Finner dem ikke der nå lenger.ou812rh skrev:Kjøpte Oyaide sine på Big Dipper hifi for et par år siden. Får de i kobber og sølv. Mye kraftigere en de som fulgte med min SME arm.
OU812
Tror jeg har de som fulgte med Ortofon-en min liggende her et sted.K.H. skrev:Noen tips til nettsted der man kan få kjøpt disse 4 korte ledningene av god kvalitet? Noe ala det som gjerne følger med Ortofon sine pickuper.
Ikke sikkert du finner de på nettsidene, men sjekk duet.no. Det er/var vel de som var en av hoved leverandørene til Big Dipper. Hvis du ikke ser bilde av de der så finnes de iverfall på Oyaides hjemmesider!K.H. skrev:Finner dem ikke der nå lenger.ou812rh skrev:Kjøpte Oyaide sine på Big Dipper hifi for et par år siden. Får de i kobber og sølv. Mye kraftigere en de som fulgte med min SME arm.
OU812
Utrolig service! Tusen takk for det!RoDa skrev:Tror jeg har de som fulgte med Ortofon-en min liggende her et sted.K.H. skrev:Noen tips til nettsted der man kan få kjøpt disse 4 korte ledningene av god kvalitet? Noe ala det som gjerne følger med Ortofon sine pickuper.
Sjekker og så kan du få dem av meg om jeg finner dem.
EDIT:
Fant dem. Send PM med adresse så er de i posten i morra.![]()
De skal jo være tynne, det er meningen det. Det har med samlet last for pu å gjøre. Og så var det dette med effektiv masse. Finner du noen tykkere så er det vel helst isolasjonen som er tykkere vel. Husk at det er jo bare noen millivolt spenning også.K.H. skrev:De finnes i massevis på bl.a ebay, men da gjerne i tynnere varianter. Jeg er ute etter kraftigere...
Ikke de med løse headshell.VilhelmW skrev:Muligens dumt spørsmål, men har ikke de fleste armene heltrukket kabling nå for tida?
Nei, selvsagt ikke...jeg burde vite sånt. Min tidligere spiller, en HarmanKardon T60, hadde den muligheten. Jeg hadde to Ortofoner på hvert sitt headshell. Det var svært enkelt å bytte, gitt at p.u'ene hadde lik vekt slapp man å balansere arma også.K.H. skrev:Ikke de med løse headshell.VilhelmW skrev:Muligens dumt spørsmål, men har ikke de fleste armene heltrukket kabling nå for tida?