Lagt inn innlegg som ikke vises?

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Godt spørsmål - jeg har ikke slettet det hvis det er det du tror.

Jeg kan ikke forklare det, men for å gjøre det veldig enkelt så kan du legge det ut en gang til.

Mvh
Høvdingen

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Godt spørsmål - jeg har ikke slettet det hvis det er det du tror.

Jeg kan ikke forklare det, men for å gjøre det veldig enkelt så kan du legge det ut en gang til.

Mvh
Høvdingen
Nei, jeg mistenker ikke at noen har slettet det. Jeg mistenker at det er en bug i systemet et sted. Jeg kan dessverre ikke legge det inn igjen, siden det ikke finnes lengre... Ikke at det var SÅ viktig heller, men det er jo slike ting som gjør at man kvier seg for å legge inn lange, gjennomtenkte innlegg som det tar tid å sette sammen på skikkelig måte.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Oj! Der dukket plutselig innlegget opp, etter at du la inn en kommentar, Høvding! :D

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Software lever sitt eget liv, og jeg sitter i øyeblikket og funderer på et par bug'er på nye HFS2 som irriterer meg voldsomt.

Som regel så er 2 + 2 = 4, men når resultatet blir 3 uten noen som helst fornuftig grunn så kan en bli gal av mindre.

I tilfelle ditt Roffe så er det helt sikkert en bug, men i løpet av 6 år så har jeg ikke sett dette så mange ganger, men jeg har ikke tid til å foreta en sjekk av det gamle systemet nå, som du sikkert kan forstå.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Ok, innlegget har dukket opp. ;D

2 + 2 er med andre ord ikke 3 eller 4, men faktisk 5.

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Heisann

Med fare for å ødelegge den gode stemningen - eg har konsekvent dette problemet ved posting av innlegg, dvs; innlegga mine forsvinn ikkje, men ser ut til å dukke opp etter lang tid, det er no ca 20 min sidan eg la det ut og kan framleis ikkje sjå innlegget mitt (kan igrunnen sjå ut som at det først blir synlig når andre poster innlegg etter mitt). Siste innlegg, bortsett frå dette, skal ligge her: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,197.0.html

Ellers vil eg benytte anledningen til å takke for eit ellers nytt og veldig flott forum.

Mvh. Karl

Edit: I denne tråden vart innlegget mitt umiddelbart synlig..

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Innlegg ditt ble lagt ut 10.06 og er veldig synlig for meg.

De vanskeligste feilene å løse er de som ikke dukker opp for meg. Jeg vil tippe at dette er et lokalt problem, prøv en annen pc og feilen er sannsynligvis ikke tilstede.

Prøv og rens midlertidige internettfiler, cache m.m. og kanskje problemet ditt bedrer seg.

Mvh
Thomas

Topp Bunn