Kwil`s krok

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    HCS skrev:
    Gratulerer kwil! Detta var gøy. Spent på lytteinntrykk, "stram" er heller ikke noe jeg liker. Nå synes jeg ikke akkurat 100SB har det problemet. Regner med at du skriver noen linjer på Kora tråden når du får summet deg litt. Og ja, veldig lekre, som alt annet Kora lager.. :)
    Takker så mye HCS.

    Klarte ikke å dy meg, måtte teste disse. Jeg får gi meg ut på noen betraktninger i Koratråden etterhvert. Du må gjerne se om du får tatt en tur på riktig side av dammen du også (selv om jeg vet du ikke er særlig begeistret for Focal, som spiller her, tåler det jeg :D). Det har blitt bru :eek:
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei!!
    Greier ikkje å sjå meg mett på desse blokkene dine....vakkert..
    Får vi lytteinntrykk snart.....spent!!!
     
    H

    Hugh

    Gjest
    Fantastisk anlegg! Gratulerer med nye forsterkere. Fransk synergieffekt?
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    kwil skrev:
    HCS skrev:
    Gratulerer kwil! Detta var gøy. Spent på lytteinntrykk, "stram" er heller ikke noe jeg liker. Nå synes jeg ikke akkurat 100SB har det problemet. Regner med at du skriver noen linjer på Kora tråden når du får summet deg litt. Og ja, veldig lekre, som alt annet Kora lager.. :)
    Takker så mye HCS.

    Klarte ikke å dy meg, måtte teste disse. Jeg får gi meg ut på noen betraktninger i Koratråden etterhvert. Du må gjerne se om du får tatt en tur på riktig side av dammen du også (selv om jeg vet du ikke er særlig begeistret for Focal, som spiller her, tåler det jeg :D). Det har blitt bru :eek:
    Må innrømme at mitt syn når det gjelder Focal har blitt mer nyansert etter mitt eierskap av Alcore i sin tid. Focal har gitt meg noen særs gode opplevelser i andre høytalerkonstruksjoner som jeg har vært så heldig å få høre. Jepp, tur blir det nok om ikke lenge. kunne tatt et laugstreff hos deg hvis du vil.. Til de "stakkarene" som går glipp av Kora's vakre kreasjoner legger jeg ved et bilde av mine... :D. Godt å vite at det iallefall er to stolte eiere ved Mjøsens kalde bredder ;D
     

    Vedlegg

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    HCS skrev:
    kwil skrev:
    HCS skrev:
    Gratulerer kwil! Detta var gøy. Spent på lytteinntrykk, "stram" er heller ikke noe jeg liker. Nå synes jeg ikke akkurat 100SB har det problemet. Regner med at du skriver noen linjer på Kora tråden når du får summet deg litt. Og ja, veldig lekre, som alt annet Kora lager.. :)
    Takker så mye HCS.

    Klarte ikke å dy meg, måtte teste disse. Jeg får gi meg ut på noen betraktninger i Koratråden etterhvert. Du må gjerne se om du får tatt en tur på riktig side av dammen du også (selv om jeg vet du ikke er særlig begeistret for Focal, som spiller her, tåler det jeg :D). Det har blitt bru :eek:
    Må innrømme at mitt syn når det gjelder Focal har blitt mer nyansert etter mitt eierskap av Alcore i sin tid. Focal har gitt meg noen særs gode opplevelser i andre høytalerkonstruksjoner som jeg har vært så heldig å få høre. Jepp, tur blir det nok om ikke lenge. kunne tatt et laugstreff hos deg hvis du vil.. Til de "stakkarene" som går glipp av Kora's vakre kreasjoner legger jeg ved et bilde av mine... :D. Godt å vite at det iallefall er to stolte eiere ved Mjøsens kalde bredder ;D

    Må gjerne ta med flere HCS, ekstra kaffekoking klarer jeg. Alltid hyggelig med besøk av likesinnede "halvgærninger" (håper de tåler sol da, den er oppe til langt på kveld på denne siden av mjøsa ;))

    [attach=
     

    Vedlegg

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Vel, som jeg har annonsert, har jeg flere bilder av pappesker jeg ::)
     

    Vedlegg

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Du har tenkt å avblåse finanskrisen på egenhånd du?
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Trondmeg skrev:
    Du har tenkt å avblåse finanskrisen på egenhånd du?
    Offentlig supsidiert luselønn jeg. Opp/ ned, same shit :'(

    Mere kommer, noen må ha mat nå!
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    kwil skrev:
    Vel, som jeg har annonsert, har jeg flere bilder av pappesker jeg ::)
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    RBN skrev:
    kwil skrev:
    Vel, som jeg har annonsert, har jeg flere bilder av pappesker jeg ::)
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    Fillern, jeg må avgårde å hjelpe en med innstilling av en Sms-1. Sorry, skal ikke gjøre det mere, bildene kommer i rask rekkfølge når jeg er i gang igjen.
     

    chako

    Medlem
    Ble medlem
    17.12.2007
    Innlegg
    14
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    4
    Jeg får ta på meg skylden for tråden ble forsinket :'( men takk for hjelpen kwil med innstilling av sms1.Det ble forandringer gitt ;D
    men nok om det vi vil ha noen flere bilder fra deg nå............. ???
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    chako skrev:
    Jeg får ta på meg skylden for tråden ble forsinket :'( men takk for hjelpen kwil med innstilling av sms1.Det ble forandringer gitt ;D
    men nok om det vi vil ha noen flere bilder fra deg nå............. ???
    Bare hyggelig det vet du ;) Og ja, om jeg hater å innrømme det så hjelper basskorrigeringen betydelig både hos deg og meg ;)

    Forresten gratulerer igjen så mye med gårsdagen og velkommen etter med rundt tall, feire med måte i helga ::)

    Mere kommer snart.
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Trondmeg skrev:
    Ny RIAA igjen?
    Nei da, unge mann. :)
    Dvs. du nærmer deg.

    Det hele startet med at jeg i villfarelse kom i skade for å selge vinylsnurrern min, tror det var tidlig høst 07.

    Dette angret jeg jo selvf. raskt, men intet skjedde før et impulskjøp under Horten messa i høst. Audioaktøren hadde en Lp-2 m/ Mørch DP-6 og en ASR-mini stående.
    Vel, Alfaen din var ihvertfall rimelig fullastet på tilbaketuren :)

    Hadde bestemt meg for fast spiller denne gang (hadde Gyro/ DP-6 sist).



    Tilfeldigheten ville det slik at en Vdh. Grasshopper III-GLA havnet på armen, dette syntes jeg ble skikkelig moro og det har siden ikke vært tvil om foretrukket kilde her i huset :)




    ASR- Riaa`n ble solgt til fordel for en Whest Ps.20. Desverre viste denne seg å funke bare i en kanal ved ankomst. Selgeren var en svært real kar (fra forumet her), den ble sendt på service men da den måtte til hjemlandet tok jeg ved tilbudet om å heve kjøpet (kunne ikke leve lenge uten vinyllyd). Basert på inntrykket fra EN kanal kjøpte jeg i stede deres nye innstegsmodell Whest Two. Den spiller her nå og leverer forbausende godt. betydelig bedre en ASR her. I grunn veldig lik en NJK riaa jeg hadde til utprøving i mellomtiden, selv om den nok må sies å være enda et lite hakk hvassere i dynamikken men med svært lik klangsignatur. Vel, det er flere alternativer som lurer i bakhodet når det kommer til Riaa, vi får se.

    Esken inneholder noe som skal brukes på denne:
     

    Vedlegg

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    her var det mye snadder på en gang, kiwil.
    gratulerer med storshopping!

    gleder meg til å se armen, hehe. ;)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Og da vet jeg hva det er. Gr..........
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Gago skrev:
    her var det mye snadder på en gang, kiwil.
    gratulerer med storshopping!

    gleder meg til å se armen, hehe. ;)
    Nei da, du tar feil Gago ::)

    Men jeg slet fælt med noe uforutsette problemer under oppsetting.
    Rota no jæ... også ::)
     

    Vedlegg

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Trondmeg skrev:
    Og da vet jeg hva det er. Gr..........
    Du er jo forhåndsinformert så.....
    Armen har ligget og godgjort seg noen dager før jeg ville ta tak i jobben, jeg er jo en novise i faget, desuten er bruskanvisningen fra en tidligere modell og stemmer ikke helt overens med denne (skulle vært et tillegg, som ikke medfulgte)

    Gago var inne på noe, det var under litt mailing ift. en SME V at denne armen ble mere aktuell :D
     

    Vedlegg

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei Kwil.....dæven for en lekkerbisken....

    Skal du selge dp6 ern din nå da eller ?

    Mvh Espen
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    ssm skrev:
    Hei Kwil.....dæven for en lekkerbisken....

    Skal du selge dp6 ern din nå da eller ?

    Mvh Espen
    Takker :D

    Jeg ble meget fornøyd selv også, både med utseende og LYD :eek:;D

    Mørch`n, får jeg nok forsøke å omsett ja, kan ikke legge alt på lager heller! (Det er plass til TO armer på spilleren da men....)
     

    Vedlegg

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Flott arm. Veldig bra. Du kan trygt selge DP6en nå.
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Trondmeg skrev:
    Flott arm. Veldig bra. Du kan trygt selge DP6en nå.
    Prøvde å skrive dette i sta også men det ble borte.

    Armen er jo egentlig en lek å sette opp (hvis en er litt mere oppgående enn meg)

    Sleit som f.... justerte etter alle kunstens regler, men Pu`n ville ikke innover på plata, armen gjorde liksom motstand, Måtte krype til korset, maile selgeren, fikk kjapt svar, beskyttelskappa på pivioten satt på :p :p Det værste var at jeg hadde hatt den oppe og registrerte den blå plast koppen uten å tenke mere over det :-[ :-[
    man lærer så lenge.......

    Vel, det medfølger en adapert å sette på spillerens senterspindel og et hull i headshellet hvor denne skal passe, altså enkelt å finne rett avstand for arm fra senter. Likedan med PU, et verktøy som festets på headshell med en innretning som viser nøyaktig hvordan nåla skal stå i arm. FERDIG ;D (Vel, fikk ikke denne innstillingen til å stemme med protractoren jeg lånte av deg, vet ikke hva som er rett men det spiller ihvertfall som f..... )

    Justeringer ellers var jo også veldig brukervennlig på denne armen ;).
    Ser frem til å få testplate å finjustere etter!

    Var forberedt på forbedret bass, men fytti katta.....Hvor mye kan en arm å henge PU`n i, ha å bety a?:) Ble veldig artig dette gitt ;D ;D

    Vinyl var konge fra før, er Konge, Keiser og Pave vs. Cd her nå IMHO

    Ps. Eneste jeg sliter litt med støy (innstrålt?) Nettadaperen til Pc`n er pyton, blir masse brum, samme med taklysene (12v trafoer) men har litt også når alt dette er utkoblet, dette må jeg forsøke å finne ut av)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Inspirerende lesning og flott arm. Fikk plutselig lyst til å senke finanskrisa og shoppe seriøs pickup. Glideren blir veldig innsteg sammenlignet med gresshoppa.
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Da var`n på plass ja. Herlige saker.
    Husker en herremann på Horten messa vi måtte jobbe hardt med for å lette på lommeboka hos Terje Troll. Angrer vel ikke på det nå? Bare så vidt at det ikke ble togtur på deg også siden Alfa'n til Trond kanskje ikke er verdens største kassebil. Store esker med platespiller samt tre staute karer fra flatbygda tar sin plass i en pygme bil.
    Glemte også helt rommet med Ayra høyttalere pga platesnurre kjøp :-[
    Har du lagt hockey puckene på hylla og fått ordentlig platevekt/strammer?
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Trondmeg skrev:
    Inspirerende lesning og flott arm. Fikk plutselig lyst til å senke finanskrisa og shoppe seriøs pickup. Glideren blir veldig innsteg sammenlignet med gresshoppa.
    Nå har ikke jeg fått hørt spilleren din men den er jo sinnsykt flott og meget bar, du har garantert mere å hente ut av denne. (Også du som la den ut for salg a gitt:-\)

    Ta med noen vinylplater neste gang du skulle finne på å forville deg opp i fjellheimen.(De kan jo få noen runder i USC-vasker, så får du testet om det gjør noen forskjell også)
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    RBN skrev:
    Da var`n på plass ja. Herlige saker.
    Husker en herremann på Horten messa vi måtte jobbe hardt med for å lette på lommeboka hos Terje Troll. Angrer vel ikke på det nå? Bare så vidt at det ikke ble togtur på deg også siden Alfa'n til Trond kanskje ikke er verdens største kassebil. Store esker med platespiller samt tre staute karer fra flatbygda tar sin plass i en pygme bil.
    Glemte også helt rommet med Ayra høyttalere pga platesnurre kjøp :-[
    Har du lagt hockey puckene på hylla og fått ordentlig platevekt/strammer?
    Hører jeg noe piping om grombilen :) Satt godt jeg ;) (Når jeg tenker meg om var det kanskje like greit det var uvær, slik at jeg lot min stå i garasjen og brukte den gamle Subaru`n når jeg hentet forsterkerene. Det var noen svære esker :)

    Vel, slike som Tronmeg som har satt seg fore å befolke halve bygda burde kanskje vurdere større bil, eller ;)


    Hockeykarieren har jeg lagt på hylla, nå er det 800g syrefast som er tingen
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    RBN skrev:
    Da var`n på plass ja. Herlige saker.
    Husker en herremann på Horten messa vi måtte jobbe hardt med for å lette på lommeboka hos Terje Troll. Angrer vel ikke på det nå? Bare så vidt at det ikke ble togtur på deg også siden Alfa'n til Trond kanskje ikke er verdens største kassebil. Store esker med platespiller samt tre staute karer fra flatbygda tar sin plass i en pygme bil.
    Glemte også helt rommet med Ayra høyttalere pga platesnurre kjøp :-[
    Har du lagt hockey puckene på hylla og fått ordentlig platevekt/strammer?
    Pygmebil? Hmmmm..... Vakker er den uansett. Og veldig engasjerende på veien. Men, vi fikk med både folk og platespiller og hva skal man da med ledig plass?
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    kwil skrev:
    RBN skrev:
    Da var`n på plass ja. Herlige saker.
    Husker en herremann på Horten messa vi måtte jobbe hardt med for å lette på lommeboka hos Terje Troll. Angrer vel ikke på det nå? Bare så vidt at det ikke ble togtur på deg også siden Alfa'n til Trond kanskje ikke er verdens største kassebil. Store esker med platespiller samt tre staute karer fra flatbygda tar sin plass i en pygme bil.
    Glemte også helt rommet med Ayra høyttalere pga platesnurre kjøp :-[
    Har du lagt hockey puckene på hylla og fått ordentlig platevekt/strammer?
    Hører jeg noe piping om grombilen :) Satt godt jeg ;) (Når jeg tenker meg om var det kanskje like greit det var uvær, slik at jeg lot min stå i garasjen og brukte den gamle Subaru`n når jeg hentet forsterkerene. Det var noen svære esker :)

    Vel, slike som Tronmeg som har satt seg fore å befolke halve bygda burde kanskje vurdere større bil, eller ;)


    Hockeykarieren har jeg lagt på hylla, nå er det 800g syrefast som er tingen
    Man skal lide for skjønnheten. Og de små aracuaner klager ikke for de har forstått at forgivning, image og småsærhet også er viktige kvaliteter for en bil.
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Trondmeg skrev:
    kwil skrev:
    RBN skrev:
    Da var`n på plass ja. Herlige saker.
    Husker en herremann på Horten messa vi måtte jobbe hardt med for å lette på lommeboka hos Terje Troll. Angrer vel ikke på det nå? Bare så vidt at det ikke ble togtur på deg også siden Alfa'n til Trond kanskje ikke er verdens største kassebil. Store esker med platespiller samt tre staute karer fra flatbygda tar sin plass i en pygme bil.
    Glemte også helt rommet med Ayra høyttalere pga platesnurre kjøp :-[
    Har du lagt hockey puckene på hylla og fått ordentlig platevekt/strammer?
    Hører jeg noe piping om grombilen :) Satt godt jeg ;) (Når jeg tenker meg om var det kanskje like greit det var uvær, slik at jeg lot min stå i garasjen og brukte den gamle Subaru`n når jeg hentet forsterkerene. Det var noen svære esker :)

    Vel, slike som Tronmeg som har satt seg fore å befolke halve bygda burde kanskje vurdere større bil, eller ;)


    Hockeykarieren har jeg lagt på hylla, nå er det 800g syrefast som er tingen
    Man skal lide for skjønnheten. Og de små aracuaner klager ikke for de har forstått at forgivning, image og småsærhet også er viktige kvaliteter for en bil.
    Er dette noe de har FORTSTÅTT eller er INNDOKTRINERT?

    Vel, uansett, resultatet er jo det samme ;D Målet helliger midlet ;)
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    kwil skrev:
    Trondmeg skrev:
    kwil skrev:
    RBN skrev:
    Da var`n på plass ja. Herlige saker.
    Husker en herremann på Horten messa vi måtte jobbe hardt med for å lette på lommeboka hos Terje Troll. Angrer vel ikke på det nå? Bare så vidt at det ikke ble togtur på deg også siden Alfa'n til Trond kanskje ikke er verdens største kassebil. Store esker med platespiller samt tre staute karer fra flatbygda tar sin plass i en pygme bil.
    Glemte også helt rommet med Ayra høyttalere pga platesnurre kjøp :-[
    Har du lagt hockey puckene på hylla og fått ordentlig platevekt/strammer?
    Hører jeg noe piping om grombilen :) Satt godt jeg ;) (Når jeg tenker meg om var det kanskje like greit det var uvær, slik at jeg lot min stå i garasjen og brukte den gamle Subaru`n når jeg hentet forsterkerene. Det var noen svære esker :)

    Vel, slike som Tronmeg som har satt seg fore å befolke halve bygda burde kanskje vurdere større bil, eller ;)


    Hockeykarieren har jeg lagt på hylla, nå er det 800g syrefast som er tingen
    Man skal lide for skjønnheten. Og de små aracuaner klager ikke for de har forstått at forgivning, image og småsærhet også er viktige kvaliteter for en bil.
    Er dette noe de har FORTSTÅTT eller er INNDOKTRINERT?

    Vel, uansett, ressultatet er jo det samme ;D Målet helliger midlet ;)
    Hm, kanskje noe for barnevernet allikevel........
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    RBN skrev:
    kwil skrev:
    Trondmeg skrev:
    kwil skrev:
    RBN skrev:
    Da var`n på plass ja. Herlige saker.
    Husker en herremann på Horten messa vi måtte jobbe hardt med for å lette på lommeboka hos Terje Troll. Angrer vel ikke på det nå? Bare så vidt at det ikke ble togtur på deg også siden Alfa'n til Trond kanskje ikke er verdens største kassebil. Store esker med platespiller samt tre staute karer fra flatbygda tar sin plass i en pygme bil.
    Glemte også helt rommet med Ayra høyttalere pga platesnurre kjøp :-[
    Har du lagt hockey puckene på hylla og fått ordentlig platevekt/strammer?
    Hører jeg noe piping om grombilen :) Satt godt jeg ;) (Når jeg tenker meg om var det kanskje like greit det var uvær, slik at jeg lot min stå i garasjen og brukte den gamle Subaru`n når jeg hentet forsterkerene. Det var noen svære esker :)

    Vel, slike som Tronmeg som har satt seg fore å befolke halve bygda burde kanskje vurdere større bil, eller ;)


    Hockeykarieren har jeg lagt på hylla, nå er det 800g syrefast som er tingen
    Man skal lide for skjønnheten. Og de små aracuaner klager ikke for de har forstått at forgivning, image og småsærhet også er viktige kvaliteter for en bil.
    Er dette noe de har FORTSTÅTT eller er INNDOKTRINERT?

    Vel, uansett, ressultatet er jo det samme ;D Målet helliger midlet ;)
    Hm, kanskje noe for barnevernet allikevel........
    Du må huske, det er DU som ikke har skjønt dette (med bil altså), VI har gjort det ::)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Thathathatha, dere tuller dere over sidelinjen med feilforstått bilprat. Jeg satser på Alfa GT neste gang. Vakreste bil under 1 mill.
    Back to topic gutter. Dere drikker for lite. Benz LP eller vdH?
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Trondmeg skrev:
    Back to topic gutter. Dere drikker for lite. Benz LP eller vdH?
    Kjøpe, kjøpe, kjøpe sa....... hvem hadde handleADHD?
    Jeg har bare hørt slike Benz sinne topppklaasse PU`r i demo. Her benyttet jeg L04 på Gyro/dp-6, uten sammenlikning forøvrig så låt vdH. betydelig mere oppløst her (benyttet samme type arm og riaa, annet drivverk)

    har du noe på hånda?

    (enig i at jeg drikker for lite, men i kveld har det da blitt litt, men nå må jeg backe ut, plikter kaller ;D)
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    OK, dere får leve i troen. Fader`n på 81 har nettopp kjøpt seg japse med tiptronic. Han skjønner ikke hva de metall greiene bak rattet er til. Han får heller ikke skrudd av "hu dama som snakker svensk" og ber han om å snu hele tiden. Får ofre et par timer i helgen å trykke og forklare litt. Ble nok litt for avansert for den gamle, men bilen er beintøff den i eggeskall hvit med sotete ruter,senket, 40 profil dekk med svart matte felger og fett anlegg med sub. Kanskje vi kan låne den til Horten i år så kan vi kjøpe et sett med Trioer inkl basshorn og putte baki.
    Back to topic. Solgte for ikke lenge siden gyrodec med Glider og dp 6. Det var en grunn for det og etter å ha hørt riggen til kwil, uten den nye armen, så hadde jeg helt klart ristet lommeboka og gått for vdh.
    Kanskje du da hadde drukket litt mindre?
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Drikke mindre? Et fast holdepunkt i tilværelsen skal man vel ha?
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Ok, jeg skal ikke ødelegge for deg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn