hu er i lista her også har bemerka hennes flotte stemme selv , hyggelig at du liker detHar lagt Emily Scott på kjøps listenlikte det veldig godt
mvh

hu er i lista her også har bemerka hennes flotte stemme selv , hyggelig at du liker detHar lagt Emily Scott på kjøps listenlikte det veldig godt
mvh

hu er i lista her også har bemerka hennes flotte stemme selv , hyggelig at du liker detsyns hun kan til tider være en kryssning av Emmilou,Nanci griffith & Joan baez

er ikke alltid for country men denne typen syns jeg går fint, ja sant musikk interessen går gjerne litt  på time out om sommern, blir jo fort andre interesser som tar opp tid og lyst da
 er ikke alltid for country men denne typen syns jeg går fint, ja sant musikk interessen går gjerne litt  på time out om sommern, blir jo fort andre interesser som tar opp tid og lyst daskjønner hva du menerFantastisk stemme på dama men bli litt for mye køntri for meg
mvh
 derfor jeg regna med du måtte tenke deg om 2 ganger du og hehe, emily er mer variert,& hiver innpå en dæsh blues også
 derfor jeg regna med du måtte tenke deg om 2 ganger du og hehe, emily er mer variert,& hiver innpå en dæsh blues også 

Kultnei nå måtte enn ha litt easy going fusion med en dæsh 90s vibber
enig føler at det også er mer i retning av folkerøtter og dypere forteller evne, yeah slår sjeldent feil med good gammal fusion imoSitter å leser og hører litt mer på Emily og ser det er oppgitt som country men synes det er mer som Irsk folkemusikkmen veldig bra
mvh
har skjønt at de har en sweet spot hos deg motoren <3 husker de fra barndommen og tar de frem innimellom her også,virker litt undervurderte de også, men jeg liker at de fortsatt har en liten 90s vibes over seg, lyden av det beste fra 90 tallet er lyden av håp og free mind for meg,mye på listene nå om dagen not so much, er jo derfor jeg også gjerne vandrer & dykker blandt mer ukjente underdogs som kan være vel så braHer er mitt favoritt band over mange århåper du liker det?
mvh

så får vi sjå hvordan det blir in real
 så får vi sjå hvordan det blir in realTakker så mye Motoren godt å endelig se noe endeSpennende tider for deg dette og ser frem til å se den ferdig
Ha en riktig fin helg Ivan
mvh
 føler detta prosjektet har pågått alt for lenge egentlig, men blir noe eget å få gjennomført noe slikt
føler detta prosjektet har pågått alt for lenge egentlig, men blir noe eget å få gjennomført noe slikt  rimelig spent selv på hva som blir hva når det først stårklart til å kobles opp hehe
rimelig spent selv på hva som blir hva når det først stårklart til å kobles opp hehe

alltid morro å få deler i posten enten det er stort ell smått
alltid morro å få deler i posten enten det er stort ell smått  ps de store film kondensatorene hadde jeg fra før
ps de store film kondensatorene hadde jeg fra før  ha en trivelig torsdags kveld de som titter innom
ha en trivelig torsdags kveld de som titter innom  mvh Ivan
mvh Ivan 
  nå nermer det seg tro det eller ei sluttspurten
nå nermer det seg tro det eller ei sluttspurten 

Så morro å høre Bia & WhistlerFy søren jeg gleder meg til å se det prosjektet ferdig!
Kommer til å se helt vilt ut. Liker veldig godt valget av topp-plate i kobber.

litt rart å endelig se at det snart blir ferdig men og veldig godt ,hehe ja den vil nok se litt crazy ut til Dac å bære
litt rart å endelig se at det snart blir ferdig men og veldig godt ,hehe ja den vil nok se litt crazy ut til Dac å bære  men det er jo halve morroa hehe,
men det er jo halve morroa hehe, ,
,

Mvh Ivan
 Mvh Ivan men i går var det overraskende mye variasjon og folk tross at det fortsatt er ferie tid Mvh Ivan
men i går var det overraskende mye variasjon og folk tross at det fortsatt er ferie tid Mvh Ivan
aldri forseint å bli anti antiMye fine biler.
Er egentlig litt anti japsebil,men synes mazda 929ht/rx4 er meget fine biler.
 hyggelig at du titter innom El-retur
 hyggelig at du titter innom El-retur  kule linjer på 929 Ht ,
kule linjer på 929 Ht , Mvh Ivan
 Mvh Ivan
 ,vokst opp i steinhardt japse miljø i barn og undomsalderen,var ikke bilen made in japan så var det dritt.
,vokst opp i steinhardt japse miljø i barn og undomsalderen,var ikke bilen made in japan så var det dritt.

ha en fortsatt  trivelig onsdag til de som titter innom.Mvh ivan
 ha en fortsatt  trivelig onsdag til de som titter innom.Mvh ivan ,fikk også alu profiler i dag så enn får klargjort til siste platene kommer,mvh Ivan
,fikk også alu profiler i dag så enn får klargjort til siste platene kommer,mvh Ivan 

peace little warrior
 peace little warrior 

men godt at det er litt vekt på greiene da dac-en blir vel bare 15-20kg den og kjøkken vekta ga seg på 12kg forrige gang jeg sjekka hehe
 men godt at det er litt vekt på greiene da dac-en blir vel bare 15-20kg den og kjøkken vekta ga seg på 12kg forrige gang jeg sjekka hehe 

ellers føler jeg med fornøyd med hvordan ting former seg. Mvh ivan
ellers føler jeg med fornøyd med hvordan ting former seg. Mvh ivan
 sabla spent selv nå  på hva det egentlig blir for et dyr hehe, ha en trivelig kveld du og Motorn
sabla spent selv nå  på hva det egentlig blir for et dyr hehe, ha en trivelig kveld du og Motorn 
 da kom endelig panelene etter å sitte fast i Norge i 5 dager
da kom endelig panelene etter å sitte fast i Norge i 5 dager  rimelig fornøyd med valg av farge,kunne håpet en noe sprekere blå nyanse men denne synes jeg var elegant & sober,og en farge man ikke blir sliten/ lei av gleder meg til å se den i kombinasjon med kobber
rimelig fornøyd med valg av farge,kunne håpet en noe sprekere blå nyanse men denne synes jeg var elegant & sober,og en farge man ikke blir sliten/ lei av gleder meg til å se den i kombinasjon med kobber  alcantara stoffet jeg valgte så også heldigvis til å matche kontrasten mellom platene kun nok til å gi en fin brytning også,også siste spørsmål som egentlig ikke er noe spørsmål Vu or not to Vu
alcantara stoffet jeg valgte så også heldigvis til å matche kontrasten mellom platene kun nok til å gi en fin brytning også,også siste spørsmål som egentlig ikke er noe spørsmål Vu or not to Vu  Mvh Ivan
Mvh Ivan 

trur også jeg dropper alcantara i front og heller kjører industriell look, med den dype Ral blå fargen
trur også jeg dropper alcantara i front og heller kjører industriell look, med den dype Ral blå fargentar det som et stort kompliment SluketLitt Kondo stuk over den!
 må jo innrømme at jeg henter jo mye inspirasjon fra Japanernes tilnærming,og liker ofte en blandig av godt håndtverk sammen med industrielt preg,Western electric er jo og et godt eksempel på industriell kunst
 må jo innrømme at jeg henter jo mye inspirasjon fra Japanernes tilnærming,og liker ofte en blandig av godt håndtverk sammen med industrielt preg,Western electric er jo og et godt eksempel på industriell kunst 
Her var det masse snadder.det ble også tid for søndagstreff i går, forrige helg var det øs pøs så da var det ikke mange som ønsket å utmen i går var det overraskende mye variasjon og folk tross at det fortsatt er ferie tid Mvh Ivan
Vis vedlegget 937641 Vis vedlegget 937660 Vis vedlegget 937645 Vis vedlegget 937644
Hyggelig at du titter innom 666Her var det masse snadder.
 er vokst seg overraskende stort disse søndags treffene, blir å ta en tur i morgen også så får se om det dukker opp noen gullkorn,alltid mye variert på disse treffene
 er vokst seg overraskende stort disse søndags treffene, blir å ta en tur i morgen også så får se om det dukker opp noen gullkorn,alltid mye variert på disse treffene