Han har noen meget gode få låter som han har gitt ut men mesteparten hører jeg sjeldent på så det er mulighet med det potensiale han har i stemmen og kan gjøre det enda bedre bare han blir kvitt de prangende pop/idol låtene han driver med.65finger skrev:helt enig! han må bytte ut folkene som styrer karruieren så kanske han kan få gitt ut noen gode låterOAlex skrev:Han er teknisk god, men har (etter min mening) elendig smak. Måten han gjør fraseringer på plasserer ham i samme smakslandskap som Celine Dion og Mikael Bolton. Som en Bono med ekstra smør, flesk og sukker.Audiofi skrev:Jeg kan ikke helt forstå at det er mulig å være uenig i det selv om man kanskje ikke liker musikken.65finger skrev:Han har en veldig god stemme.johnnygrandis skrev:Si hva dere vil men stemmen hans er unik og det er vel bevist i mange sammenhenger. Ikke alle som ser forbi utseende og det er egentlig synd. At en ikke liker musikken han synger er ikke det samme å si at mannen har dårlig stemme det blir helt latterlig.
Stemmen hans har det aldri vært noe feil med men låtene kan definitivt bli bedre. Uansett er det langt ifra de andre idolvinnerne til Kurt, han stiller rett og slett i en egen liga spør du meg.