Det har nå blitt slått fast at rørforsterkere er noen musikalske, følsomme sjeler. Men er det kommunikasjonen mellom oss og dem?
|
Det hender den prater til meg, men vanligvis synger den. Men jeg prater som regel ikke tilbake.Prater dere med rørforsterkerene deres?
BT skrev:Det hender den prater til meg, men vanligvis synger den. Men jeg prater som regel ikke tilbake.Prater dere med rørforsterkerene deres?
I tillegg spiller den på utrolig mange forskjellige instrumenter, og gjerne samtidig, og med fantastisk kvalitet.
Utvilsomt!impulse skrev:BT skrev:Det hender den prater til meg, men vanligvis synger den. Men jeg prater som regel ikke tilbake.Prater dere med rørforsterkerene deres?
I tillegg spiller den på utrolig mange forskjellige instrumenter, og gjerne samtidig, og med fantastisk kvalitet.
Da er du utvilsomt i besittelse av en svært musikalsk rørforsterker! Den kan jo spille flere instrumenter! Samtidig! ;D
Ja, nå vet jeg hvor jeg skal sende jitteret.theStig skrev:Jeg kasta nettopp en rørforsterker i søpla. Hadde stått på loftet i 10 år, og fungerte ikke heller. Jeg sa ikke "hadet bra" til den en gang. Er jeg et følelsesløst miljøsvin? Fortjener jeg jitter i digitalstrømmen som straff? ;D
Dette var en svært sjelløs handling da Stig ;DtheStig skrev:Jeg kasta nettopp en rørforsterker i søpla. Hadde stått på loftet i 10 år, og fungerte ikke heller. Jeg sa ikke "hadet bra" til den en gang. Er jeg et følelsesløst miljøsvin? Fortjener jeg jitter i digitalstrømmen som straff? ;D
Ja det er godt lad os slå os sammen. ;DKW skrev:Dette var en svært sjelløs handling da Stig ;DtheStig skrev:Jeg kasta nettopp en rørforsterker i søpla. Hadde stått på loftet i 10 år, og fungerte ikke heller. Jeg sa ikke "hadet bra" til den en gang. Er jeg et følelsesløst miljøsvin? Fortjener jeg jitter i digitalstrømmen som straff? ;D
Jeg synes du begynner å bli verre og verre jeg, og du som virket så høflig og litt ydmyk/beskjeden i starten, nå er du iferd med å bli en ulv i fåreklær.
Ulven som har lagt ut åte til de sjelfulle, synes jeg ser det for meg i det du hiver deg over byttene på sjelevandring i mørket rundt søppelkassa di, smart trekk dette ;D
Skyter du dem eller gjør du det på ekte rovdyrmaner, kveler dem med kjeften :
Samma for meg bare du tar knekken pårem, så de taper avstemmingen ;D
Du er ikke et miljøsvin, miljøsvina bruker rør, jo flere rør jo større miljøsvin
Mvh.KW
Men det er da rør i dine KWer, KW? Eller har du slått dem av..?KW skrev:Dette var en svært sjelløs handling da Stig ;DtheStig skrev:Jeg kasta nettopp en rørforsterker i søpla. Hadde stått på loftet i 10 år, og fungerte ikke heller. Jeg sa ikke "hadet bra" til den en gang. Er jeg et følelsesløst miljøsvin? Fortjener jeg jitter i digitalstrømmen som straff? ;D
Jeg synes du begynner å bli verre og verre jeg, og du som virket så høflig og litt ydmyk/beskjeden i starten, nå er du iferd med å bli en ulv i fåreklær.
Ulven som har lagt ut åte til de sjelfulle, synes jeg ser det for meg i det du hiver deg over byttene på sjelevandring i mørket rundt søppelkassa di, smart trekk dette ;D
Du er ikke et miljøsvin, miljøsvina bruker rør, jo flere rør jo større miljøsvin
Mvh.KW
Slemmen ;DDr.Evil skrev:Men det er da rør i dine KWer, KW? Eller har du slått dem av..?KW skrev:Dette var en svært sjelløs handling da Stig ;DtheStig skrev:Jeg kasta nettopp en rørforsterker i søpla. Hadde stått på loftet i 10 år, og fungerte ikke heller. Jeg sa ikke "hadet bra" til den en gang. Er jeg et følelsesløst miljøsvin? Fortjener jeg jitter i digitalstrømmen som straff? ;D
Mvh.KW