Må si meg enig i OP her.
R&R er en butikk hvor volum overgår kvalitet. Platene er ofte slitte og latterlig dyre. Personalet opplever jeg som arrogant, uintressert og til tider direkte uhøflig.
Big Dipper var et favorittsted for meg. Godt utvalg og trivelig og dyktig betjening. Men etter at de flyttet til Torgata Bad er jeg redd husleia har gått i taket, noen av prisene tyder iallefall på det. Når jeg kan handle MoFi o.l. fra USA til under halv pris (inkludert frakt), passerer det hva jeg er villig til å gi for å handle i lokal butikk. Men de brenner for saken, det er sikkert. De har jo selv stått for flere vinylutgaver av norske utgivelser.
Oslo Rockeantikvariat er et hyggelig sted med ok priser. Men det er mer skjeldent å finne godsakene der synes jeg.
Favoritten min er
Ringstrøm. Her har de et ok utvalg til fornuftige priser. Det aller beste er svært dyktig og hyggelig betjening. Dette er et godt sted å gå for en musikkintressert.
Et tips akkurat nå er at Ringstrøm flytter lokalet 100 meter opp i gata. I den forbindelse er det flyttesalg. Løp og kjøp!