere tilgjengelig overstyringsmargin ift AD-konverteringen, bassområdet kan sikkert nyte godt av digital EQ.Valentino skrev:Digital RIAAkorreksjon funker som fy det. Hva er pointet med å gjøre den biten analog hvis man kjører digitale delefiltre og romkorreksjon allerede?