AudioDude
Hifi-interessert

Utlogget
TjoBing!
|
 |
« Lagt ut: mai 22, 2005, 01:25:43 » |
|
Vi har hatt noen slike tråder tidligere.. og det er faktisk ganske morsomt å se hva folk hører på...
Nevn noen (eller alle) de platene du har hørt på i dag (eller de siste dagene)
Formatet eller sted er likegyldig...
Husk : Ikke plukk ut plater du mener representerer musikksmaken din ! Fortell oss hva du faktisk hører på !
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AudioDude
Hifi-interessert

Utlogget
TjoBing!
|
 |
« Svar #1 Lagt ut: mai 22, 2005, 01:27:24 » |
|
Min egen liste for i dag : De Lillos : Svett smil David Bowie : Scary Monsters Dave Matthews Band : Busted Stuff Dave Matthews Band : The Central Park Concert
De siste dagene : The Cure : Disintegration Weather Report : Weather Report Eva Cassidy : Songbird Jaco Pastorius : Invitation Led Zeppelin : II Notorious B.I.G. : Life after death Minnie Driver : Everything I've Got In My Pocket The International Tussler Society : Tussler II (2004) Pat Metheny : Works Thomas Dybdahl : That great october sound Tre Små Kinesere : Tro Håp & Kjærlighet Van Halen : Van Halen
|
|
|
|
« Nyeste redigering: mai 22, 2005, 01:27:44 av AudioDude »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Berg
|
 |
« Svar #2 Lagt ut: mai 22, 2005, 01:50:00 » |
|
Bob Dylan - Unplugged Mark Knopfler - Shangrila (?) Jim Stärk - Jim Stärk
|
|
|
|
|
Loggført
|
Kun Donald Duck utrykk er mer flåsette enn hifiutrykk !!! Saftige suser !
|
|
|
|
Erland
|
 |
« Svar #3 Lagt ut: mai 22, 2005, 02:01:27 » |
|
Tommy Körberg - Levandelive Tommy Körberg - Evergreens Stockfish Records-Closer to the Music Creed - Weathered Massive Attac - Mezzanine Janis Ian - Live "working without a net" Rage against the machine - (den første- som jeg aldri husker hva heter)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Member of NBPM
|
|
|
Kjetil R
Hifi-entusiast

Utlogget
Jeg digger dette forum!
|
 |
« Svar #4 Lagt ut: mai 22, 2005, 02:44:29 » |
|
Mercury Rev - Desert`s songs Big Bang - Poetic Terrorism Anna Ternheim - Somebody Outside System of a Down - Mezmerize Mew - Frengers
|
|
|
|
|
Loggført
|
Marantz Perla, DIY Vifa høytalere, NAD 302, NAD 3020A, Nordost høytalerkabler, Xindak signalkabler, Soundcare Superspikes, Denon AVR-1800
|
|
|
royervin
Medlem
Utlogget
Jeg digger dette forum!
|
 |
« Svar #5 Lagt ut: mai 22, 2005, 06:21:12 » |
|
Radio (siden jeg venter på forforsterkeren min)
Roy
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
RODA
Gjest
|
 |
« Svar #6 Lagt ut: mai 22, 2005, 07:56:10 » |
|
Mark knopfler - LiveCD fra Ragpickers John Lee Hooker - And friends Jeff Buckley - Grace (halleluja) Eric Bibb - Good stuff Dire Straits - On every street Johnny Cash - AM IV Buddy Guy - Blues Singer Lambchop - Is a woman
Og sikkert noen flere........
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Alas
|
 |
« Svar #7 Lagt ut: mai 22, 2005, 09:17:36 » |
|
Marius Müller - Best of eller noe slikt Mark Knopfler - Shang Ri La Klassiske favoritter gull (Blanda klassisk fra Naxos) Dvoraks 9.
Mest rolig musikk for tiden, da det passer fint med eksamenslesing...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hagto
|
 |
« Svar #8 Lagt ut: mai 22, 2005, 09:21:51 » |
|
Willie Nelson&Friends-Outlaws and Angels Jack Johnson-On and on Van Morrison-Macic Time Jan Garbarik-In praise of dreams Nguyen Le Quartet-Walking on the tigers tail Dizzy Gillespie-Cognac blues
Dette var i går og i dag
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SOEDAL
|
 |
« Svar #9 Lagt ut: mai 22, 2005, 09:51:38 » |
|
Meshuggah-Destroy, erase, improve.
Candlemass-Candlemass
Pagans Mind-Enigmatic calling
Toni Childs-House of hope.
Keane-Hpoes and fears
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Holmium
|
 |
« Svar #10 Lagt ut: mai 22, 2005, 10:12:35 » |
|
Ble kun ei plate som surret et par ganger i går. Leonard Cohen - Ten New Songs. Ellers litt radio og masse film.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rojoh
Gjest
|
 |
« Svar #11 Lagt ut: mai 22, 2005, 10:17:29 » |
|
I går kjøpte jeg to plater av Morrissey, og spillte følgelig disse to "omat og omat". - "Beethoven was deaf". Live-plate, meget bra. - "World of Morrissey". Samleplate.
Spillte sikkert flere, men husker ikke hva.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Andy
|
 |
« Svar #12 Lagt ut: mai 22, 2005, 10:23:58 » |
|
I går og i dag har det blitt: Grace Jones-Inside Story Prince-Parade Stanley Clarce-Let me know you Marcus Miller-Tales Er i det litt funky hjørne for tiden. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
styx
|
 |
« Svar #13 Lagt ut: mai 22, 2005, 10:40:05 » |
|
Stod nettopp opp, det første jeg satte på var Massive Attack - Blue Lines. Den går fortsatt (spor 2!) 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
bambadoo
Moderator
Hifi Freak

Utlogget
En egoist er en person som bare tenker på meg.
|
 |
« Svar #14 Lagt ut: mai 22, 2005, 10:44:39 » |
|
Akkurat i det siste er det blitt. John Coltrane - blue train Tori Amos - The Beekeeper (gir den en ny sjans) Thomas Dybdahl - one day you dance with... Patricia Barber - Modern cool Ursula Rucker - silver and gold Og et par sesjoner med en god gammel Mr. Bungle - morsom musikk, men overaskene god lyd.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Element
Gjest
|
 |
« Svar #15 Lagt ut: mai 22, 2005, 10:50:20 » |
|
Eminem Nas Xzibit Diaz Millencollin Lagwagon Nofx Marylin Manson Iron Maiden Rancid Nwa
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
BHO
|
 |
« Svar #16 Lagt ut: mai 22, 2005, 11:01:17 » |
|
Siste 24 timer Bobbo`s beste cd 1 og 2  Pink floyd: The wall Dream theater: Live at budokan Pink floyd: The dark side of the moon
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LPA
|
 |
« Svar #17 Lagt ut: mai 22, 2005, 11:07:38 » |
|
Siden fredag eftermiddag: Petitgirard: Elefantmannen Strauss: Elektra. Bøhn Schubert: Die schöne Müllerin. Bostridge/Uchida Schubert/Wolf med Jan deGaetani Agnes Baltsa sings Rossini Crumb/Ives: Songs med deGaetani Mozart: Le Nozze - Fritz Busch - Glyndebourne 1934.
Men jeg skiller med visst litt ut mht. musikksmak.
LPA
|
|
|
|
« Nyeste redigering: mai 22, 2005, 11:08:06 av LPA »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Vidar P
|
 |
« Svar #18 Lagt ut: mai 22, 2005, 11:33:43 » |
|
Kanskje ikke helt...  Her har det vært konsert med Aram Khatchaturiams Spartacus og Gayaneh... (på gammel Decca SXL såklart). Mvh Vidar P
|
|
|
|
|
Loggført
|
Kilder; Naim CDS3/555PS - Linn LP12 Keel/Lingo2/Naim ARO/DV XV-1S - Naim NAT 05 Forsterker; Naim NAC 552 - NAP 500 - SuperLine Høyttalere; KEF Reference 207/2 Headfi; Naim Headline/Napsc/AKG K701/Sennheiser HD800 Div; Naim HiLine/Chord Co Signature/Naim Fraim
|
|
|
|
styx
|
 |
« Svar #19 Lagt ut: mai 22, 2005, 11:34:36 » |
|
Eminem Nas Xzibit Diaz Millencollin Lagwagon Nofx Marylin Manson Iron Maiden Rancid Nwa  Huhei, en uten gamlingsmak! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|