Lekker grammofon

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Antall liker
71
La gå at mange platespillere ligner mer og mer på borerigger, er det fordi vi ere en olienation, vi med, at de er så populære?
Godt er det at noen holder fast ved det gode gamle grammofondesignet, og mon har ikke Thorens et par nyheter til høsten:

TD 550 heter skapelsen, og i mine øyne er den mye finere enn alskens "rigger". De kunne riktignok spart seg blålyset, men det går det sikkert an å gjøre noe med ;D TD 550 er laget stor nok til 12" armer, om en skulle ønske det.

De kommer også med en ny utgave av TD 160:

TD 160HD for å være korrekt, og det skal man jo :D

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.291
Torget vurderinger
2
Sånn skal platespillere se ut. Ikke som et eller annet som ser ut som det hører til på Tsjernobyl eller en oljerigg. Motenykker.
Kanskje jeg må ha en ny 160 etter hvert. Når min blir utslitt.

K

kbwh

Gjest
Støttes. Eksempel på riktig og galt fra husleverandør SOTA; Cosmos og Millennia:

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Antall liker
0
Jeg synes oljerigg er fint jeg, synes det er veldig greit med noe
som fraviker fra alle "boksene" i anlegget.

Smaken er som baken .........delt

L

lark

Gjest
Den vakreste av de vakre er jo allerede behørig presentert her på forumet i en annen tråd

Vedlegg

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Helt enig i at Nightpumas siste anskaffelse er usedvanlig lekker.... :)
Og jaggu har ikke Thorens satt en gammel, klassisk SME på den siste kreasjonen sin! Vakkert! Har alltid ment at den armen er langt bedre enn de fleste er klar over. Og hvilken mekanikk! :D

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Syns både borerigger og tradisjonelle spillere kan være pene jeg da.. F.eks. så er Acoustic Signature Manfred en pen spiller, samtidig som jeg også syns Acoustic Signature Challenger er pen ::)

Topp Bunn