Laugtreff nr. 28 hos Proffen.

sense

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Innlegg
679
Antall liker
356
Sted
Rørvik i Nord-Trøndelag
Torget vurderinger
15
Da kommer det noen bilder fra et lite laugtreff sånn rett før vinterferien tar til :)
Kan vel kalle det et lite treff da anntallet var opp i hele 5 stk,det med sjefen sjøl :)
Men du verden så koselig vi hadde det du..........masse musikk og god drikke(ble litt........ masse der også da ::))











Anlegget består av følgende utstyr, koppiert direkte fra Proffens signatur
Audion Silver Night, BAT VK30, Copland CDA289, Sense Ekvator DIY DAC, Sonos zp90, RN Duo, Monarchy DIP, HifiDIY headamp, AKG K400, AT ATH-M50, Larsen 6, Sense Silverline høytaler-, signal- og coaxkabler, Audioquest Opti-link 3, Anticables signalkabler, "gule nn" sølv-i-oljekabler, Sense Oakline rack, Sony DVP NS999ES
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Jau, takk selv for gårsdagen, til "alle" oppmøtte! ;D
Alltid kjekt med disse laugstreffene, det er en fantastisk måte å senke skrullene på...
Ser at du har vært rimelig stødig på hånden, Sense, langt mer stødig enn jeg selv var idag... ;D
Legg merke til den sorte bakgrunnen.... BEFRIENDE med en tv-fri kveld!.....

Er jo litt spent på hva folket synes, og kanskje litt nyfiken på hva som vil bli skrevet mht forskjellen mellom Larsen 6 og BKS 107 som høytalere (og, ja; sistnevnte ble dratt "frem fra glemselen" utpå kvelden...)
Har liksom gått litt i glemmeboken at de står stuet bort etter at hr Larsen flyttet inn....
Det er i alle fall to høytalerpar som gjengir musikk rimelig ulikt!

mvh
Proffen
 

sense

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Innlegg
679
Antall liker
356
Sted
Rørvik i Nord-Trøndelag
Torget vurderinger
15
Ute på kvelden en gang,og etter litt mere godt i koppen kom noe kjent frem på gulvet.....BKSene. Dette ble vel en liten tankevekker Proffen :p.
Jeg får komme med noen ord om hvordan dette så lyder...litt senere ;)







 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.539
Antall liker
27.477
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Jeg gikk glipp av seansen hos Proffen på lørdag, men var innom for en lytt i dag. Noe godt i koppen utenom kaffe vanket det ikke, men rykende ferske hjemmebakte fastelavnsboller kompensere for det meste.

Jeg hadde laget meg en spilleliste som jeg hadde brent ut på cd. Den så slik ut:

Jennifer Warnes


Hard times (come again no more)

Milva


To perigiali

Eros Ramazotti


Intro/Terra promessa

Patricia Kaas


Mademoiselle chante le blues

Paul Simon


Diamonds on the soles of her shoes

Leonard Cohen


Perla Batalla: Bird on a wire

Klokken er blitt mye. Legger ut dette og fortsetter i morgen.

mvh
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
@ Sense: Du skriver at jeg kanskje fikk meg en tankevekker på lørdag, etter at BKS`ene ble dratt frem og koblet opp. Hva tenker du selv?
Er nå i grunnen mest interessert i å høre hvordan du/dere opplevde forskjellen mellom Larsen 6 og BKS 107.
Selv tror jeg at jeg vet hva jeg ville valgt, men plasserte meg ikke "nok" i sweetspoten på lørdagen til å få noe godt vurderingsgrunnlag ifht de to høytalerparene. De har nok sine styrker og svakheter begge to, og så blir det til syvende og sist et spørsmål, kanskje, om hva som er "enklest å leve med", evt hva som totalt sett gir de beste musikk- og lytteopplevelsene....

mvh
Proffen
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.539
Antall liker
27.477
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
tkr skrev:
Jeg gikk glipp av seansen hos Proffen på lørdag, men var innom for en lytt i dag. Noe godt i koppen utenom kaffe vanket det ikke, men rykende ferske hjemmebakte fastelavnsboller kompensere for det meste.

Jeg hadde laget meg en spilleliste som jeg hadde brent ut på cd. Den så slik ut:

Jennifer Warnes


Hard times (come again no more)

Milva


To perigiali

Eros Ramazotti


Intro/Terra promessa

Patricia Kaas


Mademoiselle chante le blues

Paul Simon


Diamonds on the soles of her shoes

Leonard Cohen


Perla Batalla: Bird on a wire
Ting tar tid..... :D

Første kvinne ut var Jennifer Warnes, med en ren a capella sang. Med både Jennifers klokkeklare forsang, besvart og akkompagnert av et lite mannskor, er denne låten en grei indikator for mellomtonen.
Denne sangen var jeg tilbake til flere ganger ila lytteseansen, fordi det låt så fjernt hos Proffen. Det hørtes ut som om noen hadde plassert hele gjengen på en bakketopp et stykke unna. Merkelig.

Btw: Er det noen andre enn meg som gåsehud av den utrolige likheten mellom stemmen til Jennifer Warnes og Judith Durham i The Seekers?

Milva, Theodorakis. Veldig gresk -sunget på italiensk?? Jada. Nyydelig ! Anbefales på det varmeste. Det første minuttet litt anemisk, men så kommer bassen inn. Sikkert i samme tempo hele veien, men det virker plutselig mye mer dynamisk. Bra! Sitter og hører på sangen mens jeg skriver dette....Her i tkr Towers hører man nok litt tydeligere at det er tilsatt mer romklang enn strengt tatt nødvendig tatt i betraktning at Milvas stemme ikke trenger den hjelpen, men mer enn godkjent!

Mellomeuropeisk pop. Eros Ramazotti live. Introen begynner med noe som høres ut som synter og trommemaskin. Langt utenfor det musikalske landskapet hittil, og første gangen jeg hørte det, trodde jeg at det hadde gått noen rør i forsterkeren, så fremmed låt det. Broer over til "Terra Promessa", solid pop. Solid bassfundament og litt overstyrte kordamer. Godkjent.

Patricia Kaas er fullstendig ukjent i Norge, men er desto større på Kontinentet. Synger på fransk, men virker å være tospråklig. Tyske tekster greier hun meget bra. Glansnummeret hennes er "Mademoiselle chante le Blues". En litt slentrende sak i fortreffelig opptakskvalitet. Akkompagnert av bare gitar, bass og trommer er dette musikk som gir fot med en gang. Så også hos Proffen. Veldig bra.

"Graceland" kjenner vel alle her....Dynamikken i hele denne skiva er uovertruffen IMO. Hele sangen blir drevet frem av slagverk og noen veldig uvante bassriff. Denne sangen skal få deg til å danse!
Hos proffen hadde rytmeseksjonen tatt seg en røykepause, og i stedet var det satt inn noen studiomusikere som var dyktige nok, bevares vel, men som ikke hadde drivet til de sørafrikanske originalene. Virket litt uinspirert, hele greia. Skuffende.

Perla Batalla
er ikke noe stort navn noe sted, så vidt jeg vet. Ei heller er hennes typisk meksikanske "Musica Ranchera", litt melodramatiske sangstil særlig kjent i Norge. Men jeg synes at hun tilfører gode gamle Lennys "Bird on a Wire" veldig mye. Det hadde ikke forundret meg om det var Flaco Jimenez` trekkspill som låter i bakgrunnen, men jeg har ikke fått sjekket det ut....
Full klaff hos Proffen. Praktfullt!

Når jeg leser gjennom det jeg har skrevet hittil, slår det meg at det ordet som passer som hånd i hanske hos Proffen er eufonisk. Dette er ikke noe anlegg for rock, men et anlegg for vakker musikk. Og vakkert er det, det som kommer ut av høyttalerne. Alltid.
Jeg har kjent Proffen en del år nå, og kjenner hans musikksmak. Dette anlegget passer til hans smak.

Bassen er forøvrig blitt bedre og bedre. Med 2x20(?) 300B- watt til disp. er det ikke å forvente at den treffer deg som et knyttneveslag, noe den heller ikke gjør, og jernkontroll er det ikke, men den går adskillig dypere på de gamle BKSene. En svært klar forbedring IMO. Ellers ønsker jeg meg å ha en eq å gå inn på for å justere opp det som må være en dip i mellomtonen et sted. Kanskje rundt delefrekvensen?

mvh
 

mag

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.05.2004
Innlegg
432
Antall liker
44
Hei Proffen.

Det var synd jeg ikke fikk med meg denne Laugskvelden, men jeg kommer nok sterkere tilbake senere.
Noen må jobbe litt også. Det er ikke alle forunt å sitte å nyte fiin vin og nyte vakker musikk hele tiden...

Har aldri hørt Larsson høyttalerne så jeg håper vi kan få til en lytteseanse en dag det passer.
Det har jo skjedd en del forandringer siden sist jeg var der, og de BKS spilte meget bra med den 5".

Har lest inntrykk her og jeg ble litt nysgjerrig på hva som kom best ut av BKS og Larsson.
Det er jo fordeler og ulemper med det meste, men hva ble egentlig dommen her?

mag
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
@tkr: det var en rimelig grundig gjennomgang av spillelisten din, som jo består av musikk du kjenner godt.
Når jeg en gang får gjort meg ferdig med oppussingen av vaskerommet, skal jeg sette meg ned og virkelig koble av med de melodiene, så får vi se om mine ører oppfatter og opplever gjengivelsen tilsvarende. Ser jo ikke noen grunn til at jeg skal komme til andre konklusjoner.
På lørdag snakket vi litt om at bassen kanskje ble reflektert litt vel mye fra bakvegg. Skal derfor også forsøke meg med å dra sofaen "liiiiitt" lenger fra bakvegg, for å se om det hjelper på noe. Kan vel bli snakk om 0,5-1m frem....
Hvis ikke, må jeg nok i forhandlinger om innkjøp av akustikkremedier, kamuflert som abstrakt kunst... ;D
Skal også forsøke meg på å mixe og trixe litt mht avstanden mellom høytalerne. Har nemlig hatt de enda lenger fra hverandre tidligere, og opplevde kanskje det som enda mer "riktig", i den forstand at lydbildet ble enda større. Det er ikke de store endringene det er snakk om, men 20-30cm kanskje...

@ mag: ja, jeg er også spent på hva dommen blir mht bks vs larsen... Tilbragte ikke spes mye tid i sweetspoten denne kvelden, men hørte just nok til å høre at det var klare forskjeller i gjengivelsen.... Er vel kanskje en grunn til at jeg ennå har bks`ene, men de ville nok profitert på mer forsterkermuskler, ja....
Og det blir nok muligheter til treff utover vårparten. Madamen har i alle fall snakket om å ta seg en tur en helg....

snx

mvh
Proffen
 

mag

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.05.2004
Innlegg
432
Antall liker
44
Hmm, jeg skrev visst Larsson, jaja, Larsen skal det være.

Jeg får vente på den endelige dommen, men jeg tror jeg begynner å forstå tegninga her.

Det høres bra ut med et møte senere. Får bare håpe jeg er hjemme da.

Du har en del musikk som jeg må sjekke ut nærmere.
Du glemte vel ikke en cd hos meg sist med forskjellig artister?

mag
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
mag skrev:
Du har en del musikk som jeg må sjekke ut nærmere.
Du glemte vel ikke en cd hos meg sist med forskjellig artister?

mag
Åkken musikk er det du er nyfiken på da? ;D
Får sjekke om jeg har et tomt cd-cover, jeg da...

mvh
Proffen
 

soa

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Innlegg
2.453
Antall liker
982
Torget vurderinger
18
Nytt møte hos proffen. Denne gang var det endringer i form av ny forforsterker (BAT VK30) og plasseringen av anlegget var snudd 90 grader.
Fra første stund var det helt klart at endringene var til det bedre, mye bedre. Spesielt bassområdet var betydelig oppstrammet, selv om nivået ble noe fremtredende til tider. Musikken gjengis engasjerende og gir høy morofaktor. I motsetning til tkr synes jeg rock passer dette anlegget best pga akkurat bassgjengivelsen. Akustisk musikk og typisk singer/songwriter fungerer dårlig synes jeg. Dette skyldes alene høyttalerne som jeg dessverre ikke er så begeistret for. Grunn for dette er at jeg finner de upresise i stereoperspektiv og de mangler en del på oppløsning og holografi.
Fordelen med Larsen er at de er plasseringsvennlige i stuemiljø, samt at de ikke er særlig kritiske til lytteposisjonen. Dette er kvaliteter som Proffen setter pris på.

Mot slutten av kvelden fant Sense ut at vi skulle teste de gamle BKS’ene. Det var en god ide. Hybridene ble plassert ca 75 cm bakvegg med lett toe’in mot lytteposisjon. Dette er dipoler og krever generelt mye prøving og feiling før optimal plassering oppnås. Det var likevel med en gang klart at selv med hurtigoppstillingen var dette dramatisk bedre enn Larsen imo. Lydbildet vokste enormt. Oppløsning og detaljer sto mye bedre frem. Vokalen kom plutselig i senter og ikke alle andre steder. Dette var rett og slett lydgjengivelse i min gate…

Skal bli spennende å se hva Proffen finner ut av. Har inntrykk av at han liker Larsen godt. På bassgjengivelse er de i hvert fall BKS’ene overlegne. De er som sagt også lettere å plassere i stuemiljøet, og det er jo en viktig faktor der andre hensyn må tas.

Uansett høyttalervalg ble det et godt møte. Vi var ikke så mange denne gangen, men det la ingen demper på stemningen. Proffen var som vanlig en god vert, og pushet forløpende kaffe fra den nye maskinen samt annet snop...

Mvh
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Takker for de ordene, SOA.
Alltid greit å få høre folks mening! Selv om våre preferenser kanskje ikke er 100% identiske... ;D
Ja, vi får nå se hva jeg finner på mht høytalerne. Liker, som du riktig skriver, Larsen godt, men liker BKS`ene sin måte å gjengi musikk på også.... Var jo derfor jeg kjøpte de... ;D
Eneste jeg tenker, er at Larsen er enklere å drive enn BKS`ene, samt at bassgjengivelsen er rimelig mye råere med Larsen enn BKS.
Gjengivelsen av lydbildet er som du skriver noe forskjellig på de to parene, og jeg skjønner godt når du beskriver Larsen sitt lydbilde som "overalt", sammenliknet med BKS`enes evne til å gi lytteren mulighet til mer pin pointing.... Her blir det snakk om mora og dattera, og hvem en liker.... Larsen er imo "lett å like", og gir nok en dose mer morofaktor enn BKS, som i sin tur kanskje er mer "hifi-riktig"...men så var det det med forsterkerkraft da...har ikke lyst til å gi slipp på blokkene, med mindre de ringer fra Hamar.
Så det betyr inntil videre at Larsen nok kommer til å bli stående, men for all del; skal nok bruke tid på å høre begge parene fremover...

mvh
Proffen
 

karlinn

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.10.2005
Innlegg
777
Antall liker
110
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
fine bilder ser ut som det har vert koselig, fikk folk på besøk og kunne dessverre ikke komme, det blir neste gang.
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
@Sense og SOA: Hvordan opplevde dere forsterkermusklene på BKS`ene ifht Larsen?
Et tidligere ankepunkt har jo vært at Audion ikke helt klarte å sparke liv i og holde kontroll på BKS`ene når det ble dratt på litt/musikken ble litt kompleks. Når jeg tenker meg om, har det faktisk vært et ankepunkt en god stund...(gjaldt jo Coplanden som var innom en tid, men ikke VTL`en - men sistnevnte rørte ikke så mange kalorier hos meg...) På tide å tenke større/kraftigere forsterkere...? ;D ;D ;D Just kiddin`....
Men det kunne jo være at BAT`en, med sin måte å gjengi musikk på, tilfører noe mer pondus og muskler enn min forrige pre, og at monoblokkenes noe begrensede kraftressurser således ikke blir fullt så hørbare...?

mvh
Proffen
 

sense

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Innlegg
679
Antall liker
356
Sted
Rørvik i Nord-Trøndelag
Torget vurderinger
15
Hei ja :)
Litt sen jeg da. Synes det spiller godt hos deg.
Og din preferanse er god. BKSene trenger watt som tar kontroll. At Audionene mistet litt pusten er nok sant.Ble veldig rotete lydbilde.. men så ble det jo spilt høyt også.
Toppen/diskanten mistet fokus,men under normale lytteforhold danker den ut Larsene. mere mikro/makro dynamikk. Bassen på BKSene er der,men bare nesten i forhold til Larsene dine.. masse mere kjøtt/blod der.Topp/mellomtonen på de er ikke så presis som BKSene.flyter liksom litt utover.Har vel litt med at de bruker rommet som akustikkformidler. Skal ikke si så mye mere, men når det kommer til valg av høyttaler blir det ikke lett. Kvaliteten til BKSene ligger i topp/mellomtone,mens Larsen har en bass som får deg til og smile. Så kansje en høyttaler med begges kvaliteter som samtidig er lettdrevet nok for Adionene.... en tanke bare ::)
Må jo si at Baten har løftet lydbildet betraktelig. Større bredere passer vel her..og litt av den kjøtt/blod/kropp/musikk følelsen :)

Men tror nok vi får litt mere løft snart hos deg med tanke på mikro/makro... ;) så da er det bare og vente på at delene kommer på plass :D

Ja.. så kjørte vi en seanse utpå natten med sonyen alene uten dac og det hele ;) funka kanon det, men det ble kjørt kun SACD spor... veldig bra. 8)
konjakken va go ja ;D

Lev vel hififrende...

Mvh Sense.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.783
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
proffen: nå skal jo kjoenik selge lv'ene sine. de trives godt på blokkene dine, vet jeg. :)
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
@sense: joda, cognacen var ok den... ;D
Men tilbake til saken.
Er spent på hva dac-modden vil gjøre, og ikke minst; jeg er vanvittig spent på hva delefiltermoddingen vil medføre. Iflg en annen Larsen 6-eier er det i diskantdelen det er mest å hente; det KAN jo bety at Larsen vil nærme seg BKS`ene på det området, uten å miste sine andre sterke sider. Må nesten bare finne en dag til å kikke på filter. Venter ellers bare på siste delen til dacen, så er det rocknroll.... ;D

Må tilstå en sak: liker veldig godt måten Larsen pøser ut lydbildet når volumet dras litt på! Spiller igrunnen ingen rolle for meg at jeg ikke kan pinpointe alt og alle, så lenge gjengivelsen bevarer sjelen i musikken... Og DET synes jeg Larsen gjør...

mvh
Proffen
 

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Innlegg
4.284
Antall liker
2.288
Torget vurderinger
4
Canales skrev:
proffen: nå skal jo kjoenik selge lv'ene sine. de trives godt på blokkene dine, vet jeg. :)
Tror kanskje det er litt for lite plass til LV i stua til Proffen!?

Synes fremdeles det låter bra hjemme hos Proffen. BAT pre, dac, og Larsen 6 var nye siden jeg var der sist.

Det låter nå strammere og slankere. Muligens noe bedre oppløsning. Lyden er mer sprudlende nå, mens med BKS var det mer sødme og varme. God tyngde og fylde i bassen mtp størrelsen til høytalerne og elementene.
Lytteposisjon i sofa kliss opptil bakveggen fungerte ikke så bra. Bassen ble for feit og romlete. Satte man seg på kante av sofaen bedret dette seg betraktelig.
Det deilige med Larsen er at man kan ligge i den andre sofaen utenfor sweetspot og alikevel nyte god lyd!
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
kjoenik skrev:
Canales skrev:
proffen: nå skal jo kjoenik selge lv'ene sine. de trives godt på blokkene dine, vet jeg. :)
Tror kanskje det er litt for lite plass til LV i stua til Proffen!?

Synes fremdeles det låter bra hjemme hos Proffen. BAT pre, dac, og Larsen 6 var nye siden jeg var der sist.

Det låter nå strammere og slankere. Muligens noe bedre oppløsning. Lyden er mer sprudlende nå, mens med BKS var det mer sødme og varme. God tyngde og fylde i bassen mtp størrelsen til høytalerne og elementene.
Lytteposisjon i sofa kliss opptil bakveggen fungerte ikke så bra. Bassen ble for feit og romlete. Satte man seg på kante av sofaen bedret dette seg betraktelig.
Det deilige med Larsen er at man kan ligge i den andre sofaen utenfor sweetspot og alikevel nyte god lyd!
Mulig det er litt lite plass for LV i stuen som status er pr idag. Men det kan jo endre seg. Så nemlig et rekkehus til salgs idag, og det inneholdt en loftsetasje på 40kvm... ;D
Nå er det langt fra det å se noe sånt på nett til at det evt blir snakk om noe mer, men moro kunne det blitt lell...

Ellers enig i det du skriver, Kjoenik! Det hjalp seg godt å få BAT`en i hus, og kunne sikkert tweaket den enda litt mer mht rør osv, men foreløpig er den "standard". Men synes du BKS var mer rennende honning enn Larsen? Tja, kanskje, har ikke tenkt på den biten. Mener du at det var mer "kropp" med BKS`ene? Enig med deg mht Larsen og bass/mellomtonegjengivelsen. Får teste litt med å dra sofaen litt ut fra bakvegg og se om det hjelper... For det er noe spesielt med Larsen/Carlsson; sweetspoten er jo tilnærmet enorm...
Nå er forresten deler til delefiltertweaking bestilt, så får vi se. Har lest at det kan gjøre stor forskjell i øvre mellomtone og diskant... ;D Dessuten skal dac`en også tweakes ørlitegranne.... ;D

mvh
Proffen
 

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Innlegg
4.284
Antall liker
2.288
Torget vurderinger
4
Nå er det en stund siden jeg hørte anlegget ditt sist...
Mener at lyden slik jeg husker den med BKS i oppsettet var mørkere og fyldigere. Om det er høytalerne eller noen av de andre endringene som gjør det er umulig for meg å si. BAT har nok gjort sitt for å stramme opp sakene...

Kjøp deg det rekkehuset så tester vi ut LV i oppsettet ditt ;)
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
kjoenik skrev:
Nå er det en stund siden jeg hørte anlegget ditt sist...
Mener at lyden slik jeg husker den med BKS i oppsettet var mørkere og fyldigere. Om det er høytalerne eller noen av de andre endringene som gjør det er umulig for meg å si. BAT har nok gjort sitt for å stramme opp sakene...

Kjøp deg det rekkehuset så tester vi ut LV i oppsettet ditt ;)
;D
Ja, du - tenk om livet hadde vært sååå enkelt... ;D
Nei, det blir nok ikke noen LV-mann ut av meg med det første, og det skyldes både at jeg ikke har lytterom til det OG ikke minst at jeg liker Larsen meget bra. Skulle jeg testet ut noe annet, måtte det nesten bli Larsen 8, men de krever nok litt mer muskler enn mine blokker gir....

mvh
Proffen
 
Topp Bunn