LCD-3+Auralic Taurus

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • T

    Tittentei

    Gjest
    Heter alle Christian, eller? Jeg vet om 3 stykker i dette vesle forumet!
     

    mariusaa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2012
    Innlegg
    1.364
    Antall liker
    509
    Torget vurderinger
    9
    Siden det er jeg som bærer buksene her i huset så skal jeg nye friheten til å ikke måtte sitte bortgjemt i ett hjørne med noe sur bambus hengende på øra og heller nyte høyttalerene mine, så kan vi legge dette dødt før vi tar fra tittentei & ardilla kronen som sjefs-tråd-avsporere-numero-uno ;)
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.494
    Antall liker
    1.010
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Det skal vel mer til før dere klare det...... ,)
     

    LarsHP

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2011
    Innlegg
    333
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    8
    @ Viking

    Hørte HD800, HE-6 (egne + butikkens), LCD-2 og LCD-3 hos Audio Norge for noen uker siden. Alt på Taurus amp og en Auralic DAC til kr. 15000 (edit). Den tonale forskjell er ganske stor mellom HD800 og LCD-3. Mest sannsynlig vil du IKKE like LCD-3, om du liker HD800 sin tonalitet:

    HD-800 = for lys
    HE-6 = litt lys
    LCD-2 = litt mørk
    LCD-3 = for mørk

    Faktisk likte jeg LCD-2 bedre enn LCD-3. Uansett pris. Det er sikkert en ørlite bedre oppløsning i 3'ern enn i 2'ern, men ikke noen stor kvalitetsforskjell. Tonaliteten (balansen i frekvenskurven) bestemmer derimot mye mer, hvordan en hodetelefon høres ut, og der like jeg altså 2'ern bedre enn 3'ern. Diskanten på HD800 synes jeg er grusom - spesielt når jeg kommer fra HE-6, men også de andre ortodynamiske.

    Dette er naturligvis mine ører og min oppfattelse.

    Er du litt i tvil, ville jeg ta innom Oslo S og Audio Norge og få en prøvelyt før du kjøper deg fattig på den "forkerte" hodetelefon :rolleyes:

    Lykke til!
     
    Sist redigert:

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.494
    Antall liker
    1.010
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Var det forskjell på HE-6-ene? Opplever du at Taurus driver HE-6 ok?

    @ Viking

    Hørte HD800, HE-6 (egne + butikkens), LCD-2 og LCD-3 hos Audio Norge for noen uker siden. Alt på Taurus DAC og amp. Den tonale forskjell er ganske stor mellom HD800 og LCD-3. Mest sannsynlig vil du IKKE like LCD-3, om du liker HD800 sin tonalitet:

    HD-800 = for lys
    HE-6 = litt lys
    LCD-2 = litt mørk
    LCD-3 = for mørk

    Faktisk likte jeg LCD-2 bedre enn LCD-3. Uansett pris. Det er sikkert en ørlite bedre oppløsning i 3'ern enn i 2'ern, men ikke noen stor kvalitetsforskjell. Tonaliteten (balansen i frekvenskurven) bestemmer derimot mye mer, hvordan en hodetelefon høres ut, og der like jeg altså 2'ern bedre enn 3'ern. Diskanten på HD800 synes jeg er grusom - spesielt når jeg kommer fra HE-6, men også de andre ortodynamiske.

    Dette er naturligvis mine ører og min oppfattelse.

    Er du litt i tvil, ville jeg ta innom Oslo S og Audio Norge og få en prøvelyt før du kjøper deg fattig på den "forkerte" hodetelefon :rolleyes:

    Lykke til!
     

    LarsHP

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2011
    Innlegg
    333
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    8
    Hmmm. Tjaa.

    Min HE-6 er med de nye filtputer, mens butikken sin var med kunstlær putene.
    Min egen hørtes ut til å ha en anelse mindre bass og en anelse mer av den aller øverste diskant.

    Taurus amp'en var helt ok vil jeg si, men jeg hadde ingen sjekk direkte mot en annen forsterker.
    Følte ikke det manglet noe mer bass (ut ifra hukommelsen) enn på min Audio-gd Master 6, som gir 7 Watt i 50 Ohm.
    Manglende forskjell kan også skyldes DAC'ene.
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    @ Viking

    Hørte HD800, HE-6 (egne + butikkens), LCD-2 og LCD-3 hos Audio Norge for noen uker siden. Alt på Taurus amp og en Auralic DAC til kr. 15000 (edit). Den tonale forskjell er ganske stor mellom HD800 og LCD-3. Mest sannsynlig vil du IKKE like LCD-3, om du liker HD800 sin tonalitet:

    HD-800 = for lys
    HE-6 = litt lys
    LCD-2 = litt mørk
    LCD-3 = for mørk

    Faktisk likte jeg LCD-2 bedre enn LCD-3. Uansett pris. Det er sikkert en ørlite bedre oppløsning i 3'ern enn i 2'ern, men ikke noen stor kvalitetsforskjell. Tonaliteten (balansen i frekvenskurven) bestemmer derimot mye mer, hvordan en hodetelefon høres ut, og der like jeg altså 2'ern bedre enn 3'ern. Diskanten på HD800 synes jeg er grusom - spesielt når jeg kommer fra HE-6, men også de andre ortodynamiske.

    Dette er naturligvis mine ører og min oppfattelse.

    Er du litt i tvil, ville jeg ta innom Oslo S og Audio Norge og få en prøvelyt før du kjøper deg fattig på den "forkerte" hodetelefon :rolleyes:

    Lykke til!
    Meget mange divergerende inntrykk av LCD-2 mot LCD-3, tror det kommer av at FR plottene varierer en del fra eksemplar til ekspemlar. Skal høre LCD-2 på mandag og bestiller jeg LCD-3 så har jeg snakket med forhandler om evt. retur hvis det blir full frontkollisjon lydmessig :)
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Slike korte demoer gir selvsagt en viss innsikt i de relative forskjellene, men failer fordi:

    a) Hva man hører og legger merke til er SÆRDELES avhengig av rekkefølgen man gjennomfører lytteseansen i
    b) Forsterker / DAC match opp mot hver hodetelefon - og musikksporene er av en viss betydning
    c) Det er nå en gang slik at det KUN er prøvelytting over noen dager som spar frem inntrykk man kan ha tillit til i det lange løp

    Mitt unntrykk er at det er større forskjell mellom LCD-2 og LCD-3 enn hva man får inntrykk av på en kort demo. På samme måte som de tidlige "urban legends" sa om at HE-500 og LCD-2 var så like. Det er de de facto ikke når vi vurderer dem isolert sett opp mot hverandre. Sammenligner man derimot HE-500 og LCD-2 opp mot HD800 så ser jeg at vurderingen av de to første kan ha likhetstrekk.
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.494
    Antall liker
    1.010
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Hmmm. Tjaa.

    Min HE-6 er med de nye filtputer, mens butikken sin var med kunstlær putene.
    Min egen hørtes ut til å ha en anelse mindre bass og en anelse mer av den aller øverste diskant.

    Taurus amp'en var helt ok vil jeg si, men jeg hadde ingen sjekk direkte mot en annen forsterker.
    Følte ikke det manglet noe mer bass (ut ifra hukommelsen) enn på min Audio-gd Master 6, som gir 7 Watt i 50 Ohm.
    Manglende forskjell kan også skyldes DAC'ene.

    Jeg har alltid satt pris på å se at Audio-gd sørger for å fylle opp chassisene sine. Master 6 er intet unntak....

    Master54.jpg
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    @ Viking

    Hørte HD800, HE-6 (egne + butikkens), LCD-2 og LCD-3 hos Audio Norge for noen uker siden. Alt på Taurus amp og en Auralic DAC til kr. 15000 (edit). Den tonale forskjell er ganske stor mellom HD800 og LCD-3. Mest sannsynlig vil du IKKE like LCD-3, om du liker HD800 sin tonalitet:

    HD-800 = for lys
    HE-6 = litt lys
    LCD-2 = litt mørk
    LCD-3 = for mørk

    Faktisk likte jeg LCD-2 bedre enn LCD-3. Uansett pris. Det er sikkert en ørlite bedre oppløsning i 3'ern enn i 2'ern, men ikke noen stor kvalitetsforskjell. Tonaliteten (balansen i frekvenskurven) bestemmer derimot mye mer, hvordan en hodetelefon høres ut, og der like jeg altså 2'ern bedre enn 3'ern. Diskanten på HD800 synes jeg er grusom - spesielt når jeg kommer fra HE-6, men også de andre ortodynamiske.

    Dette er naturligvis mine ører og min oppfattelse.

    Er du litt i tvil, ville jeg ta innom Oslo S og Audio Norge og få en prøvelyt før du kjøper deg fattig på den "forkerte" hodetelefon :rolleyes:

    Lykke til!
    Meget mange divergerende inntrykk av LCD-2 mot LCD-3, tror det kommer av at FR plottene varierer en del fra eksemplar til ekspemlar. Skal høre LCD-2 på mandag og bestiller jeg LCD-3 så har jeg snakket med forhandler om evt. retur hvis det blir full frontkollisjon lydmessig :)
    Jeg tror du for deg en overraskelse :) Blir spennende å høre hvordan det går.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Finner selv store forskjeller mellom LCD-2 r1 og LCD-3 og inntrykkene er like de Loevhagen har uttalt før (i Audezetråden). Det er vanskelig å si hvem som er best, og det er kanskje grunnen til at Loevhagen, ardilla og undertegnede har valgt å beholde begge.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Finner selv store forskjeller mellom LCD-2 r1 og LCD-3 og inntrykkene er like de Loevhagen har uttalt før (i Audezetråden). Det er vanskelig å si hvem som er best, og det er kanskje grunnen til at Loevhagen, ardilla og undertegnede har valgt å beholde begge.
    Eller bare rett og slett spinna gærne...
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Vel, da er jeg spik spenna sprø som har 3 stk. Jeg er såpass out-of-bounce at det helt sikkert blir LCD-4 også.

    I en komplisert adjektivverden, så liker jeg av og til å forenkle litt. Dvs. at LCD-3 oppleves renere* i hele frekvensregisteret enn LCD-2. Av LCD-2-ene så er r1 renere i lyden enn r2. Hva man foretrekker av de to revisjonene er (sett inn det man vil).

    * enkelte målinger viser det motsatte.
     
    Sist redigert:

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    @ Viking

    Hørte HD800, HE-6 (egne + butikkens), LCD-2 og LCD-3 hos Audio Norge for noen uker siden. Alt på Taurus amp og en Auralic DAC til kr. 15000 (edit). Den tonale forskjell er ganske stor mellom HD800 og LCD-3. Mest sannsynlig vil du IKKE like LCD-3, om du liker HD800 sin tonalitet:

    HD-800 = for lys
    HE-6 = litt lys
    LCD-2 = litt mørk
    LCD-3 = for mørk

    Faktisk likte jeg LCD-2 bedre enn LCD-3. Uansett pris. Det er sikkert en ørlite bedre oppløsning i 3'ern enn i 2'ern, men ikke noen stor kvalitetsforskjell. Tonaliteten (balansen i frekvenskurven) bestemmer derimot mye mer, hvordan en hodetelefon høres ut, og der like jeg altså 2'ern bedre enn 3'ern. Diskanten på HD800 synes jeg er grusom - spesielt når jeg kommer fra HE-6, men også de andre ortodynamiske.

    Dette er naturligvis mine ører og min oppfattelse.

    Er du litt i tvil, ville jeg ta innom Oslo S og Audio Norge og få en prøvelyt før du kjøper deg fattig på den "forkerte" hodetelefon :rolleyes:

    Lykke til!
    Meget mange divergerende inntrykk av LCD-2 mot LCD-3, tror det kommer av at FR plottene varierer en del fra eksemplar til ekspemlar. Skal høre LCD-2 på mandag og bestiller jeg LCD-3 så har jeg snakket med forhandler om evt. retur hvis det blir full frontkollisjon lydmessig :)
    Jeg tror du for deg en overraskelse :) Blir spennende å høre hvordan det går.
    Må prøve for å finne ut om de passer meg og mitt oppsett ;)
     

    LarsHP

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2011
    Innlegg
    333
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    8
    Slike korte demoer gir selvsagt en viss innsikt i de relative forskjellene, men failer fordi:

    a) Hva man hører og legger merke til er SÆRDELES avhengig av rekkefølgen man gjennomfører lytteseansen i
    b) Forsterker / DAC match opp mot hver hodetelefon - og musikksporene er av en viss betydning
    c) Det er nå en gang slik at det KUN er prøvelytting over noen dager som spar frem inntrykk man kan ha tillit til i det lange løp

    Mitt unntrykk er at det er større forskjell mellom LCD-2 og LCD-3 enn hva man får inntrykk av på en kort demo. På samme måte som de tidlige "urban legends" sa om at HE-500 og LCD-2 var så like. Det er de de facto ikke når vi vurderer dem isolert sett opp mot hverandre. Sammenligner man derimot HE-500 og LCD-2 opp mot HD800 så ser jeg at vurderingen av de to første kan ha likhetstrekk.
    Jeg et enig i at et par timers lytting ikke gir samme fundament / erfaringsgrunnlag som et par uker eller måneder (punkt c). Uansett fremholder jeg:

    Forskellene var ganske tydelige, og jeg byttet mange ganger frem og tilbake, så er dette (punkt a) ikke tilfellet.
    Punkt b): Synergi er naturligvis også et tema, men her var utgangspunktet nettopp Auralic DAC og amp. Jeg hørte flere forskellige genrer - spor som jeg kjenner VELDIG godt siden det var min egen medbrakte musikk.

    Jeg synes nettopp, at det var ganske overraskende tydelige forskelle ml. LCD-2 og -3.
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Enig. Det handler om egne ører. :) mao. ikke rett / galt.

    Det keg stusser litt på er din beskrivelse / vurdering av LCD-2 og 3. Hvis du ser på dine to seneste innlegg så kan de misforstås (mindre vs. større ulikheter).
     

    LarsHP

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2011
    Innlegg
    333
    Antall liker
    56
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    8
    Enig. Det handler om egne ører. :) mao. ikke rett / galt.

    Det keg stusser litt på er din beskrivelse / vurdering av LCD-2 og 3. Hvis du ser på dine to seneste innlegg så kan de misforstås (mindre vs. større ulikheter).
    Jeg synes nu, jeg skriver det ganske tydelig, men for å presisere:
    Den tonale forskjell høres umiddelbart og er meget tydelig.
    Forskjellen i oppløsning er derimot ikke noe jeg bemerket, når jeg skiftet fort fra LCD-2 til LCD-3. Det gjør den slags ikke, hvis begge hodetelefoner er i high end sjiktet, som vi har her.
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Da har sorgenfri vært her med sine LCD-2. Vi fikk vel ikke mange svar, men heller mange nye spørsmål :rolleyes: Både LCD-2 og HD800 hadde ting vi begge likte og som vi IKKE vil være foruten :rolleyes: Ting skal IKKE være lett ;)
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Da har sorgenfri vært her med sine LCD-2. Vi fikk vel ikke mange svar, men heller mange nye spørsmål :rolleyes: Både LCD-2 og HD800 hadde ting vi begge likte og som vi IKKE vil være foruten :rolleyes: Ting skal IKKE være lett ;)
    Hadde han bart?

    Kan dere ikke fortelle litt da! :D

    Sorgen, hva synes du om Taurus og LCD-2?
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Da har sorgenfri vært her med sine LCD-2. Vi fikk vel ikke mange svar, men heller mange nye spørsmål :rolleyes: Både LCD-2 og HD800 hadde ting vi begge likte og som vi IKKE vil være foruten :rolleyes: Ting skal IKKE være lett ;)
    Hadde han bart?

    Kan dere ikke fortelle litt da! :D

    Sorgen, hva synes du om Taurus og LCD-2?
    Sorgen er på vei på lengre biltur hjem ;)
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Hva synes du om LCD-2 & Taurus da? :) Du svarte ikke på om han hadde bart. Han skryter av at han sparer :D
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    :D Ingen kommentar på LCD-2 og Taurus fra en som liker HD 800 altså? :)
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    :D Ingen kommentar på LCD-2 og Taurus fra en som liker HD 800 altså? :)
    Fra 50Hz og oppover opplevde JEG HD800 som en del bedre enn LCD-2. Helt nederst i bassen hadde LCD-2 noe som ikke HD800 har. Men jeg føler at resten er viktigere for MEG :) LCD-2 manglet en god del snert og oppløsning/romfølelse.
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.494
    Antall liker
    1.010
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Du har nok opplevd bøtteeffekten. Må gi Audeze litt mer tid når du kommer fra HD800. Bruk Audeze noen uker uten å høre på HD800 - såå kan du se om du mener det samme ;)

    :D Ingen kommentar på LCD-2 og Taurus fra en som liker HD 800 altså? :)
    Fra 50Hz og oppover opplevde JEG HD800 som en del bedre enn LCD-2. Helt nederst i bassen hadde LCD-2 noe som ikke HD800 har. Men jeg føler at resten er viktigere for MEG :) LCD-2 manglet en god del snert og oppløsning/romfølelse.
     
    S

    sorgenfri

    Gjest
    Da har sorgenfri vært her med sine LCD-2. Vi fikk vel ikke mange svar, men heller mange nye spørsmål :rolleyes: Både LCD-2 og HD800 hadde ting vi begge likte og som vi IKKE vil være foruten :rolleyes: Ting skal IKKE være lett ;)
    Hadde han bart?

    Kan dere ikke fortelle litt da! :D

    Sorgen, hva synes du om Taurus og LCD-2?
    Jeg, likte den kjempegodt Taurus altså. Den ga større soundstage, og det var helt stille. Så var det så mye større..Når jeg gikk fra Lcd til Hd så virket mellomtonen videre, og toppen lysere.
    Lcd-2 virket mer innelukket enn hva jeg husket de var før jeg koblet de opp på oppsettet til Viking..

    Som han skrev lengre opp her. Vi begge oppnådde flere spm enn svar..
    Jeg, trodde jeg kunne få mer topp på Lcd ved å gå amp veien, men slik var det ikke.

    Drømmer om Sennheiser Orthoer..

    Bli itj nå fart utn bart!
     
    S

    sorgenfri

    Gjest
    Du har nok opplevd bøtteeffekten. Må gi Audeze litt mer tid når du kommer fra HD800. Bruk Audeze noen uker uten å høre på HD800 - såå kan du se om du mener det samme ;)

    :D Ingen kommentar på LCD-2 og Taurus fra en som liker HD 800 altså? :)
    Fra 50Hz og oppover opplevde JEG HD800 som en del bedre enn LCD-2. Helt nederst i bassen hadde LCD-2 noe som ikke HD800 har. Men jeg føler at resten er viktigere for MEG :) LCD-2 manglet en god del snert og oppløsning/romfølelse.
    Bøtteeffekten er rare greier. Rettere sagt, hørselen vår er ikke til å stole på.
    Når jeg sitter hjemme med LCD-2. Lytter til Min favoritt låt, er alt helt perfekt, men når jeg så lyttet til Viking sitt oppsett så hørtes mine ut som " bøtteeffekten "
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Du har nok opplevd bøtteeffekten. Må gi Audeze litt mer tid når du kommer fra HD800. Bruk Audeze noen uker uten å høre på HD800 - såå kan du se om du mener det samme ;)

    :D Ingen kommentar på LCD-2 og Taurus fra en som liker HD 800 altså? :)
    Fra 50Hz og oppover opplevde JEG HD800 som en del bedre enn LCD-2. Helt nederst i bassen hadde LCD-2 noe som ikke HD800 har. Men jeg føler at resten er viktigere for MEG :) LCD-2 manglet en god del snert og oppløsning/romfølelse.
    Bøtteeffekten er rare greier. Rettere sagt, hørselen vår er ikke til å stole på.
    Når jeg sitter hjemme med LCD-2. Lytter til Min favoritt låt, er alt helt perfekt, men når jeg så lyttet til Viking sitt oppsett så hørtes mine ut som " bøtteeffekten "
    Sitter nå og lytter, og det eneste jeg savner er det siste i bassen, må jeg ofre noe, så er er jeg ikke villig til å ofre mye gitt :rolleyes: SR-009 med Cavalli LL eller Blue Hawaii Se neste?? hehe ;)
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Får jeg se om jeg prøver LCD-3 over en tid for å få kål på bøtteeffekten ;)
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Hahaha, har du sittet og tenkt fælt nå da, Viking? :D
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    Hahaha, har du sittet og tenkt fælt nå da, Viking? :D
    Ja ;) Tenkt LCD-3, Taket H2+, evt vente litt og skaffe Stax SR-009 med en Cavalli LL(ny versjon i april) eller Blue Hawaii SE etc etc etc :rolleyes: hehe
     
    Sist redigert:

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.494
    Antall liker
    1.010
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Ser ut som du ikke har rør??

    Du burde ta med en Apex Pinnacle i vurderingen.... Tops og the pops ;)

    Selg bestemor og kjøp det hele!

    Hahaha, har du sittet og tenkt fælt nå da, Viking? :D
    Ja ;) Tenkt LCD-3, TAket H2+, evt vente litt og skaffe Stax SrR-009 med en Cavalli LL(ny versjon i april) eller Blue hawaii Se etc etc etc :rolleyes: hehe
    Tenker så det knaker her ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn