Hyggeligduality skrev:Jeg kommer nok en tur!
Jada, er å brukelig form her nå. Ble faktisk sjukemeldt ut uka 8)rolfozzy skrev:Er apeinfluensaen på retur nå da ?
Har du tatt ned det gule flagget ?
Skal se hva jeg kan få til 19. Da har du litt tid på deg til desinfisering av stua.JanR skrev:Jada, er å brukelig form her nå. Ble faktisk sjukemeldt ut uka 8)rolfozzy skrev:Er apeinfluensaen på retur nå da ?
Så føler du for en formiddagstur i morgen for eks så er det bare å hive seg i kjerra og komme.
Lørdag den 19 har jeg stua for meg sjøl, ungene åker opp etter barnetv så da er det fritt frem
/jan
Vet jo at du er en opptatt mann men du får se hva du får tilrolfozzy skrev:Skal se hva jeg kan få til 19. Da har du litt tid på deg til desinfisering av stua.JanR skrev:Jada, er å brukelig form her nå. Ble faktisk sjukemeldt ut uka 8)rolfozzy skrev:Er apeinfluensaen på retur nå da ?
Så føler du for en formiddagstur i morgen for eks så er det bare å hive seg i kjerra og komme.
Lørdag den 19 har jeg stua for meg sjøl, ungene åker opp etter barnetv så da er det fritt frem
/jan
Beskjeden er viderebringt til "djevelen" ...ops kjerringa mener jeg ;DErosLoveking skrev:katter er djevelens dyr.
For noe herk!! Får kløe i trynet og kvelningsfornemmelser bare jeg tenker tanken.![]()
![]()
![]()
![]()
bra du nevnte det...JanR skrev:Bør vel nevne at vi har katter her i huset, sånn fall i fall det skulle dukke opp noen med allergi.
På den andre siden så røyker vi ikke inne
/jan
Desverre så glemmer jeg å si i fra, som oftest.duality skrev:bra du nevnte det...JanR skrev:Bør vel nevne at vi har katter her i huset, sånn fall i fall det skulle dukke opp noen med allergi.
/jan
medesiner = check...
da er det greit![]()
bare man er klar over att det er katter i huset/har vært pleier det som oftes går bra, da man gjør ting litt annerledes.. holde henda bort fra ansikte og huske og vaske henda litt ofte så går det bra!JanR skrev:duality skrev:bra du nevnte det...JanR skrev:Bør vel nevne at vi har katter her i huset, sånn fall i fall det skulle dukke opp noen med allergi.
/jan
medesiner = check...
da er det greit![]()
Desverre så glemmer jeg å si i fra, som oftest.
Blitt flinkere nå
Har ett par kompiser som sliter med allergi, ovenfor pelsdyr, så er blitt litt mere bevist på "problemet"
/jan
Hjelper vel ikke stort å kaste ut kattene heller.duality skrev:bare man er klar over att det er katter i huset/har vært pleier det som oftes går bra, da man gjør ting litt annerledes.. holde henda bort fra ansikte og huske og vaske henda litt ofte så går det bra!JanR skrev:duality skrev:bra du nevnte det...JanR skrev:Bør vel nevne at vi har katter her i huset, sånn fall i fall det skulle dukke opp noen med allergi.
/jan
medesiner = check...
da er det greit![]()
Desverre så glemmer jeg å si i fra, som oftest.
Blitt flinkere nå
Har ett par kompiser som sliter med allergi, ovenfor pelsdyr, så er blitt litt mere bevist på "problemet"
/jan
Jo jeg vet.duality skrev:jaja, det er ikke katta i seg selv, men allt den legger fra segmen jeg er såppas rutinert att det ikke er noe stress
![]()
Jadaduality skrev:jeg må jobbe frem til 20.00 på lørdag, men kan kommer etter det (21.00).
holder dere på så lenge eller?![]()
da er det ikke noe problem da!JanR skrev:Jadaduality skrev:jeg må jobbe frem til 20.00 på lørdag, men kan kommer etter det (21.00).
Holder på så lenge vi orker. Jeg sitter gjerne oppe, altfor, lenge i helgene
Har jo stua for meg sjøl, da skal det brukes til max 8)
/jan
Hell no ;Dduality skrev:da er det ikke noe problem da!JanR skrev:Jadaduality skrev:jeg må jobbe frem til 20.00 på lørdag, men kan kommer etter det (21.00).
Holder på så lenge vi orker. Jeg sitter gjerne oppe, altfor, lenge i helgene
Har jo stua for meg sjøl, da skal det brukes til max 8)
/jan![]()
Som så ofte før her i livet.JanR skrev: