Kvinnfolk og hifi.

Hvorfor er kvinnfolk imot bra hifi?

• Mangler de ett lyttegen?

Stemmer: 0 0.0%
  • Er de totalt umusikkalske?

• Blir det for stort?

• For dyrt?

• Totalt antall stemmer
    1
Y

ymir

Gjest
Hei

Umusikalske kvinner.Nei:Dersom en ser på kjønnsfordelingen i symfoniorkestrene de senere år så er kvinne representasjonen økt betraktelig.
Det samme ser ut til å være tilfelle i musikk korpsene i Norge.Da jeg hadde min korte kariere i starten av 70årene var flertallet gutter.Idag er korpset som mine to barn er med i bestående av 4 gutter og 14 jenter.Ser en på noen av solistene som er kommet frem de siste årene så er det mange kvinner.Så dette med HiFi er nok en gutte ting på lik linje med bil,båt og hytte,dvs vi menn jakter på status symboler som vises utad,dvs bil,båt,hus jobb,og innad i gutteklubben,dvs.HiFi,kamera,mynter,frimerker,literatur???,LP Cd????

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.744
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Ulf-B skrev:
bjornh skrev:
Fine hus, fine møbler, fine ting, -men hei du, skrek hun: Hva skal du rote dette til med en masse ledninger og dingser som ser stygge ut for? Du ødelegger mitt prosjekt med å gjøre dette stilig og i henhold til hvordan det skal se ut! (jfr. motemagasiner, HTH reklamene, møbelkataloger ++++). Du bor på en måte ikke her. Det er mitt hjem, en kvinnes hjem som skal se orntlig ut!!! Du skal ikke rote det til nå som jeg holder på med mitt prosjekt.

Mvh. Bjørn
Hehe - men akkurat her må jeg gi min bedre halvdel (litt) rett. Hun har nemlig gjentatte ganger gjort meg oppmerksom på at når hifibrosjyrene viser hvordan hifi tar seg ut i de fineste stuer, ser man aldri en ledning - verken av den typen som er nødvendig for å koble alle boksene til strømnettet eller av den typen som skal overføre signaler mellom boksene. Man ser bare pene bokser - ganske ulikt slik det vil bli seendes ut i virkeligheten.
Akkurat der har jeg truffet greit, men så har jeg nok tatt mer enn mannfolks vanlige andel av interiørministeriet her. Er det 40cm synlig hifiledning her? Noe slikt.

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
382
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Jeg har en litt annen vinkling da kjæresten min og jeg ikke bor sammen. Når vi skal kose oss med vin mat og etterhvert god musikk så hinter min bedre halvdel om at vi "tar det hos meg". Av den enkle grunn at mitt anlegg er mere moro og da spiller bedre en flatskjermen med dertil dårlige høytalere. Hun er inneforstått med at den dagen vi flytter sammen så kommer anlegget med på kjøpet. Hun bor i hus så det er lite tvil om hvilket hus det måtte bli. Konklusjonen i mitt tilfelle er at de ofte vet hva som er kvalitet, men at vi kanskje må jenke oss litt på størrelser og utseende på komponenter.

R

rico

Gjest
Hos oss er det kvinnen i huset som har okkupert stuen med full Gamut pakke både på høyttaler og forsterker siden, ny platespiller og rør riaa har hun nettopp kjøpt seg, spilleren setter hun opp og justerer selv, hun satte forresten opp og justerte min også og jeg tuller faen ikke. Posten kommer med pakker med kabler og greier innimellom også. Synes det er helt OK jeg :). Det eneste er at platene hun kjøper kommer tilfeldigvis i samme pakke som mine og på samme regningen som mine :). Hun er født med en musikkinteresse som få har og satte tidlig pris på god musikk med god lyd, lenge før veiene våre krysset.
Hun er nok mer objektiv enn meg og andre jeg kjenner så hun er god og ha når man skal spille for å lytte lyd.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.083
Torget vurderinger
1
Ulf-B skrev:
Arve: Det du skriver om barn, vekker gode minner. Nå har de tre barna våre heldigvis flyttet ut for godt - og har naturligvis fått seg hvert sitt anstendige stereoanlegg. Alle har satset på stereo, og de to guttene har gravd dypest i lommeboken - ER hifi en guttegreie?? Begge har anlegg som i nypris ligger i overkant av 100.000 - selv uten verken CDspillere, tunere, eller platespillere. Men så låter det uforskammet bra. Datteren min ligger ikke langt etter - men har ikke nådd opp til 100.000 kroners grensen ennå. Men hun har de feteste høyttalerkablene av dem alle.

Men det jeg egentlig skulle si, er at mens alle disse tre bodde hjemme og dyrket sin musikkinteresse på hvert sitt barneværelse - i tillegg til at de hadde kølappsystem på fars anlegg både i stuen og i TVstuen - da var det liv i huset. Det var kona som fikk ta det meste av den støyten - og støyen - hjemmeværende som hun var i den perioden - så på en måte skjønner jeg henne veldig godt når hun nå allerhelst vil ha ro i huset. Hun har fått mer enn sin tilmålte dose.
Spørsmålet du bør stille deg: hva sosialisering har å si. Guttene har en Hi-Fi gal far. Jenta har en Hi-Fi gal far. Her er sosialisering lett å skjønne som påvirkning gjeonnom de normer og verdier som har kommet til uttrykk gjennom fars handlinger. Til og med på kabelsiden.

;)

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
erato skrev:
I følge hjerneforskere har kvinner langt mindre igjen av "steinalderhjernen" enn menn - sagt på en annen måte, de er kommet lenger i evolusjonen....
Kvinner har jo pupper også. ;D Det skyldes vel at det er kommet lengre i evolusjonen der også ::)

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Ulf-B skrev:
Jeg tror at den store feilen mange hifi-interesserte gjør, er at de tar det for gitt at de skal kunne drive med hobbyen sin i husets oppholdsrom. Det er helt feil, sier kona – hobbyer skal bedrives i husets hobbyrom. Gjelder både kvinner og menn, det siste.
Og TV-titting regnes ikke som hobby?

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.083
Torget vurderinger
1
frans skrev:
erato skrev:
I følge hjerneforskere har kvinner langt mindre igjen av "steinalderhjernen" enn menn - sagt på en annen måte, de er kommet lenger i evolusjonen....
Kvinner har jo pupper også. ;D Det skyldes vel at det er kommet lengre i evolusjonen der også ::)
Hvis man leser hva jeg har skrevet tidligere, så er den påstanden om kvinnens steinalderhjerne pretty far fetched -en generalisering på et grunnlag som ikke finnes. Hun er rå natur. Bortsett fra når man implanterer silikon og botox og all mulig annet tull for å manipulere speilingseffekten. Men are the target.

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
frans skrev:
Ulf-B skrev:
Jeg tror at den store feilen mange hifi-interesserte gjør, er at de tar det for gitt at de skal kunne drive med hobbyen sin i husets oppholdsrom. Det er helt feil, sier kona – hobbyer skal bedrives i husets hobbyrom. Gjelder både kvinner og menn, det siste.
Og TV-titting regnes ikke som hobby?
Hehe. Vi har et eget TVrom, vi - for denne hobbyen. Der har TVtitting førsteprioritet - bannlyst ellers i huset. Jeg har snekkerbod også. Der har snekring førsteprioritet - bannlyst ellers i huset. Begynner å få noe som ligner på et eget musikkrom også - der musikk har førsteprioritet. Det kommer seg - smått om senn.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.083
Torget vurderinger
1
-og i musikkrommet skal det bannlyses..? ;D

up

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.02.2002
Antall liker
5
Et fruentimmer som alene bestemme over all innredning i huset er egoistisk og bryr seg ikke om den andre parts smak og interesser.

Hvorfor da godta stygge blomsterpotter i vinduet og settebord med familiebilder, viss mannen i huset ikke liker det ?
Jeg forslår at de som plages av WAF også tar i bruk *) MAF ( man acceptance factor ), eller er tradisjonene for sterke ?

Det hele dreier seg å ta hensyn til hverandre i et parforhold ! :)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.083
Torget vurderinger
1
Nå var det slik at jeg konstruerte en tenkt situasjon om et motsetningsforhold. Jeg tror ikke at det er heeelt på jordet. Jeg opplever stadig vekk at menn har lagt ting på hylla, dvs. Hi-Fi fordi "familielivet" har bestemt at det ikke passer, at det er i veien, at det er for dyrt, at det kan sette litt bort en stund.

Jaja. Sett at jeg liker å lese bøker, men så får jeg ikke lov til det fordi det tar så mye tid hjemme på ettermiddagen og på fridagene mine. Det spørs om ikke det hadde blitt et frustrerende "fengsel" over tid.....

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.046
lasset skrev:
Jeg har erfart ved flere anledninger at damer hater hifi.
Hvorfor er dem så negative?? ???
Kvinnfolk er glimrende som evalueringsinstrument for HiFi. De har ingen forhold til merker og status, for dem er boxen den samme om det står Denon eller Linn på. De lytter mere uten "forutsetninger" og er mere ærlige i sin bedømmelse i hva som låter godt eller dårlig. Dette så lenge hun ikke vet at mannen har jobbet 1000 overtidstimer for å få råd til nettopp denne boxen, da vil hun jatte med ham...

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
bjornh skrev:
Nå var det slik at jeg konstruerte en tenkt situasjon om et motsetningsforhold. Jeg tror ikke at det er heeelt på jordet. Jeg opplever stadig vekk at menn har lagt ting på hylla, dvs. Hi-Fi fordi "familielivet" har bestemt at det ikke passer, at det er i veien, at det er for dyrt, at det kan sette litt bort en stund.

Jaja. Sett at jeg liker å lese bøker, men så får jeg ikke lov til det fordi det tar så mye tid hjemme på ettermiddagen og på fridagene mine. Det spørs om ikke det hadde blitt et frustrerende "fengsel" over tid.....
Det blir litt annerledes med lyd, synes jeg. Lyden fra stereoanlegget er overalt - ikke lett å gjemme seg unna for den som vil ha en stille stund hvis anlegget står på for fullt. Hjemme hos meg er det ikke de tre stereoanleggene som er problemet, men lyden de lager. Ro i heimen er en slags menneskerett - der har jeg faktisk stor forståelse for kona. Jeg synes heller ikke noe om at hun setter på radioen for fullt når jeg har lyst til å slappe av med en bok eller bare sitte og høre på stillheten. Den som støyer, må finne seg i begrensninger.

At man ikke får lese en bok, eller ikke får lov til å gjøre andre ting man har lyst til å gjøre - bare fordi partneren skal ha oppmerksomhet - det er en annen variant av "kontrollere-hverandre"-leken som man finner i mange former. Eller "synes du .... er viktigere enn meg?" ritualet. Hvor mye musikk man "får lov til" å spille KAN være en del av dette, men jeg er åpen for at selve lyden kan være et reelt og selvstendig problem. Særlig for en som liker å spille såpass høyt som jeg gjør - musikk skal ikke bare høres, den skal føles litt også.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Fasit: Damer er i mot alt som kan redusere skravlingen deres. Vi skal lytte til dem og ikke til musikk.

dimm

Medlem
Ble medlem
29.03.2008
Antall liker
0
jeg også glad for at samboeren min er forståelsesfull for min hobby.. klager ikke for mye når jeg drar i hus noen nye høytalere, sub eller effektforterker og må til slutt innrømme at lyden ble veldig bra og at det ikke ble så grusomt dominerende som hun trodde..

fornøyd så langt.. får de hva hun sier når hun får de den nye svs tube-sub'en jeg venter på :)

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.272
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
@ Ulf-B:
DEt MÅ jo være noe riv ruskende galt hvis det blir snakk om hvor mye musikk du "får love til å høre"...............
Eller setter du begrensninger på hvor mye tid fruen "får se på tv"?.................

mvh
Proffen

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
TVtitting og musikkspilling blir ikke det samme – slik kona og jeg har innrettet oss. Hvis kona har lyst til å se på TV, gjør hun det i TVstuen der vi har TVen og uansett hva hun ser på eller hvor høyt hun har lyden på, er det helt uproblematisk. Jeg kan sitte i stuen og spille musikk, eller jobbe litt på PCrommet – med musikk til arbeidet – ja, jeg kan t.o.m. gå og legge meg for å sove hvis jeg vil. Hennes TVtitting forstyrrer altså ikke meg. Hadde vi hatt TVen i stuen eller et annet mer sentralt sted i huset, hadde det blitt noe annet – men i vårt tilfelle er TVtitting en aktivitet som kan foregå helt uten å sjenere den som ikke ser på TV.

Med musikken min blir det litt annerledes. Når jeg innimellom spiller så høyt som jeg har lyst til å spille – og det er HØYT – da både høres det og føles det fysisk i hele huset. Hvis man tøyer begrepet forurensning til å omfatte sjenerende og uønsket lyd, kan man si at jeg fra tid til annen forurenser innemiljøet her hjemme. Setter det på spissen nå – men den eneste måten kona kan slippe unna den uønskede lyden jeg lager, er å gå ut av huset. Det synes jeg er feil. Til en viss grad må hun finne seg i en ”normal” dose med høy musikk – og det er hun med på – men jeg er forholdsvis unormal, tror jeg. Så jeg godtar at hun sier fra når hun synes hun har fått nok høy musikk. Skal jeg derimot spille på mer ørevennlige lyttenivåer, er det helt uproblematisk. Jeg har tre gode musikkanlegg, og jeg kan alltid spille på ett av dem uten å forstyrre henne.

M.a.o. er det ingen begrensninger her hjemme m.h.t. hva vi bruker tiden til - verken m.h.t. til TVtitting eller musikkspilling. Men vi er enige om at i den grad slike aktiviteter forstyrrer urimelig, er det greit å si fra – og så tar vi det derfra. Med utgangspunkt i at den som forstyrrer må være den som har ansvaret for å slutte å forstyrre. Vi bor tross alt sammen – og det er like mye hennes hus som mitt – og da blir det litt gi og ta på visse områder.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Jeg har eget rom for hifi anlegget, det er mitt og jeg bestemmer.
Vi har en tv krok inne på stua, med rundt omkring anlegg, flatskjerm osv. ikke veldig bra, men bra nok til tv titting.
Jeg hadde et krav angående det interiørmessige, brunevarer bestemmer jeg....
På kjøkkenet har jeg forøvrig en gammel Radionette som kona synes er knall fin :)

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
590
Torget vurderinger
2
bjornh skrev:
Det går nok mye på verdier og normer også. Ergo er det et element av "kultur" i måten kvinner i mange tilfeller tenker på. Umusikalske er de ikke. Men det er faktisk slik at kvinner også er kjøpere og eiere av stereoanlegg. Det er en viss fare for at slike diskusjoner utvikler seg til en enten-eller diskusjon. Overgangene er nok langt mer glidende enn som så. De fleste gutter/menn jeg kjenner har ikke et engang det jeg vil definere som et bra anlegg en gang. Det er kanskje verdt å huske på..!

Mvh. Bjørn

PS. Mange gutter ække intressert i foppall.
Stemmer bra det Bjørn. Kjerringa mi e mest glad førr at æ ikkje e fotballgal. Og så har vi 2 stuer,det e genialt i det lange løp.Men ho liker musikk,bare i mindre doser ;D
mvh Filip

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
382
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Fikk overtalt damen til nyinnkjøp av Dali concept 1 høytaler til leiligheten hennes igår. Spiller fint på min gamle Nad 216-1000 combo.
Hun ble positivt overrasket over lyden og utseende på disse små nette høytalerne. Stands er under DIY planlegging, morro og kunne prøve seg på det også.

:D :D :D :D :D
Artig med litt annet enn bare tv lyd på besøk!!!!!

niels

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.10.2002
Antall liker
1.338
Sted
Nadadouro, Portugal
Hmmm, ikke nok med at jeg støvsuger, vasker vinduer, maler, rydder boden, betaler regninger, holder budget, ser til der er olje og vann på konens bil, lager mat osv osv, jeg får også kjeft om høyttalerne er flyttet 2 cm.
Noen der kjender et bra bofellesskab?

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Hehe - bare finn ut hvor høyttalerne skal stå, du - så ordner det seg nok. Det verste du kan gjøre, er å flytte på greiene dine. Har du først fått dem inn i huset, må du male dem i kamuflasjefarge og aldri gjøre noe som gjør at de tiltrekker seg oppmerksomhet. I beste fall kan du håpe på at du kan bytte dem ut med noe som har samme farge, er like stort og som ser helt likt ut.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
uttalelse fra min kone her forleden.
Jeg quoter, og dermed blir det litt trøndersk.

"ivar, faen, æ savne anlægge, d å spæll ei plat, hør på musikk heile tia, d ska bli så bra når vi får d på stua 'nyhuset'".

Da blir bekymringer rundt slitasje på rør mindre tydelige, gitt...

:)

jones

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.06.2005
Antall liker
0
Håvarhede skrev:
Lite lurt å generalisere. Noen kvinner har litt peiling på lyd og sånn uten å være nerd. Kjente ei som var dritvakker som ville ha en musikalsk fyr med et bra stereoanlegg. Men det ble ikke no a mellom meg å henne.
Kanskje du hadde for lite utstyr.... :p

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.083
Torget vurderinger
1
That's a slæm one..! ::)

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.759
Torget vurderinger
0
lasset skrev:
1. Jeg har erfart ved flere anledninger at damer hater hifi.

2. Hvorfor er dem så negative?? ???
1. Det er helt feil tolkning.

2. Damer er veldig følsomme for dårlig lyd ;)

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.856
Skjønner ikke hva dere skal med denne typen kvinnfolk. Dama mi har allerede budsjettert Avantgarde-horn inn i boliglånet om forholdet skulle ta oss dit. Og hun rister på hodet om jeg nevner overgang fra rør til transistor.

Hu er pen også!

Fniz.

S

slowmotion

Gjest
emokid skrev:
Skjønner ikke hva dere skal med denne typen kvinnfolk. Dama mi har allerede budsjettert Avantgarde-horn inn i boliglånet om forholdet skulle ta oss dit. Og hun rister på hodet om jeg nevner overgang fra rør til transistor.

Hu er pen også!

Fniz.
Skulle bare mangle. Transistorer er for computere ...

;)

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Kvinner hører mye bedre enn menn..
Sleiven

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Alle de kvinnene jeg har hatt et samliv med har hatt en stor interesse for musikk, og har satt pris på at jeg har anstendig lyd i stuen. Jeg tror til og med de hadde akseptert et par Klipsch La Scala eller noe lignende også. I alle fall elektrostater eller lignende korrekt plassert. Men jeg er klar over at det finnes få av det kaliberet, så med tanke på et mulig framtidig samliv så satser jeg på en viss WAF-standard.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
DEt å gneldre fordi den andre partner har enten matrielle ting,hobbyer , aktiviteter eller andre syssler er en forferdelig uting rett og slett.....det være seg uansett kjønn.

Jeg hadde besøk av ei hyggelig ? dame for litt siden når jeg hadde kjøpt mine UNO , hvorpå hu slang ut av seg....

DE DIGERE høyttalerne der hadde du aldri fått hatt i stua om vi hadde bodd sammen.....

Jeg svarte : Nå blir neppe det noe problem

Damen sa ....Å...?

Jeg svarte : vi kommer aldri til å bo sammen ;D

Hun kom ikke igjen etter dette,,,,,

Det er to ting man ikke skal løpe etter lærte en god arb.kollega meg for mange år siden......

den første er trikken , og det andre er kvinnfolk....

fordi : det kommer alltids flere.... ;D

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
ssm skrev:
DEt å gneldre fordi den andre partner har enten matrielle ting,hobbyer , aktiviteter eller andre syssler er en forferdelig uting rett og slett.....det være seg uansett kjønn.

Jeg hadde besøk av ei hyggelig ? dame for litt siden når jeg hadde kjøpt mine UNO , hvorpå hu slang ut av seg....

DE DIGERE høyttalerne der hadde du aldri fått hatt i stua om vi hadde bodd sammen.....

Jeg svarte : Nå blir neppe det noe problem

Damen sa ....Å...?

Jeg svarte : vi kommer aldri til å bo sammen ;D

Hun kom ikke igjen etter dette,,,,,

Det er to ting man ikke skal løpe etter lærte en god arb.kollega meg for mange år siden......

den første er trikken , og det andre er kvinnfolk....

fordi : det kommer alltids flere.... ;D
Hehe, ;D

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.835
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Sleiven skrev:
Kvinner hører mye bedre enn menn..
Sleiven
Sant.
De ser bedre også. Og så er de flinkere til å snakke.
Det som ofte mangler er entusiasme og begeistring.

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
3
Derre skulle bare se på ansikt til kona mi, da i huset kom de store Soliloquy 6.5. :eek: Det var noe narmeste hjerteslag man kan komme, men likevel overleve. ;D

benjajon

Medlem
Ble medlem
10.12.2008
Antall liker
0
Audiophile-Arve skrev:
Sant! Damer må ha klasse, elles er det ikkje moro for nokon.
Enig! Og det går helt fint an å kombinere dette på en god måte. Det er da ikke slik at et godt HIFI-anlegg må se ræva ut...

Min erfaring er at damer som har sansen for musikk, også har sansen for et godt anlegg. Men det må/bør se bra ut i sitt naturlige stuemiljø også. Helt forståelig...

Torja

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.03.2008
Antall liker
1.032
zed skrev:
Derre skulle bare se på ansikt til kona mi, da i huset kom de store Soliloquy 6.5. :eek: Det var noe narmeste hjerteslag man kan komme, men likevel overleve. ;D
Hjerteslag er godt å ha viss man vil leve ;D
Du tenkte muligens på hjerteinfarkt??! 8)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.712
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
benjajon skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Sant! Damer må ha klasse, elles er det ikkje moro for nokon.
Enig! Og det går helt fint an å kombinere dette på en god måte. Det er da ikke slik at et godt HIFI-anlegg må se ræva ut...

Min erfaring er at damer som har sansen for musikk, også har sansen for et godt anlegg. Men det må/bør se bra ut i sitt naturlige stuemiljø også. Helt forståelig...
Eg har klasse A........

Topp Bunn