Forsterkere Leak stereo 130

Jalla666

Fersking
Ble medlem
10.07.2007
Innlegg
4
Antall liker
1
Hei! Jeg har blitt helt forelsket i utseende på den nye Leak stereo 130.
Eneste Mulighet jeg har funnet på å anskaffe denne er å bestille via ebay, noen som vet om noen andre muligheter?

Noen som har hørt denne personlig, eller kan fortelle noen erfaringer?

Mvh Jarle
 

Jalla666

Fersking
Ble medlem
10.07.2007
Innlegg
4
Antall liker
1
Ser det ble meget rimelig fra analoge seduction. Har du kun gode ord etter handler derifra? 😊
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.493
Antall liker
8.029
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Lenge siden nå, men absolutt kun gode ord. Velvillighet og god kundeservice er rimelig bankers i britiske butikker.
 

Jalla666

Fersking
Ble medlem
10.07.2007
Innlegg
4
Antall liker
1
Takk for tips! Regner med at jeg bestiller derifra. Vis noen har hørt forsterkeren eller har noen synspunkter hadde det vært gøy å høre hva dere tenker :)
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.916
Antall liker
1.970
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Takk for tips! Regner med at jeg bestiller derifra. Vis noen har hørt forsterkeren eller har noen synspunkter hadde det vært gøy å høre hva dere tenker :)
Hei! Jeg har med glede bestilt HiFi fra Sverige. Topp service og ofte gode (les bedre) priser.
Jeg har da handlet fra de som kan selge uten moms, for letthetens skyld. Frakt og momskrav har vært 100% problemfritt å håndtere.

Ser både Akkelis og Lefflers har varianter inne. Disse to har jeg ikke handlet med, men det er jo bare å spørre:)


 

Jalla666

Fersking
Ble medlem
10.07.2007
Innlegg
4
Antall liker
1
Typisk at den kommer rett etter jeg har fått den fra England.. Men er veldig fornøyd! Virkelig en flott forsterker for pengene 😊
 
Topp Bunn