He, he.. Rotel lever og muligheten er der ja.. Men ikke helt enig at drivverk = drivverk.. Som kabler, det er forskjeller.. Og, du vet.. jeg gir aldri mer enn 1k for en spiller 
mvh
lassemann
mvh
lassemann
Hehe du er en mann av prinsipper.lassemann skrev:He, he.. Rotel lever og muligheten er der ja.. Men ikke helt enig at drivverk = drivverk.. Som kabler, det er forskjeller.. Og, du vet.. jeg gir aldri mer enn 1k for en spiller
mvh
lassemann
Hei Bjørn!Destiny skrev:Si ifra når du har fått fyra opp rørblokkene da Lasse
Da kommer jeg tøffende vet du....
Destiny..![]()
Hei Lasse...lassemann skrev:Hei Bjørn!Destiny skrev:Si ifra når du har fått fyra opp rørblokkene da Lasse
Destiny..![]()
Klart vi skal fyre Quicksilver Mid Mono snart ;D Med NOS Mullard EL34 presterer de svært godt synes jeg. Rubyred gikk nettopp ut døren her med et smil om munnen, men det var etter et par timer med MI Mosfet..
Hvilke kvelder passer for deg til uka da?
mvh
lassemann
Hei Bjørn!Destiny skrev:Hei Lasse...lassemann skrev:Hei Bjørn!Destiny skrev:Si ifra når du har fått fyra opp rørblokkene da Lasse
Destiny..![]()
Klart vi skal fyre Quicksilver Mid Mono snart ;D Med NOS Mullard EL34 presterer de svært godt synes jeg. Rubyred gikk nettopp ut døren her med et smil om munnen, men det var etter et par timer med MI Mosfet..
Hvilke kvelder passer for deg til uka da?
mvh
lassemann
Hva med Torsdag 10, Lørdag 12 eller Søndag 13 ?
Destiny..![]()
Transesyke ??? Neida, vi må være innovative Jan ;D Det er ikke gitt at rør ER best bestandig.. La øra bestemmeJanR skrev:Hmm, aner jeg ett snev av transe syken her ???
Da er det jaggu på tide at vi får "rørt" deg til litt igjen
/jan
Sant sant. Det er ikke gitt, men hjemme så vinner røra hver ganglassemann skrev:Transesyke ??? Neida, vi må være innovative Jan ;D Det er ikke gitt at rør ER best bestandig.. La øra bestemmeJanR skrev:Hmm, aner jeg ett snev av transe syken her ???
/jan
mvh
lassemann
JanR: Hvis du vil variere litt med trafo, har jeg en 2x20W (v/4 ohm) T-Amp (Tripath 2020) du kan få låne. Jeg kan godt passe på AN-greiene for deg så lenge, mens du fryder deg over Class Tlassemann skrev:Transesyke ??? Neida, vi må være innovative Jan ;D Det er ikke gitt at rør ER best bestandig.. La øra bestemmeJanR skrev:Hmm, aner jeg ett snev av transe syken her ???
/jan
mvh
lassemann
Er vel ingen som tviler på at du hører det du hører ???Destiny skrev:Jeg lytter helt uavhengig om det er rør eller transeher er det lyden som kommer ut av høyttalerne som bestemmer hva jeg liker, og i går likte jeg MI Mosfet best!
Destiny..![]()
Overta nei, teste ja. Klart for alt jeg.Dazed skrev:Klart. Det var bare en liten fleip, forresten. Trodde ikke at du hadde lyst til å prøve å la en klasse T-amp i et kabinett på størrelse med et kassettcover overta for AN.![]()
Ja MI Mosfet imponerer stort hos Lasse, det har muligens noe med match å gjøre også, Quicksilverne ville kanskje fungere bedre i et annet oppsett.Lagga skrev:Godt skrevet "reisebrev" Destiny, de siste gangene jeg har besøkt Lassemann, har det vært
Mosfet'en som har spilt, og den har imponert stort hver gang.
Husker hvor flott jeg syntes Quicksilverne spilte, men må vel innrømme at jeg ikke har savnet
dem. Antar det betyr at jeg også liker Mosfeten best i Lassemanns oppsett...... :
Vennlig hilsen
Morten
rolfozzy skrev:Jeg aner en konspirasjon blandt transistorforkjemperne her.
Hold ut lassemann. Ikke la de lure deg.
RØR ER BEST !
Skal prøve så godt jeg kan gutter ;DRubyred skrev:rolfozzy skrev:Jeg aner en konspirasjon blandt transistorforkjemperne her.
Hold ut lassemann. Ikke la de lure deg.
RØR ER BEST !
HØR HØR! Lytt til erfarne rørfolk. ;D
/Rubyred
Not for sale!!! ;D Fruen vil nok nekte meg det..kjartanb skrev:Lassemann hvis du allikevel bliver lurt av MI, kjøper jeg gjerne dine Quicksilver blokke
mvh
Kjartan
De fleste DIY-hodetelefonforsterkere som bygges på Head-Fi.org med hybrid-topologi, får en liten diode i midten av rørsokkelen for å få røret til å "gløde", sånn apropos.Lagga skrev:Du kan jo bare koble dem til strøm, og la røra lyse,
litt sånn Vincent style....... ;D ;D
Hehehe, du morten du mortenLagga skrev:Du kan jo bare koble dem til strøm, og la røra lyse,
litt sånn Vincent style....... ;D ;D
Vennlig hilsen
Morten
Ikke vet jeg.Lagga skrev:Drivverket har jeg da tenkt å høre på i kveld......?
:
Morten