- Ble medlem
- 12.01.2005
- Antall liker
- 7
Dærsken døtte, du er flink!janb skrev:Her er en hobby i tillegg til sykler & hifi'. Kalligrafi...
![]()
![]()
Har forsøkt meg på dette, jeg også, men når ikke dine eksempler til knærne en gang.
Dærsken døtte, du er flink!janb skrev:Her er en hobby i tillegg til sykler & hifi'. Kalligrafi...
![]()
![]()
Tøft!ou812rh skrev:
ou812rh skrev:
Du er oppdatert ser jeg. Korsstinggeriljaen ruler!epi skrev:Brodering kanskje? ;D
![]()
En svært krevende genre, og du får det ofte til også, ser det ut til.Voff skrev:
Zomby_Woof skrev:Da ble pepperkakehuset ferdigbygget og levert. Jeg vurderte en stund operaen, men det hadde blitt for mye styr med all glasuren (og gul konditorfarge...).
Jeg er, med litt flaks, hjemme for godt. Pendling er pyton.
![]()
![]()
![]()
Her er en hobby i tillegg til sykler & hifi'. Kalligrafi...
![]()
![]()
Steike - snadder! Ønsker meg en 68 Mustang med 427 SOCH motor. Før nok nøye meg med Cayenne / Polo...kreative hobbyer ja,jeg har drevet med dette som en hobby i mange år,må bruke litt mere kreativ tankegang en det jeg bruker på hifi.
selv om hifi i seg selv kan være kreativt nok
mvh
Respekt!Jeg nevnte i en annen tråd min litt spesielle "hobby'. Sommeren for 7 år siden startet min kone og jeg et barnehjem i Sierra Leone i vestafrika. Ingen av oss har relevant utdanning eller bakgrunn for å drive dette. Hun var sekretær i et ingeniørfirma, jeg er bakkemannskap i et flyselskap, tidligere bankmann.
Det å drive med noe slik gjør ihvertfall at man må være kreativ, for utfordringene er mange. Man kommer ut for situasjoner som er både tenkelige og utenkelige. Og vi har så langt klart jobben veldig bra.
Det året vi startet opp, var Sierra Leone verdens minst utviklede land. Norad ga oss kun ett råd: ikke start opp, dere kommer aldri til å klare det.
Jeg er ikke en veldig kreativ person, men har utviklet meg veldig på dette og lært meg til å være kreativ til å finne løsninger på ting som oppstår.
bilde av noen av barna og ansatte på "My Home" i Freetown.
Fantastisk!Jeg nevnte i en annen tråd min litt spesielle "hobby'. Sommeren for 7 år siden startet min kone og jeg et barnehjem i Sierra Leone i vestafrika. Ingen av oss har relevant utdanning eller bakgrunn for å drive dette. Hun var sekretær i et ingeniørfirma, jeg er bakkemannskap i et flyselskap, tidligere bankmann.
Det å drive med noe slik gjør ihvertfall at man må være kreativ, for utfordringene er mange. Man kommer ut for situasjoner som er både tenkelige og utenkelige. Og vi har så langt klart jobben veldig bra.