N
Er disse for salg her på bjerget?nb skrev:
Okey, trodde det var D/A i Wadia'en også jeg.. :Man skrev:Krellen har sin egen D/A-krets, men Wadia fungerer kun som transport.
De selger vel ikke Krell lenger. Det er det vel Acoustic Tuning i Trondheim som gjør nå.nb skrev:Ingen aning.... Oslo HiFi-Center selger jo Krell, så Hr. Tømmervik kan sikkert skaffe.
"Fully differential output" betyr vel balansert.Parelius skrev:Ikke helt forståelig for meg dette. Snakker vi her om en sak til USD 1.200 som nesten bare fungerer som tonekontrollsenter og volumkontroll for iPoden? Eller kan noen fortelle meg om rasjonalet bak det hele. (Noe MÅ ha gått meg hus forbi.)
Hva innebærer dette (fra Krell): The KID is the first product of its kind to utilize the fully differential output of the internal DAC for iPod-devices. (Noen egen DAC har den vil ikke.)
Denne saken her gjør vel mer eller mindre det samme om du allerede har et anlegg:
AV-kabelen kobles til hodetelefonutgangen på iPod eller linjeutgangen på iPod Universal Dock. Med denne kabelen kan du vise videoer og lysbildeserier fra iPod på TVen eller koble iPod til et stereoanlegg uansett hvor du tar den med deg. TVen må ha inngang for RCA-video og -lyd. (NOK 179)
![]()
Ser slik ut... I tillegg er det noen som ikke er helt stødig i Den Store Gangetabell, da disse 1 200 USD blir til 14 998 NOK...Parelius skrev:Snakker vi her om en sak til USD 1.200 som nesten bare fungerer som tonekontrollsenter og volumkontroll for iPoden?
Siden jeg tilfeldigvis kjenner en eller to ølbryggere, samt et par sandblåsere, kan vi sikkert få satt opp en time for sandblåsing med malt Parelius (kanskje det er mer effetktivt en marinering?).... Ville vært synd for den derpåfølgende foreldreløse pickup samlingen du besitter daParelius skrev:Da skal jeg kjøpe meg en slik en, bare jeg får sandblåst hodet mitt først. (Det er ikke nok med maltmarirering, så mye har jeg forstått)