Jeg er litt smålei lysstoffrør-varianten vi har på kjøkkenet og har begynt å titte litt på muligheter for å få LED-belysning inn under skapet for å dekke behovet for arbeidslys. Jeg trenger belysning på ca 120 cm, og skulle gjerne hatt muligheten til å montere en meter med lyslist under en vinduskarm for å få belysning på hele kjøkkenbenken.
Jeg vil helst ha noe som ikke bruker et støpsel, men som heller kan monteres rett i strømkursen. Dette er ikke avgjørende, og om det drar ned totalprisen er det fint. Jeg kjenner en elektriker som i så fall gjør oppkoblingen gratis.
Jeg har sett på følgende varianter:
LED Strip 5630 SMD 60 LED/m Warm White - 50 centimeters - BuyLEDStrip.com
RATIONELL LED benkeplatebelysning - aluminiumsfarge, 40 cm - IKEA
Varmhvit LED Strip sett, 9W, 2,5 m. Plug and play - Benk og møbelbelysning - Innebelysning | Lysbutikken.no
Er det noen som vil dele erfaringer her?
Vi bor i et hus vi leier og jeg vil derfor ikke legge så mye penger i dette, men en avrundet tusenlapp regner jeg med å bruke.
Jeg vil helst ha noe som ikke bruker et støpsel, men som heller kan monteres rett i strømkursen. Dette er ikke avgjørende, og om det drar ned totalprisen er det fint. Jeg kjenner en elektriker som i så fall gjør oppkoblingen gratis.
Jeg har sett på følgende varianter:
LED Strip 5630 SMD 60 LED/m Warm White - 50 centimeters - BuyLEDStrip.com
RATIONELL LED benkeplatebelysning - aluminiumsfarge, 40 cm - IKEA
Varmhvit LED Strip sett, 9W, 2,5 m. Plug and play - Benk og møbelbelysning - Innebelysning | Lysbutikken.no
Er det noen som vil dele erfaringer her?
Vi bor i et hus vi leier og jeg vil derfor ikke legge så mye penger i dette, men en avrundet tusenlapp regner jeg med å bruke.