Kristin Asbjørnsen: Wayfaring stranger.

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Pleier sjelden å bli fryktelig påvirket av TV reklame, men denne gangen klarte jeg ikke å stå imot!! ::) Uansett, det er jeg også veldig glad for. Denne plata er utrolig bra!! Det er en ærlighet og et nærvær i musikken som er helt enormt! Har ikke vurdert selve lydkvaliteten veldig nøye enda, men det høres også lovende ut!!

Andre som har hørt plata!!

Anbefales!!

En annen plate som spiller musikk er "Wolfmother". Fikk tak i denne på vinyl, og den drar i gang rockefoten.... Helt merkelig miks dog, men likevell.

Vel det ble jo skikkelig ytterpunkter da....

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.993
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Re: Kristin Asbjørnsen: Wayfaring stranger - a spi

Er det denne som har "A slow day..." på? Eneste låten jeg kjenner, hørt på radio, men den gjorde et voldsomt inntrykk og har hatt K A på listen over artister/plater jeg skulle sjekke nærmere ut siden da. Venter på kampanje på kompaniet......

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Re: Kristin Asbjørnsen: Wayfaring stranger - a spi

Er det denne som har "A slow day..." på? Eneste låten jeg kjenner, hørt på radio, men den gjorde et voldsomt inntrykk og har hatt K A på listen over artister/plater jeg skulle sjekke nærmere ut siden da. Venter på kampanje på kompaniet......
Mener den sangen du nevner er på Factotum plata, om jeg ikke tar helt feil.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
"A slow day" finner du også på "Love's lost Chords", den er ikke på Wayfaring Stranger nei.

Jeg kjøpte WS da den kom ut; ble veldig imponert.. men av en eller annen grunn har jeg blitt litt "lei" den allerede? Den er veldig fin, men kanskje litt monoton i lengden? Det er forresten ikke noe rart det, siden det er et konsept med spiritualer; og kanskje er det urettmessig kritikk fra min side også.
Mulig at den bare er på en midlertidig nedtur, og klatrer opp igjen etterhvert.

Mvh Vidar P

L

Ludo

Gjest
Jeg trengte egentlig ikke å høre så lenge på den før den ble monoton... Men god lyd, absolutt...

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
ble litt for "religiøs" etter min smak.kopierte den og gav bort orginalen.

mvh. s,

K

kiwi

Gjest
En kjempefin plate etter min mening, hun har en fantastisk stemme :)

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Antall liker
298
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Jeg trengte egentlig ikke å høre så lenge på den før den ble monoton... Men god lyd, absolutt...
Enig....Kristin har en nydelig stemme, men her som med Vodafon blir det fort rett og slett FOR kjedelig. :(

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Det virker som om flere muligens har samme inntrykket som meg, det er veldig bra, men det er et eller annet som mangler eller er feil.
En ting jeg stusser litt på disse guttehvalpene som korer sammen med henne, de faller jo helt igjennom.

Eller er det at dette burde vært en personlig og inderlig plate, men at hun like godt kunne sunget om busstider og værmelding, og med samme gode resultat?

C

Cyber

Gjest
Hørte litt på den via verdsveva og jeg synes den hørtes litt tam og gjesp ut. Men for all del, spesiell stemme.

Topp Bunn