Kvinner som parkerer og slikt

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Egentlig bør ikke kvinner få kjøre bil utenom når mannen er full og trenger en sjåfør. ;D

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
En av USAs mange sovende lover forbyr kvinner å kjøre bil med mindre en mann går foran med rødt flagg.
En annen lov forbyr bier å fly over en eller annen liten by. Men det blir vel off-topic i denne tråden 8)

G

Gjestemedlem

Gjest
Ikke så lett dakkars..
[video]dIMglm4hdUo[/video]

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.672
Torget vurderinger
0
Tøffe i trynet nå gutter, men hva gjør dere når Kompo kommer tilbake?? ;D

Rødmer og sier blygt "unnskyld"? :-[

V

vredensgnag

Gjest
Skulle gjort opptak sist lørdag. Frognerfrue i beredskapsvogn av type meget stor BMW prøvde å lukeparkere, rett foran kaffebaren jeg pleier besøke på formiddagene. Det endte med at vi kaffetørste til slutt lo så vi hikstet. Hun hadde god klaring, men manøvrerte som om den allerede altfor store bilen var minst dobbelt så stor.
At hun merket vi ikke klarte å holde oss, og begynte å le, hjalp selvsagt ikke.

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.484
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
For et par dager siden lå jeg bak en bil som vinglet litt planløst fram og tilbake i kjørebanen. Synes som møtte meg da jeg passerte bilen, var så å si identisk med dette:

Dette må være den multitaskingen de er så stolte av. ;D

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.101
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Lite å le av egentlig. Vanligvis er det en mann som eier bilen og må betale for moroa.

Men i det hele tatt er det mye moro med kvinner og teknisk utstyr:

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
baluba skrev:
Egentlig bør ikke kvinner få kjøre bil utenom når mannen er full og trenger en sjåfør. ;D
Riktig!

Har nettopp blitt kjørt hjem etter å ha smakt på et sammarbeidsøl fra Ægir og Nøgne Ø som er brygget på samme oppskrift på de forskjellige bryggeriene...

Men må si kjerringa mi klarte seg meget godt i dag... hun klarte å rygge volvoen rett på plass i garasjen... og det er ikke så verst når passasjeren (meg i dette tilfellet) må ut først... og sjåføren må smyge seg ut døra etterpå...;)

MVH

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.651
Viril mann med nyinnkjøpt cabincruiser kan også være morsomt å se på. ;D

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Vi menn leser heller avisen mens vi kjører bil ;)
Husker Dere han som ble knipsa av en boks? Skjønt han var jo sikkert bare xtra lur, og skulle unngå å få trynet på kamera da ;D

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
decibelius skrev:
Vi menn leser heller avisen mens vi kjører bil ;)
Husker Dere han som ble knipsa av en boks?
Jeg kjørte ved siden av en fyr i en 911 som leste BT mens vi var i rushtrafikken i Fjøsangerveien. Det var før BT ble halvformat/tabloid. ::)
Har også misstanke om at minst en av de i kavalkaden lenger oppe var mann. Mener å ha sett en lengre versjon av den som ender i graven med to hjul, og at det var en mann som satt bak rattet. Det var vel også en annen bil der det var mørke ruter, og ingen som kom ut av bilen.

Når det gjelder Komponenten sår tror jeg hun finner mange andre grunner til å finne meg uspiselig, så jeg trenger neppe spille uskyldig i etterkant. Lite å redde, for si det slik. Hvis hun ikke synes jeg er søt i all min uvørne sexisme. De finnes de også. ;) ::)

Btw: Min mor på 74 er sannsynligvis en flinkere sjåfør enn samtlige menn i familien når alle faktorer tas med i betraktning. Kjører alltid presis på fartsgrensen, uansett hva den er. Oppmerksom og kjapt opp i fart. Pleide å banne slike ting som "BMW skal de ha, men gidder pokker ikke å lære seg å kjøre den engang..." ;D

Topp Bunn